Kuinka antaa pakit ? - Deittailu ja yöelämä

Rahel

Hmm. Täältä saa hyviä neuvoja. Mun tarttis päästä eroon ihan kivasta miehestä, jonka kans oon pareilla treffeillä käyny. Ei vain oikein nappaa. Mies on sanonut, että on kiinnostunut. Ilmeisesti täytyy sitten vaan suoraan sanoa, ettei kiinnosta...

Sivut

Kommentit (20)

Venice Queen

Joo, tosiaan kannattaa vääntää rautalangasta... Mulla on asiasta enemmänkin kokemusta. Ensimmäisen varsinaisen poikaystäväni jättäminen oli tosi vaikeeta, ja yritin siinä sitten sopertaa kaikkea, ja luulin jo että mies ymmärsi mitä ajoin takaa. Mutta niinhän siinä kävi, että poika-raukka sai kuulla muuta kautta että olimme eronneet, eihän hän tajunnut että halusin erota hänestä. Sitten kerran tapasin livenä yhden miehen, jonka kanssa olimme mailanneet. No, poika oli ihan ok, mutta meillä ei todellakaan kemiat toiminu. Luulin taas että mies oli samaa mieltä, kunnes illalla alkoi sataa viestejä kuinka hän haluaisi minut kainaloonsa, haluaisi helliä minua, jne... Kauhistuin siinä sitten ja tein selväksi, että ei oikein toiminut. Mies sitten suuttui ja oli sitä mieltä, ettei yhden illan perusteella voi tietää sovitaanko yheen vaiko ei. Tästä olen täysin eri mieltä. Sitten oli vielä yksi söpöliini, johon olin ollut ihastunut ja joka sitten osoitti kiinnostusta minua kohtaan. Kuitenkin ensitreffien jälkeen tämä minun kiinnostukseni lopahti (treffit oli kivat, mutta ei vaan jotenkin iskeny...), ja sain siinä sitten suututettua tämänkin miehen kun kieltäydyin seuraavista treffeistä. Joten napakasti vaan täytyy kieltäytyä, vaikka suuttuisivatkin...

tigerr

Voin sanoo kokemuksen perusteella, ettei ne miehet tajuu ellei väännä rautalangasta... ;) eli kannattaa vaan sanoa ihan suoraan, koska tuskin kenestäkään tuntuisi itsestään kivalta, jos oot kiinnostunut jostakin ja luulet sen olevan kiinnostunut susta... ja näin ei olekaan. eli rehelisyys maan perii :D

Tiger

Kuinka erota siististi toisesta, tai antaa vaan pakit esim. baarissa yms. Entä siinä tapauksessa kun on ollut vähän aikaa, ei kauaa, juttua, ja tajuaakin ettei se ole sitä mitä haluaa, eikä ole oikeastaan syytä erota, ei vaan halua seurustella...

Angelika

Baarissa mä oon ainaki sanonu, että en halua ystävyyttä enempää. En vaan oo ollu kiinnostunut "siinä mielessä" ja ihan suoraan oon sen sanonut. Ei siinä sitten sen enempää ole selittelemistä. Tunteet vaan on tunteita.

Muutaman viikon jutun jälkeen, jos alkaa tuntua, ettei se olekaan sitä, mitä haluaa, niin sanoo vaan, että ei halua enää jatkaa, se juttu ei ollutkaan sitä, mitä luulit ja tunteetki voi viilentyä "siinä mielessä". Varsinki, jos juttu on alkanut nopeesti ilman, että on tuntenut tai edes tiennyt toisesta aikasemmin, niin ero parin viikon jälkeen on aika tavallista.

anselmi

Vuoden sinkkuiltuani olen tullut siihen tulokseen että rehellinen lähestymistapa yleensä tuottaa parhaimman tuloksen.

Aina silloin tällöin tapaa sellaisia ihan kivoja tyyppejä. Nämä tyypit saattavat olla ns. muodollisesti päteviä eli mitään varsinaista vikaa ei ole mutta jos ei iske niin ei..
Näiden kanssa olen toiminut niin että olen sanonut suoraan että olen huomannut ettei tästä jutusta tule koskaan mitään enempää joten parempi lopettaa tähän.

Olen myös ajatellut että toivoisin näin itseäni kohtaan toimittavan. Mikään ei ole tylsempää kuin se, että mies josta on kiinnostunut antaa ymmärtää että on myös kiinnostunut ja sitten vaan yhtäkkiä lakkaa ottamasta yhteyttä. Ajan ja energian haaskausta.

Tiger

Minulla on aika monta näitä " muodollisesti päteviä" (: tuttavuuksia, ja he ajattelevat minusta enemmän kuin minä heistä. He ovat minulle vain kavereita, ei mitään syvällisempiä tunteita, mutta he ihastuneita minuun. Kännissä käytän ehkä tätä hyväkseni, kun haluan jonkun viereen pitämään hyvän ( harrastanut seksiä vain kerran yhden kanssa) En ole ikinä puhunut heidän kanssaan " suhteistamme" oletan, että he tietävät missä mennään.. Taidanpa olla aika itsekäs..mutta eihän pakkeja voi antaa jos ei ole "kunnon" juttua ?

Moumou
shazzer

Kyllä kyllä ja kyllä! Suoraan haluan minullekin sanottavan. En halua että esim. ihastun johonkin tyyppiin päivä päivä enemmän jos hän antaa ymmärtää että kyseessä on hänenkin puolta ihastumista. Sitten saa murehtia viikon päivät kun on lopulta pakit saanut. Näin minulle kerran tapahtui ja se on kamalaa kun annetaan ymmärtää!
Mutta miksi mä en osaa antaa pakkeja? En vaan halua loukata toista vaikka tosiasiassa loukkaan koko ajan enemmän kun en suoraan osaa sanoa :( pakko sitä on asialle tehdä jotain.. Mutta miten? En halua esimerkiksi sanoa kaverille mesessä kun se kirjoittaa että *pitää sinun kättä tiukasti kiinni ja silittää hiuksista* että *laittaa käden takaisin sinne minne kuuluukin* kun tämä tyyppi on niin mukava ja ihana! Kyllä tässä pitää vaan ottaa itseä niskasta kiinni.

Niinpä :(

Mulla kans just NIIN kinkkistä omassa mesejutussa kun ei saa kiinni et onko kiinnostusta vai ei.

Viimesin mesejuttu päätty siihe et se jätkä kuulemma ei ollu ajatellu mua kun kaverina ja se oli just puhunu ja tehny kaikkee mikä anto ymmärtää...lähetelly mulle itsekirjottamiaan laulun sanoja ja uutenavuotena halannut mua kun maattiin sängyllä (!!) ja kaikkea hirveen romanttista puhunu...

Toivotaan ettei taas käy nii :?

vanja

Mulla on kans sama ongelma, että jätkä kuvittelee, että olemme enemmän kuin ystäviä. Olen jättänyt vastaamatta moniin viesteihin ja puheluihin, kuvitellut että ehkä näin tilanne selkeytyisi. Mutta ei. Suoraanhan se on sanottava, mitä mieltä "suhteesta" on ja missä mennään..

Jeii

Aika helppo on sanoa, että ei kiinnosta. Vielä helpompaa, jos poikaystävä vierellä. Kaikkein humalaisimmista pääsee eroon helpotine: Lähe menee!

Se suun avaaminen tässä pakkien antamisessa on varmaan se vaikein askel?

tanjazuzanne

Itelläni juuri sellainen tilanne, että mies on hyvin kiinnostunut ja pientä juttuakin ollut.. Suudeltu ja halailtukin jopa, mies ihan hurmioissaan ja haluaa vakavampaa suhdetta. Ja itsestäni alkanut nyt pikkuhiljaa tuntumaan, ettei tästä tule mitään. Pelottaa vain aukaista suu ja sanoa, kun toinen luulee, että kemiat pelaa molempien puolesta.. :?

shazzer
Cosmic angel
vanja
Suoraanhan se on sanottava, mitä mieltä "suhteesta" on ja missä mennään..
Näinhän se on. :wink: Itse en ainakaan ymmärrä vihjeistä mitään, vaan minulle on sanottava suoraan, miten asiat on.
Ja minä inhoan pakkien antamista! Parisen kertaa olen pakit joutunut antamaan ja aina on mies suuttunut, vaikka olen hienovaraisesti ja ystävällisesti yrittänyt toimia. Joskus minusta on tuntunut, etten joko osaa pakkien tekemistä tai sitten miehet ovat olleet mielenhäiriöisiä. :roll: Kun minusta yhdet onnistuneet treffit eivät vielä kerro yhtään mitään...

Kyllä kyllä ja kyllä! Suoraan haluan minullekin sanottavan. En halua että esim. ihastun johonkin tyyppiin päivä päivä enemmän jos hän antaa ymmärtää että kyseessä on hänenkin puolta ihastumista. Sitten saa murehtia viikon päivät kun on lopulta pakit saanut. Näin minulle kerran tapahtui ja se on kamalaa kun annetaan ymmärtää!
Mutta miksi mä en osaa antaa pakkeja? En vaan halua loukata toista vaikka tosiasiassa loukkaan koko ajan enemmän kun en suoraan osaa sanoa :( pakko sitä on asialle tehdä jotain.. Mutta miten? En halua esimerkiksi sanoa kaverille mesessä kun se kirjoittaa että *pitää sinun kättä tiukasti kiinni ja silittää hiuksista* että *laittaa käden takaisin sinne minne kuuluukin* kun tämä tyyppi on niin mukava ja ihana! Kyllä tässä pitää vaan ottaa itseä niskasta kiinni.

shazzer

Mitäs jos sanois että sori, olen kiinnostunut eräästä toisesta...? :-k
No, minun tapauksessa juttu on noin ja tämä mies jolla huono itsetunto arvasi asian kysymällä suoraan ja myönsin asian.. Tosin vielä se pyytää viereen nukkumaan jne. :roll:

Cosmic angel
vanja
Suoraanhan se on sanottava, mitä mieltä "suhteesta" on ja missä mennään..
Näinhän se on. :wink: Itse en ainakaan ymmärrä vihjeistä mitään, vaan minulle on sanottava suoraan, miten asiat on.
Ja minä inhoan pakkien antamista! Parisen kertaa olen pakit joutunut antamaan ja aina on mies suuttunut, vaikka olen hienovaraisesti ja ystävällisesti yrittänyt toimia. Joskus minusta on tuntunut, etten joko osaa pakkien tekemistä tai sitten miehet ovat olleet mielenhäiriöisiä. :roll: Kun minusta yhdet onnistuneet treffit eivät vielä kerro yhtään mitään...

enkelin

mulla on vähän vaikea tilanne myös. mulla oli pieni juttu yhden miehen, sanotaan vaikka matin kanssa. tapailtiin, vietin iltaa sen kämpillä ja harrastettiin seksiä useita kertoja noin kuukauden aikana. samaan aikaan hänen kanssaan kuitenkin oltiin koko ajan ihan on-off, eli välillä toinen halus enemmän ja toinen ei halunnu.
sitten eräissä bileissä tapasin hänen kaverin, pekan. pekka oli ihan kiva, ja vietimme iltaa samassa porukassa, mutta itse ajattelin häntä vain matin kaverina. no pekka oli kuitenkin saanut ystävällisyydestäni väärän käsityksen, ja alkoi illan päätteeksi ehdotella yhteistä yöpaikkaa. en voinut käsittää, sillä eihän kaverille tehdä noin. no sanoin, että en voi tulla. sitten lopulta hän vasta tajusi, ja alkoi haukkua mulle mattia ja että hänen kanssaan mulla voisi oikeasti olla jotain. en jäänyt yöksi.
seuraavana päivänä selvitin välini lopullisesti matin kanssa ja kerroin pekasta. matti kertoi, että ei halunnut meidän välillemme enää mitään muuta kuin kaveruutta, ihan hyvä niin. lopulta molemmat selvitimme välimme myös pekan kanssa, eli olimme ihan ok, kukaan ei ollut riidoissa.
kuitenkin tämän jälkeen pekka on useampaan kertaan ehdotellut minulle tapaamisia, ja olen kerran tullut hänen kanssaan yhtä matkaa baarista, ja silloinkin hän olisi halunnut herätä aamulla vierestäni. en tällöinkään jäänyt yöksi.
en osaa suhtautua pekkaan, sillä olen mielestäni tehnyt selväksi, että en halua kaveruutta enempää, mutta tuo pallopää ei sitä suostu uskomaan. olin viikonlopun kotona, ja pekka olisi halunnut nähdä ennen sitä, en kerennyt. ja tälle päivälle hän ehdotti et nähtäis koululla romanttisen lounaan merkeissä. joo, en ole menossa.
hitsi, kai mun pitäis sanoa sille suoraan, mutta ollaan menossa samalla porukalla koulun juhliin, joten en viitsis pilata hyviä bileitä olemalla liian tyly.

Moumou
shazzer
^No huh, tuossa tapauksessa henkilöön voisi langeta ihan täysin! Ihan uskomattomia kun antavat noinkin ymmärtää :(

Parhaillaankin olen niin palavasti ihastunut tyyppiin johon tutustuin netissä. Mutta varmoja merkkejä hän ei anna minun suhteeni.

Nojuuh se oli kyllä ihan uskomaton juttu...Olin niin varma että siinä on jotain enkä itse koskaan tehnyt asian eteen mitään kun pelkäsin pilata kaveruutta. Ääliö kaverini oli sitten tolle miehelle jotain mennyt sanomaan ja se päätti yksi ilta sitten keskustella kanssani ja sanoi että on "viisaampaa" olla vain kavereita. Hohhoijaa. Nyt mies on mun kanssa samalla luokalla eikä tiedä kuinka päin seurassani olisis, yhteyttä emme pidä enää ollenkaan.

Mulla kans nyt sama tilanne kun sulla...Vähän koko ajan pelottaa kun tosiaan toi edellinen mesejuttu loppui noin ja viimeisin "IRL suhde" loppui pettämiseen ja loputtomaan valehteluun...

Eilen mies kyllä sanoi että oli kaverilleen mesessä sanonut "tavanneensa mukavan tytön netissä" :) Ja aikaisemmin se vähän kiusasi mua sanomalla että se juttelee yhen tytön kanssa mesessä ja kun mä menin vähän hiljaseksi niin se sano et se tyttö olen minä :D Myöhemmin se kysy et tulinko mä kenties vähän mustasukkaiseksi ja kun kierrellen vastasin et se vain tuli se kommentti mun suusta niin se vaan sano et kun olin vaikuttanu niin onnelliselta kun se sano et se oon minä...

Ja noissa molemmissa kommenteissa oli hymiö perässä...mene ja tiedä sitten :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat