Kissa-Hiiri-leikki vai epäsuorat pakit? - Deittailu ja yöelämä

Baby-G

Seurustelin n. vuosi sitten erään tosi upean miehen kanssa muutaman kuukauden. Meillä synkkasi älyttömän hyvin. Tämä mies on ensinnäkin tajuttoman komea, urheilullinen, hauska ja muutenkin just sellainen kuin mä haluan miehen olevan. Juttu kaatui kun mies sai tietää saavansa työpaikan Ruotsista. Tämä oli tietenkin meille molemmille kova paikka koska vaikka olimme styylanneet niin vähän aikaa, olimme molemmat korviamme myöten ihastuneita. Kaipasin häntä älyttömästi monta kuukautta hänen lähtönsä jälkeen, mutta emme olleet yhteyksissä. Mies ei vastannut viesteihini tai sähköposteihini kun sillointällöin kyselin kuulumsia tms. Kesällä törmäilimme toisiimme satunnaisesti, mies oli hyvin kylmä ja etäinen. Mulla oli itselläni tällöin kesällä juttua toisen miehen kanssa, joten en oikeastaan välittänyt. Ajattelin vaan, että hei ehkäpä tää on katkera kun olen siirtynyt eteenpäin tai jtn.

Noh, nyt sitten joululomalla, sain kuulla kundin muuttaneen takaisin Suomeen. Tekstasin ja tiedustelin asiaa, ja jätkä vastasi. Tapasimme muutaman kerran tammikuussa, suhteellisen kiihkeissä merkeissä, kuvittelin todella juttumme lämpeävän uudelleen. Yritin pitää pojan varpaillaan ja itseni elättelemästä turhia toiveita, mutta ihastuin.

Sitten se tapahtui taas, mies teki katoamistemput. Ei vastannu viesteihin tai muuta. Silloin kun satuttiin törmäämään niin sähköä ilmassa aina. Ja aina kun törmättiin, niin en kertakaikkiaan pystyny olee jälkeenpäin ottamatta yhteyttä, turhaan.

Jatkuipa tuo vielä kolmannen kerran. Muutaman viikon jälkeen törmätään taas, tän jälkeen jopa tekstaillaan ja muuta. Kundi sanoo haluavansa enemmän kuin olla ystäviä. No mun reaktio? Onneni kukkuloilla tietysti olin, se on vaan saanut mut niin sen pikkusormen ympärille. Ehdotan tapaamista, nähään kerran, sitten se taas häviää. Tekstaan ikävöiväni jne, ei vastausta. Nyt en oo nähnyt taas vähään aikaan missään. ](*,)

Kysymys kuuluukin, että mitä helv*ttiä tää mies yrittää mulle viestittää? Oon yrittänyt luoda teorioita, että siihen on iskenyt situoutumispelko (entinen leija ennen mua, ei kuitenkaan kuulemma mun jälkeen ollu ketään?), tai että se on löytänyt jonkun toisen ja mä olen tavallaan "varalla". Oon kuitenkin niin sen lumoissa että aina jos se ottaa yhteyttä tm, niin en voi esittää vaikeestitavoiteltavaa. Sydämmessäni tiedän, että meijän juttu ei oo kokonaan ohi, enkä haluakaan. Se on kaikkea sitä mitä voin toivoa ja oon väsynyt pelaamaan mitään pelejä. Viimeaikoina tää asia on vaivannut mieltä niin paljon etten oo nukutuksi saanut. Pitäiskö vaan yrittää unohtaa, vai odottaa taas sen yhteydenottoa?

Auttakaan kiltit Cosmolaiset! :|

Kommentit (6)

KataTheBlondi

Minä unohtaisin oman mielenterveyteni takia. Jos suhde kehkeytyisi minä ainakin ajattelisin koko ajan sitä, milloin se taas katoaa ja "jättää"
En pystyisi olemaan rauhoillani siinä suhteessa. Mutta nää on taas näitä mun mielipiteitä.

*Sandy*

Mä unohtaisin tyypin. Ei se saa leikkiä sun tunteilla tolla tavalla!
Ja miten sä voisit luottaa siihen ettei se taas yhtäkkiä häipyisi vaan kuvioista?

bananab

Ikävää sanoa tämä mutta vaikuttaa että tämä mies on hakemassa sinulta vain seksiseuraa tai sitten pitää sinua varana. Siitä kielii se, että hän ottaa sinuun yhteyttä silloin kuin haluaa ja sitten taas heivaa kun ei sinulle keksi käyttöä.
Toinen vaihtoehto on, että hän on voinut kokea viestisi joissa sanot että ikävöit ahdistaviksi.
Kannattaa unohtaa kumminkin tuo, meressä on paljon kalaa ja löydät varmasti sellaisen joka oikeasti arvostaa sinua.

Baby-G
*Sandy*

Ja miten sä voisit luottaa siihen ettei se taas yhtäkkiä häipyisi vaan kuvioista?

Aivan, en voikaan. Jotenkin tää saa aina kun nähdään tai ollaan yhteyksissä mut vakuutettua, etten oo sille mikään hätävara.

Mut ehkä se just on se pelimiehen merkki. Vaikea vain unohtaa kun vielä niin paljon tunteita ko. henkilöä kohtaan. Haluaisin osata hurmata sen itselleni niinkuin silloin joskus.
:?

mirkuliini

Mulla on vähän samantapainen juttu kun Baby-G:llä.. :? Mutta itse minä sen jutun alusta lähtien mokasin, kai..? Minulla oli juttua yhden miehen kanssa kohta tasan viisi vuotta sitten ja edelleen jatkuu sama rumba kuin sillon.. Mutta siinä välissä minä hylkäsin miehen toisen takia kolmeksi vuodeksi, tai noh..vaikka seurustelin kävin silti hänen luonaan vaikka mitään vakavaa ei kuitenkaan tapahtunut koskaan, olimme vain hyvin läheisiä ja kiintyneitä toisiimme, tai minä ainakin olin! :roll: Nyt olen kuitenkin taas jälleen sinkku ja sama juttu jatkuu miehen kanssa, vaikka nyt hän seurustelee..
Paitsi nykyään mies ottaa minuun aina silloin tällöin yhteyttä ja minä menen aina mukaan hänen juttuihinsa, koska välitän hänestä kovasti! Olemme puhuneet asiasta paljon..hän kertoi haluavansa jättää tyttöystävänsä, mutta sanoi sen olevan vaikeaa juuri nyt. En tiedä pitäisikö moista uskoa?! :roll:
Uskon kuitenkin jossain sisimmässäni, että joskus vielä saan tuon komistuksen itselleni,vaikka se taitaa todellakin jäädä haaveeksi! Olisinkin joskus kauan sitten käyttänyt tilaisuutta hyväkseni ja ottanut tuon ihanuuden itselleni..

Ymmärrän hyvin Baby-G:tä, tämä on vaikeaa..koska ainakun mies ottaa yhteyttä, minun on vaikeaa pysyä huosuissani..en tiedä mistä tämä johtuu, mutta näin asia vain on..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat