Kielisuudelma-vinkit - Deittailu ja yöelämä

leben

[color=darkblue]Kielareissa pätee sama juttu kuin seksissä ( ja varmaaan muissakin arkipäivän asioissa).. Liika analysoiminen heikentää tulosta eli go with the flow... :P [/color]

Sivut

Kommentit (29)

guineapig

Apua olen vähän epätoivoinen, sillä luulen että olen aika huono suutelemaan ainakin jos puhutaan kielareista. Se on aika noloa ja itseäni se harmittaa todella paljon, sillä tuntuu että teen jotain väärin tai sitten vaan olen suudellut vääriä tyyppejä, voihan se olla sitäkin, mutta jos mahdollista ottaisin vinkkejä vastaan hyvin mielelläni. On jotenkin säälittävää olla 20+ kaunis nainen joka ei osaa kielareita ja sen takia ei myöskään pidä niistä. :oops: :shock: Vinkkejä tulemaan tytöt!!! :D

edit: muokkasin otsikkoa-sunlion-

maaruli

Ei ainakaan liikaa sitä kieltä! :) Mun mielestä se ei saa olla siinä pääasia, kunhan osuvat yhteen siinä samalla. Eikä saa tunkea sitä mitenkään syvälle. Tykkään että aika siinä huulten lähellä vaan kohdataan. Eikä kielen mukana oleminen saa vaikuttaa siihen suutelun muuhun rytmiin. Näin mulla.

Jeii

Jos heti ensimmäisenä työnnetään kielikurkkuun, mä työntäisin kullan pois :D Ensin pientä kilttiä suutelua ja siitä vähitellen. Nami :P Tosin liika sen kielen kanssa on aina liikaa.

arkadia

Mun mielestä sun kannattais unohtaa se, että teet jotain tiettyä ja antaa vaan tilanteen viedä. Eri kumppanien kanssa se on tietty erilaista ja oon ite tullut siihen tulokseen, että kumppanin suuteluliikkeitä mukaillen ja tunnustellen suutelusta saa eniten irti. Unohda siis stressaaminen siitä, mitä tai miten tekisit ja nauti... 8)

Daisy

Ei tuollaisesta nyt kannata paineita ottaa. Mun mielestä jokainen suutelee tyylillään ja jokainen pari löytää omanlaisensa suutelutavat.

Lilla_

Itseäni jännitti ihan hirveesti kielarit ennen, mutta nyt niihin on jo alkanut jotenkin tottua.. Ei kannatta miettiä niin paljon sitä tekniikkaa vaan antaa mennä vaan tunteella, itselläni ainakin toimii :wink: sillai hellästi. Kieltä ei työnnetä kurkkuun asti, tuntuu pahalta. Eikä naamaa kannata kuolata märäksi :lol:

taizu

Pari päivää sitten hokasin, että emme kovin paljoa suutele kullan kanssa. Kiitettävästi muuten moiskutellaan. No siitäpä oppineena muutin pusuttelun suunnan hiukka kiihkeämmäksi.. <3 Kivvaa.

brunett

tosiaan, ei siitä suutelemisesta tai varsinkaan kielarista tarvitse kantaa mitään sen suurempaa huolta. Kaikki suutelevat omalla tavalaan ja ainahan sitä kehittyy paremmaksi suutelijaksi : >

tanjazuzanne

Oivoi. Tulee mieleen miten paniikissa olin, kun poitsu tunkee kieltänsä kurkkuun asti ja tuntuu ettei itse happea saa. Mutta juu, älä stressaa. Anna mennä vaan. :)

Lania

Harjottele tomaatilla! :D jossain lehdessä oli oikeesti sellanen vinkki et ottaa sopivan kypsän tomaatin, purasee siitä palan pois ja sit sitä pussailee ja tunkee kielensä sinne. Epäilemättä toimii! :lol:

stacyy

ekat kerrat, kun suutelin kielen kanssa, oli aika traumaattisia.
En ollut ihan varma, kuinka kieltä kuuluu käyttää jne. Järkytyin aika totaalisesti, kun äijä tunki kielen vaan suuhuni (lue:kurkkuuni) ja se kutitti kurkkua paljon :D Mutta nyt myöhemmin, muiden äijien kanssa, kielisuudelmat on muuttunut paljon mukavemmiksi, kun äijät ymmärtää, mitä sillä kielellä täytyy tehdä. Ja sekin tosiaan helpottaa, kun ei ajattele sitä sellasena suorituksena, vaan antaa mennä vaan. Kyllä oon aika varma, että osaat ihan hyvin käyttää kieltäs :DD

ranskalainen leppäkerttu

Ihmisillä on tosiaan hyvin erilaisia suutelutyylejä, ja ihmiset tykkää myös erilaisista suutelutyyleistä. Kun jonkun kanssa seurustelee vähän pidempään, siinä suutelutyylit mukautuu toisiinsa ja suutelusta tulee parasta, mielestäni. Joskus kyllä voi sattua eteen joku joka pussaa jo valmiiksi juuri niinkuin itse tykkää 8) Mikä on tietysti ihan mahtavaa. Mutta vaikkei näin olisi aluksi, niin jos toisen kanssa vähän enemmän imuttelee ni siinä tosiaan mukautuu. Ja parasta on suutelu tosiaan jos sitä ei niin hirveästi itse analysoi, vaan menee vaan hetken mukana, ja tekee sitä mikä tuntuu hyvältä! Mun poikaystävä ei ollut kauheasti kielareita harrastanut ennen mua, ja stressasi myös ihan liikaa sitä että mitä siinä pitää tehdä, jolloin siitä suutelusta tuli sellaista epämääräistä. Mutta nyt kultani suutelee aivan mahtavasti, kun hän on rentoutunut ja ehkä siinä on sitäkin, että minä kerroin, miten tykkään että minua suudellaan :)

Ja tuosta et mitkä kielen osat koskee: Mä tykkään siitä että molempien kielien päälipuolet koskee, mutta vain suht kärjestä kuitenkin, ei koko kieltä toisen suuhun välttämättä.

Ja yksi poika joka mulla oli nuoli puol naamaa. Uuh. Kamalaa. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat