Tapasin chatissa... - Deittailu ja yöelämä

Angelika

Siis kävin niin, että tapasin chatissa kiinnostavan miehen, ja meillä tuntui synkkaavan hyvin ainakin ajatusten tasolla. Kävi ilmi, että opiskelemme samassa yliopistossa, ja kun tiedän hänen nimensä ja mitä hän opiskelee, niin löysin hänen kuvansa ainejärjestön sivuilta. Hän ei siis tiedä tätä. Nyt hän on ulkomailla vielä reilut puoli vuotta, mutta käy tietyin aikavälein Suomessa ja olisi ehkä mahdollisuus tavata. Aikaisemmin olen suhtautunut todella epäilevästi chattituttavuuksiin ja jos ja kun olemme tavanneet, ovat ne aina loppuneet siihen yhteen ainoaan kertaan. Mutta nyt kun olen 99% varma, kuka hän on ja siis että välillämme voisi ainakin minun puolelta olla kiinnostusta, niin kertokaapas te, jotka omaatte kokemusta tällaisesta, että miten siinä on loppujen lopuksi käynyt. Kannattaako jäädä odottelemaan tapaamista vai suunnata muualle?

Sivut

Kommentit (26)

manta

tota siinä on omalla kohdalla käynyt niin et ollaan nyt yhdessä!
ja tavattiin itse asiassa ihan vahingossa kun meil tuli vähä "kinaa" yhdessä foorumissa ja sit se laitto privaa et anteeksi.. :)
sit laiteltii privaa kuukauden verran ja se pyysi kahville ja siit se lähti..tässä sitä ollaan..eri kaupungeista tosin mutta eipä ole haitannut pieni välimatka.. :)

nasuli

[color=violet][/color]koskaan ei voi tosiaan tietää et mitä tapahtuu.. itsekin olen seurustellut 4 vuotta miehen kanssa, joka aikonaan chatista löytyi.. ja tämä yhteiselo jatkuu edelleen.. joten ilman muuta näät sen tyypin!

Murehtija

Mä kirjotin tohon "Viestien lähettely uuden miehen kanssa" ketjuun oman tilanteeni.....Chatissa ja mesessä on hyvä tutustua ihmisiin ennen ensitapaamista, ei tule semmosta "baari-ilmiötä".

Mulla ongelmana on se etten tiedä onko mies kiinnostunut minusta "sillälailla".

Angelika

Unohdin aloituksesta, että kun tää mies on nyt ulkomailla töissä, niin hän lupasi lähettää mulle meiliä, kun pääsee siellä koneelle. No, nyt siitä "lupauksesta" on kulunut jo puolitoista viikkoa ja mitään ei ole kuulunut :cry: En oikein jaksa uskoa, että hän ei olisi vieläkään saanut tilaisuutta päästä kirjoittamaan, vaikka työ ei olekaan atk:lla tehtävää työtä. Taitaa olla parasta unohtaa koko juttu edes kaveruudesta saati sitten enemmästä. Ärsyttää...mutta on niitä miehiä täällä Suomessakin ja vieläpä mukavia ja kunnollisia... ärsyttää koko juttu ja siks kai tää selittelykin.

Murehtija

:lol: Eip mitään....Nää on hankalia juttuja kaikin puolin nää tämmöset....Tiedän että baarista kunnon miehen löytäminen on vaikeaa mutta kaikki se sähläys tuntuu niin helpolta. Ollaan kännissä jne. eikä tarvi juuri välittää siitä miten suoraan mielitekonsa sun muut ilmaisee.

Mutta esim. jos on kiinnostunut jostain joka opiskelee samassa koulussa tms. ongelmia ilmaantuu....

Ja juuri toi Anglika kun sanoit ettet olekkaan kuullut hänestä niin....hmm....en osaa kommentoida kuin juuri muuten että jotkut vaan "unohtaa" chattitutun tosta noin vaan....mullekin on käynyt niin. Siksi en yleensä juuri paljasta jos jotain kiinnostusta on...odotan ja katson ja yritän pitää pään kylmänä.

Angelika

Eipäs ole kuulunut yhtikäs mitään. Tässä on varmaan käynyt niin kuin Murehtija kirjoitti, että toiset vaan unohtaa chattitutun tuosta noin vaan. Eipäs siinä sitten enempää, jos ei halua pitää yhteyttä tai keksi mitään sanottavaa, jotta voisi kirjoittaa...

TinkerBell

Oli niin paljon positiivisiakin kommentteja noista chattijutuista, niin heräs omakin mielenkiinto :wink: eli mistä chatista ootte kumppaninne pongannut?

Heluna

Mun kokemukset chattituttavuuksista on aika.. ei-kivoja :D Ite erään miehen kaa keskustelin pitkään netissä, melkeinpä puolisen vuotta. Lopulta kun tavattiin oikeesti niin siihen se lopahti ja pahasti :D Eli sanotaanko näin että voihan sitä ootella toista. Mut ei liian pitkään. Tuo puoli vuotta oli mun kohalla jo liikaa. Netissä synkkas mut ei oikeesti. Mutta tuo oli vaan tuollanen tapaus. :) Nykyään naurattaa tuokin tapaus jo aika hyvin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat