Pituusero - Deittailu ja yöelämä

SunLion
sussunen
[size=9]itsehän olen sitä mieltä.että muijalla täytyy olla pidempi jätkä..jotenki se on ihan tyhmän näköst,et muija on pidempi ku äijä....mun ja mun äijän pituus er on aika huima silleen ku ite olen 159cm, mun mieheni on 199cm..että siinä on ehkä parikyt senttii liikaa,mut eihän se pituus mitään suhteessa periaattees merkkaa.. :D [/size]
Anteeks nyt vaan mutta mun mielestä jotenkin se on ihan tyhmemmän näköstä jos pituus eroa on 40 senttiä miehen "eduksi" kuin että muutama sentti "naisen eduksi". Toki on ihan nättiä jos nainen on hiukan lyhyempi niin mies näyttää maskuliinisemmalle mutta vähän liian kivikaudella eletään jos 40cm pituusero miehen eduksi on parempi kuin vaikka 5 cm naisen eduksi.

En jaksa vaan käsittää miksi se on niin outoa ja typerää jos nainen on pidempi. Kyllä mulla on aivan eri kriteerit miehen valitsemiseen kun sen pituus tai ulkonäkö. Ulkonäkö on meillä kohdallaan, mutta pituutta voisi tietty olla muutama sentti lisää. Tämä vain sen takia että tunnen _itseni_ isoksi kun en ole edes hoikka :P

Sivut

Kommentit (279)

Zara

Niin no ihmettelin vaan mitä virkaa sillä (alitajuisella?) mieltymyksellä sitten on? Paljon järkeä suosia pitkää "turvan takia" kun se pituus ei tuokaan turvaa...

Tiger

Tulipa tässä mieleeni, että miten hyvin monella menestyvällä/julkisuuden mieshahmolla on pidempi tyttöystävä ? Onkoha siihen olemassa joku syy, lähinnä siis tiedostamaton....? Miten on teidän laitanne, voisitteko seurustella lyhyemmän kumppanin kanssa ? J miehille, voisitteko seurustella pidemmän kumppanin kanssa ?

Testi kuinka pinnallisia loppuje lopuksi me kaikki olemme :D

meegu

no ite olen 174cm pitkä... tämä ehkä häirittee mua itteeni enemmän ku miehiä... en viitti pitää hullun korkeita korkoja ku sit baarissa olen päätä pitempi ku kaikki muut jnejne... Toisaalta mitä olen miespuoliste kavereideni kanssa jutellu, niin non kaikki sitä mieltä et son vaa seksikästä ku on korot ja et ei sillä pituudella ole väliä... mut voi johtua siitä et non kaikki mua pitempiä, nii niitä ei häiritte.
Mut kyllä mun makuun on et mies on pitempi... baarissaki harvoin tulee kiinnitettyä huomiota miehii jotka jää selvästi lyhyemmiksi. Tai sitten vaa kirvaa mielessä et muute nii hyvän näkönen mut miks pitää olla nii pirskatin lyhyt :D Mut mulla ainaski pituudella on väliä... Ja toisaalta sama on myös monen miehen kohdalla. Totta nyt joskus on lyhyemmätki tullu isettää, mutta hyvin harvoin miehellä on niin hyvä itsetunto että kykenee ottamaan itseään pidemmän naisen. Ja miksi pitäskään :) musta on vaa hyvä ettei kaikki oo saman mittasia. Tää sentääs karsii osan vaihtoehdoista xD

rosean

ukon mun mielestä oltava pitempi ja muutenkin isompi.. (heh, saa tuntee itesnä siroks) ja uskonpa että moni mies on sama mieltä. tosin itse pikkasen vajaa 160 pitkä joten eipä hirveesti ukkoja lyhyempnäkään..

Miffy

Mä en kyllä näe mitään syytä, miksen voisi seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Tosin olen itse reilut 160 cm , joten ongelma on aika marginaalinen. Nykyinen poikaystäväni on vähän reilut 170 cm, ja minusta pituuksiemme ratio on oikein sopiva :)

prinsessa

kyllä on juttu ainakin mun osalta niin että miehen täytyy olla juuri isompikokoinen ja pidempi kuin minä itse.. tosin minulla se ei ole ongelma, koska olen vain 155cm pitkä, ja muutenkin pienikokoinen.. :D mun kohdalla se ainakin olisi vähän hassua jos kundi olisi minun pituinen tai lyhyempi.. mutta hyvä näin!
vaikka olisinkin pidempi, niin olen kuitenki suht pinnallinen tällaisissa asioissa että saattaisi seurustelut jäädä ennenkuin alkanutkaan.. :oops:

shanti

jep, pätkä ilmottautuu täälläkin, huikeat 159,5cm shantia on siunaantunu :wink:
eli eipä pahemmin mullakaan pelkoo lyhyemmästä miehestä ole, en kyllä lyhyempää haluaisikaan. tykkään olla se pienempi, söpömpi ja toivottavasti sirompikin kuin mieheni. ehkä siksi en tykkääkään laihoista (siis oikeesti laihoistalaihoista) miehistä, en halua olla meistä se mörssäri. noup.

Tiger

teillä kaikilla on se "hyvä" puoli, että olette hieman lyhyitä, ja harvoin löytää poikaa joka olisi alle esim. 160 :D Olen itse 170 ja rapiat, ja en kyllä ole useasti törmännyt minua lyhyempiin miehiin, mutta aina välillä niinkin käy.. Olisi kiva saada tähän miesten kommentteja, mutta täällä tuskin hirveästi miehiä käy :D

Fansku

Tässä se pinnallisuus tulee kyllä hyvin esiin! :lol: En itsekkään haluaisi seurustella lyhyemmän miehen kanssa. Ja kokokeskustelussa muutenkin samaa mieltä kuin Jzzu ja Shanti. Ei siinä itseään kovin viehättäväksi tuntis jos olis pidempi, leveempi ja karskimpi ku oma mies. Minä kuulun myös tähän alle 160 senttisten ryhmään, että enpä muista olenko aikuisiällä ikinä törmänny ikäiseeni itseäni lyhyempään mieheen! :shock: Ilmeisesti en. Ennen baarissa kaverit aina toteskin jostain namuista joita näki, jotka oli niille liian lyhyitä et toi on sulle! :wink: Mutta on se vähän niinkin, että jos omankin avomiehen kanssa halii tai suukottelee seisaaltaan niin mua ärsyttää se että aina saa olla niskat kenossa!! Välillä saakin lopettaa kun tuntuu, että niskaan sattuu.

Miffy

meiän suhteessa mä ainakin olen reilusti se mörssäri :D :D Hmph, mulla ei kyllä ole koskaan ollut ongelmia tässä suhteessa tuntea itseäni naiselliseks tai viehättäväks... Mun meis on just sellanen kun miehen halua olevankin: pieni, jäntevä, miehekäs ja söötti :)

Annie the Pooh

olen itte 175 senttiä ja seurustelin 5 vuotta miehen kanssa joka oli 4 tai 5 senttiä lyhyempi kuin mie. mie olen tällai iso, romuluinen hujoppi, en missään nimessä pieni ja siro. Oli välistä jätti-olo miehen rinnalla.. olihan se roteva ja VAHVA, mut silti. En koko viiden vuoden aikana voinut pitää korkokenkiä, isäntä kun tykkäsi pitää tosi matalapohjaisia kenkiä.

Nyt kun on erottu, kävin ensimmäisenä ostamassa korkokengät ja niitä innnolla pidän :) Nyt en enää halua, ainakaan ajatella, seurustelua lyhyemmän miehen kanssa. eihän sitä koskaan tiedä, se tulee sitten kun tulee ja jos kolahtaa lyhyempään mieheen, niin minkäs sille mahtaa...

Vivian

Itse aina olen lähtenyt siitä, että miehen tulisi olla minua pidempi (olen 171 cm). Silti voisin kuvitella myös olevani itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Harmi kun lyhyitä miehiä tuntuu olevan todella paljon, varsinkin sinkkuina, vai olenkohan väärässä?
Itselläni ja kullallani on päälle 25 cm pituuseroa ja se tuntuu joskus hassulta:) Kyllä pitkä mies on kuitenkin ihana jos rehellisiä ollaan.
Niin ja minkäpituinen mies on teidän mielestänne lyhyt? Itse ajattelen että alle 175senttinen.

Tiuku

Noh, mä oon tosi pitkä, joten en aina voi vaatia, että mies olisi mua pitempi. Avokkini onkin mua lyhyempi ja muutenkin aika pieni kokoinen, mutta toisaalta se ei haittaa, koska vaikka olenkin pitkä, niin olen hoikka ja siro. Niin, että on miekkoseni silti ISOMPI ;) Oishan se ihan kivaa, jos se ois mua pitempi, mut eipä siihen pituuteen kannata jäädä tuijottamaan.. Ja joitain miehiä ei haittaa vaikka olisivat kuinka paljon lyhyempiä tahansa, mutta toiset eivät voi kuvitellakaan ottavansa pidempää naista... Olen kuullut baarissa minua olkapäähän asti olevalta mieheltä kommentin "sä oot ihana!", (jäi vaan niin eläväisesti mieleen, kun mies oli ihan tulessa...) :D ja joku toinen taas sanoi, että pelkää mua.. :P monet on kysyny, et haittaako mua jos mies on lyhempi, ovat kai epävarmoja, että "kelpuutanko"..

että sellasia kokemuksia... 183cm :)

Tiger

ärsyttää olla näin pinnallinen. ei varmaankaan muuten olisi, mutta eron jälkeen on aika suuri näyttämishalu muille. Ja haluan että uusi kumppanini on sellainen, että ihmiset jäävät haukkomaan henkeään. Lapsellista, tiedän... :roll: kai tämä menee joskus ohi..meneehän ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat