Mitä tehdä "treffeillä"? - Deittailu ja yöelämä

Lumi~

Olen menossa toiselle paikkakunnalle lomailemaan missä aijon tapailla
erästä miestä. Ongelma vain on siinä etten keksi mitään mitä voisimme
tehdä kahdestaan :?: Olemme aina ennen olleet suuremmassa porukassa
kun olemme viettäneet aikaa yhdessä ja nyt on juttu syventynyt sen
verran että aijomme tavata ihan kaksistaan. Mitä siis vosin tehdä hänen
kanssaan? Luultavasti olemme kuitenkin minun tai hänen luonaan joten
leffassa käyntiä ja syömässä käyntiä sun muuta tällaista ei kannata
ehdottaa.. Toivoisin pikaisia vastauksia.

Sivut

Kommentit (22)

shanti
Elma
Jos ette edes keksi mitään tehtävää yhdessä, ette varmaan ollenkaan sovi yhteen...

no joo. kaikki nyt ei vaan oo semmosia, että voisivat suin päin alkaa lörpötellä kaikesta mahdollisesta. Itse ainakin kuulun tähän kategoriaan, että muuten kyllä hölpätän joskus jopa liikaa, mutta tuommoisissa tilanteissa menen monesti puihin. Mutta se ei tarkoita etteikö sopisi yhteen.

sopuli

Leffa ja mässäilyillan kannalla olen minäkin. Ostatte vaikka muutaman huurteisen niin helpottaa :) ei siis mitään perseitä, vaan ihan vaan pari. Käytte kävelyllä, pyydät häntä esittelee kaupunkia, jos et sitä tunne (ja vaikka tuntisitkin niin sitähän ei ole pakko kertoa...). Jne jne jne.....

Miffy

Siis minä en kyllä näe mitään pointtia edes tavata toista ihmistä, jos ei ole ajatuksia, mitä sen kanssa vois ees tehä...
Eiks vois vaan edetä fiiliksen mukaan!?

Lumi~

No niin, nyt on sitten ihan kaksistaan tavattu ja hyvin meni ja puhumista riitti :) ihan vain vilpittömästi neuvoa kysyin tällaisessa asiassa... Minulle kun tämä ei ollut ihan selvää... Kuintenkin kaikille epäilijöille, ettemmekö sopisi yhteen; näyttää siltä että kyllä sovimme.. :D

^Anu
shanti
Elma
Jos ette edes keksi mitään tehtävää yhdessä, ette varmaan ollenkaan sovi yhteen...

no joo. kaikki nyt ei vaan oo semmosia, että voisivat suin päin alkaa lörpötellä kaikesta mahdollisesta. Itse ainakin kuulun tähän kategoriaan, että muuten kyllä hölpätän joskus jopa liikaa, mutta tuommoisissa tilanteissa menen monesti puihin. Mutta se ei tarkoita etteikö sopisi yhteen.

Sama juttu minulla, muuten taidan olla oikea räpätäti mutta ihastuksen tai jätkä kaverin kanssa ei vaan tule mieleen mitä sanoisi kun ajattelee vaan sitä miten ihana hän on.. :wink: Mutta aivan normaalia se mielestäni on jos ei oikeen saa sanaa suustaan tai keksi puheen aihetta.. :)

^Anu
Lumi~
No niin, nyt on sitten ihan kaksistaan tavattu ja hyvin meni ja puhumista riitti :) ihan vain vilpittömästi neuvoa kysyin tällaisessa asiassa... Minulle kun tämä ei ollut ihan selvää... Kuintenkin kaikille epäilijöille, ettemmekö sopisi yhteen; näyttää siltä että kyllä sovimme.. :D

Hienoa :) niin arvelinkin että kyllä sitä puhumista luultavasti riittää. :) aluksi monet varmasti epäilecät sitä että onko puhumista ja mitä tehdä.

Carmina

Jatkan nyt tähän samaan aiheeseen, ettei tule monta samantyyppistä ketjua. :)

Eli olen menossa parin viikon päästä "treffeille" erään miekkosen kanssa, ja olemme tavanneet kerran aikaisemmin nk. "bileissä". Kaipailisin jotain muita ideoita, kuin perinteistä leffaan menemistä tai syömässä käymistä, joka olisi meille ehkä hieman liian ylellistäkin. Keilailuhan on yksi vaihtoehto, mutta toisaalta olen siinä sen verran toivoton tapaus etten välttämättä kehtaa heti toisella tapaamiskerralla esitellä taitojani.. :roll:

Ei puhettakaan siitä, että tapaisimme kummankaan kotona, koska molemmat asumme vanhempien kanssa eikä vielä ole se oikea aika esittäytyä, kun emme vielä toisiammekaan tunne kunnolla. Kuitenkin haluaisimme jonkun sisäpaikan tapaamiselle, joten kaipailisin ideoitanne. :)

Miffy

No mut tuo keilailuhan on tosi hyvä idea! Se on ihan sikahyvä seurapeli. Rohkeesti vaan :D Saattesit nauraa yhdessä ;) Mä kun menin reilu vuos sitten ekan kerran keilaamaan, luulin, että se pallo HEITETÄÄN sinne keiloihin asti. Jne. Ja kyllä siellä muut aika makeat naurut sai, kun kattelivat mun keilaamista :)

Ja keilaamisen jälkeenhän on sit kiva mennä vaikka kahville/baariin fiilisken mukaan.

Niin tai miten ihan perus kahvillakäyminen? Taidenäyttely? Jo ku museo? Galleria? Keikka?

Lania

Mun mielestä joku museo (tai no ehkä ei museo, mut joku vastaava) ois yleensäki hyvä, että samalla vaikka kävelis ja "tekis" jotain. Kahvilla käyminen on niin kamalaa kun pitää vaan istua ja puhua ja keskittyä ettei kaada kahvia ja kädet tärisee ja kaikkee kivaa.

Carmina
Miffy
No mut tuo keilailuhan on tosi hyvä idea! Se on ihan sikahyvä seurapeli. Rohkeesti vaan :D Saattesit nauraa yhdessä ;) Mä kun menin reilu vuos sitten ekan kerran keilaamaan, luulin, että se pallo HEITETÄÄN sinne keiloihin asti. Jne. Ja kyllä siellä muut aika makeat naurut sai, kun kattelivat mun keilaamista :)

Tuttua, oi niin tuttua. Mutta siinä vaiheessa, kun keila lähtee jo täysin vastakkaiseen suuntaan kuin pitäisi, ollaan jo melko lailla hakoteillä. :roll: Onneksi tällä episodilla oli lähinnä pelkät humoristiset seuraukset ja ruumiilta vältyttiin.

Kahvittelu kävi itsellänikin mielessä, ja ehkä tämä toteutetaankin. Toisaalta kun oltiin tässä yhteyksissä, niin Hän piti leffaa hyvänä ideana. Omasta mielestäni se on yksi kehnoimmista tavoista tutustua, mutta voihan leffan jälkeen siirtyä kahville keskustelemaan vaikka alkajaisiksi elokuvasta ja siitä eteenpäin.. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat