Treffit-palstojen miehet - Deittailu ja yöelämä

Santtu

Voi Miespuolinen kun tietäisit. Niin moni tyttö ja nainen hakee nimen omaan ihan tavallista miestä netistä ja mitä rehellisempi olet kertoessasi itsestäsi sen parempi. Tottahan siellä on huijareita, mutta on siellä rehellisiäkin. Rehellinen imoitus erottuu kuitenkin aina edukseen. Ihan noin kokemuksella kahden vuoden takaa, kyllä sieltä löytää seuraa, vaikka laittaisi vaikka vaan läpällä sen ilmoituksen.

Sivut

Kommentit (66)

Annie the Pooh

no osa on tosiaan pimperoa vailla, mut jotkut ihan oikeesti seuraa ja mahdollisesti suhdettakin vailla...

mulla oli suomi24:n sivuilla profiili (vahingossa laitoin, mutta sitten innostuin), joidenkin kanssa tuli juteltua ihan pidempäänkin, sellaiset jotka alkoi vaikuttaa vaan siltä että yök, niin niille sitten ilmaisin että 'ei kiitos viestejä enää'. Muutaman kanssa juttelin tosiaan pidempäänkin, kahden kanssa suostuin viimein tapaamaankin, noin parin kuukauden tuttavuuden jälkeen...

Toinen niistä jäi tuohon vierelle sitten pidemmäksikin aikaa... on siinä edelleen... seurusteltu on kohta kaksi kuukautta... ennen seurustelua vajaan kuukauden tapailuhässäkkä. Meidän suhteessa mie olen se joka on sitoutumiskammoinen, minusta meillä ei ole mikään kiire, ei hänestäkään.

En mie usko että hän sen enempää kuin miekään oli mitenkään epätoivoinen sinne ilmoitusta laittaessaan. Olemme molemmat vaan niin ujoja, että on todella vaikea lähteä jossain baarissa tekemään aloitetta jollekin ihan täysin tuntemattomalle. Mie en ikinä voisi kuvitella tekeväni niin! Noi nettihommat on vaan niin helppoja siinä sen alkukankeuden voittamisessa, mesen kautta, niinkuin me tehtiin, voi jutella tosi henkeviäkin...

Periaatteessa se on miusta kuitenkin jotenkin noloa että noin olemme tavanneet ja olemme sopineetkin että siitä ei sitten puhuta kavereille.. Mutta en kadu kuitenkaan että ilmoituksen laitoin!

Miffy

Ei se oo nirsoudesta kiinni vaan usein ihan vain tuurista. Jos mä joskus oon tilanteessa, jossa etsin uutta miestä, aion ihan sumeilematta luoda kontakteja mm. netissä.

Angelika

Mun käsitykseni noista palstoista on, että ne ihmiset, jotka sinne laittavat ilmoituksen, hakevat parisuhdetta enemmän tai vähemmän vakavassa mielessä. Mutta mietinkin sitä, että millaiset ihmiset ja varsinkin miehet sinne sitten laittavat ilmoituksen? Täytyykö olla jo epätoivoinen kumppanin löytämisen suhteen vai onko se jotain kokeilua, että jos sattuisi osumaan oikea kohdalle???

Miffy

Eiköhän se ole enenevissä määrin ihan kaikenlaisten miesten ja naisten tapa etsiä seuraa, seksiä, vakavaa parisuhdetta - monenlaisia juttuja.

Globe

Mä ainakin yleensä jätän avoimeksi sen mitä haen, ja katon millasia tyyppejä tulee vastaan. Jos löydän eämäni miehen, niin mikäs siinä, jos en, niin jonkun kanssa voi ystävystyä, toinen voi olla "remonttireiska" jolle leivon pullaa vastapalvelukseksi. Ja joku vaan on kerrassaan hauska tyyppi (tai loistavaa seksiseuraa) vaikkei sitä kehtaa ihmisille esitellä =) Eli, katotaan millasia tyyppejä tulee vastaan ja mitä he haluavat. Siitä se lähtee. Aika lyhyiksihän nuo nettisuhteet ovat mulla tupanneet jäämään.
Ja yleensä miehet ovat olleet ihan tavallisia. Muutama tosi namu on sattunut kohdille ja muutama nahjus. Muttei ketään vaarallista tms.

Meisy

kyllä sieltä löytyy ihan kaikenlaista,mutta suurinosa,jotka minulle viestittivät olivat ihan kunniallisella mielellä liikellä. sieltä löysin elämäni rakkauden :P

Nex
Lania
Miffy
Oota vaan, kyl se Unelmien Uroo viel joskus vastaan kävelee ;)

Mä oon kyllä tullu siihen tulokseen että se unelmien uroo kävelee PIKKUSEN liian hitaasi :lol:

hehhehe =D> sama ajatus täällä.

kameletontti

itse taas totesin, että ainakin maikkarin chateissä 89% on seksiä vonkaavia 50v ja ah niin nuorekkaita ja viriilejä miehiä (lue = luulevat olevansa :wink: ) jotka etsivät seuraa 18+ ikäisistä naisista. Mietin usein, että kukakohan niihin naksahtaa..hyh :o

figaro

Tämäkin varmaan riippuu sitä, montako herraa jaksaa tavata.. Ensimmäiseen jos jää niin voi olla, että oletuskin on sen mukainen kaikista nettimiehistä :) Kyllä siellä varmasti on niitä helmiäkin joukossa ;)

Rahel

Mille sivuille ootte laittaneet/kaverit on laittanut ilmoituksia? On käynyt mielessä, että josko itekin laittais... En kyllä mitään elämän loppuun asti-suhdetta oo etsimässä, mutta voishan se olla kiva tapa tavata uusia ihmisiä... Pelkään vaan just, että jos sieltä tuleekin vastaan jotain ihan täysiä kaheleita...

Miffy

Ne mun kaverit on käyttänyt sitä Cityn deittinettiä. Kandee ehkä pyytää kuva ennen tapaamista ja jutella puhelimessa... Ja muistathan sopia ekan tapaamisen julkiselle paikalle ja läpälää! :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat