kiinnostuksen herättäminen - Deittailu ja yöelämä

dyingbride

miksi mun on niin vaikeaa puhua ihastukselleni? pystyn puhumaan muille jätkille aivan normaalisti, mutta ihastukseni seurassa en pysty sanomaan mitään, vaikka kuinka haluaisin. miten te olette saaneet SUUREN ihastuksenne huomion? mitä olette sanoneet tai tehneet? olen epätoivoinen...

Sivut

Kommentit (17)

prinsessa

musta tuntuu ettet uskalla puhua sille ihan just sen takia koska se on sun ihastus! mulla aina alussa vähän sama juttu. jännää sinäänsä koska oishan se kiva jubailla vaikka mitä mut... on se niin vaikeeta.

enpä ole mitään sen suurempia tehnyt ihastuksen suhteen. kyllä se sut huomaa jos se haluaa. eiköhän se niin mene?
mutta lykkyä pyttyyn!

meegu

heh, kuulostipa liianki tutulta!
Ite olen tosi positiivinen luonne ja kaikki sanoo ettei mun seuras voi olla nauramatta ja et aina on kivaa :) siis ainaski mun ystävät (ehkä siksi heitä ystäviksi kutsutaa) mut anyway :D sitte kun on joku sellane mies jota kohtaa tuntis vähä muutakin, niin meen iha kohmeeseen. en pysty puhuun hänelle suoraa, saati sitte heittään läppää :D enkä todellakaa tiiä mite näyttää et oisin kiinnostunu, koska tuntuu et teen just päinvastasen vaikutelman olemalla puhumatta hänelle jne jne :/ onneks on aina melkee ollu niin et on ollu enempi porukkaa ja siinä muiden kanssa hömöillessä mies on huomannu etten mä iha niin tylsä ehkä sittenkää oo, joten on syntyny juttua loppupeleissä... mut tää ahistaa, miksei voi osata vaa olla oma ittensä :roll:

taruu

joo tuttuapa tosiaan.. Ja vaik saiskin jotain sanottua ja syntyis jotain jutteluu tai jotain niin naama helahtaa paloauton väriseks ja koko ajan pelottaa et sanoo jotain ihan "väärin" ja nolaa ittensä..
Ehkä senkin takia puhuminen tökkii, kun miettii niin tarkkaan et mitä voi sanoo. Parempi olis kun vaan osais olla rento ja höpötellä samanlailla kun kaikille muillekin, mut se vaan ei onnistu, vähintään naama hohkaa tulipunasena (edellinen jätkäkaveri aina kyl nauro ja sano siit et "sä oot niin söpö kun meet aina ihan punaseks". Siis sillon joskus alkuaikoina, kun kyl sekin siit sit helpottaa, kun tulee itelle semmonen varmempi ja rennompi olo jossain vaihees..)..

Lania

"enpä ole mitään sen suurempia tehnyt ihastuksen suhteen. kyllä se sut huomaa jos se haluaa. eiköhän se niin mene?"

Ei se kyllä ihan aina niin mee, on useinkin ollu tilanteita missä on vaikkapa jo tuntenu toisen ja ollu samassa porukassa, ja toinen on vaikka kuinka kiinnostunu eikä toinen huomaa/tajua/ymmärrä mitään. Vasta kun tekee jonku "ratkasevan" liikkeen tai muuta, niin toinen huomaa että OHO mikäs ihanainen tossa onkaan.

DragonLady

Mulla on ollu ihan sama juttu ja juuri sen takia kaksi tosi kiinnostavaa tyyppiä on mennyt ohi tuosta vain kun menen ihan lukkoon. Asioita kyllä pyörii mielessä vaikka kuinka jotta vois saada aikaan jonkin näköistä keskustelua, mutta sanat ei vain tule ulos suusta. Sitä vissiin jotenkin luulee nolaavansa ittensä tms. en tiedä sit mistä lienee johtuu ja mitään vinkkejä ei varmastikaan ole tohon, koska sitä kuitenkin olis se sama "tuppisuu" edelleen.
Tässä meinaa jo menettää toivonsa miesten suhteen. Toi on muuten tosi ärsyttävä luonteen piirre :(

sanni

Tuttu juttu :wink: En minäkään uskaltanut silloin aikoinaan ihastukselleni mennä juttelemaan, pidin pikku flirttiä vähän kauempaa ja sain kyllä samalla mitalla takaisin. Ajan myötä ihastukseni rohkeni ottaa yhteyttä minuun ja pyytää ulos ja HUPS! nyt ollaan seurusteltu vuosi ja onnellisia olemme, kumpainenkin :D.

Yritä näyttää ihastuksellesi, kuinka tunnet. Se voi olla aika vaikeaa, pelkää pakkeja yms. mutta. Onko parempi elätellä toiveita, jotka eivät välttämättä koskaan toteudu ja piinata itseään sillä, vai ottaa selvää mitä toinen tuntee? Näytä rohkeesti tunteesi! Voi olla, että toinen tuntee samalla tavalla, ja jos ei, tiedät ainakin sen, ettei kannata haikailla enää tavoittamattoman perään. Toisaalta ihastumisen tunne on aivan ihana, eikä siitä välttämättä tahdo luopua, mutta jos tosissaan on ihastunut niin silloin se tuntuu jo aika lailla kiduttavalta :roll: . Katso syvälle silmiin kauniin, ujon hymyn kera. Hyväksi havaittu :wink: ja jos ihastuksellasi on vastaavia tunteita, hänkin ehkä uskaltaa näyttää ne kun sinä teet aloitteen.

Lykkyä tykö!! :)

Rosaly

Mä olen huomannut ,jos en pysty sujuvasti ja puhumaan kaikinmaailman asioista miehelle,niin silloin se ei ole mulle sopiva mies. Mutta ssis tämäpä ei nyt tarkoita sitä että kyseinen mies ei ole sulle sopiva. Puhuminen on kuitenkin tärkeä osa suhdetta. Kaikki maailmanasiat pitää mun mielestä pystyä puhumaaan keskenään.

Vaikka tuntuu ettei uskalla niin perkele, puhu vaan pakko! :) Sitten helpottaa.

Kivaa joulua! :)

Hennu

Mä taas olen semmonen, että mun on vaikea alottaa keskustelua, mutta sitte ku se alkaa niin mä höpisen kaikkea niin typerää, että poitsu saa musta ihan hämyn kuvan. Siinä sitte taas löytää itsensä selittelemässä omia sanomisiaan..

foncé rouge

hennu: ihan sama juttu :shock: kun saan jotain ulos suustani niin se ei olekaan mitään laatutavaraa vaan jotain ihan muuta, senat menee sakaisin ja saatan sanoa jotain tosella epäoleellista :lol: [/quote]

Liquid
dyingbride
miten te olette saaneet SUUREN ihastuksenne huomion? mitä olette sanoneet tai tehneet?

Menin juttelemaan. Ei ole vaikeata, vaikka siltä tuntuukin (ainakaan minulle ei ollut). Kesti kauan, ennen kuin sain sopivan tilaisuuden ja sitä ennen olin aivan varma, että tilaisuuden koittaessa en sitä onnistuisi käyttämään, mutta toisin kävi.

Ja aina olen pitänyt itseäni ujona, ja niin olenkin. Mutta en näköjään loppujen lopuksi tässä asiassa. Tajusin sen, että kuinka tärkeää lähestyminen on, ja onnistun rohkaisemaan itseäni tarpeeksi. Aluksi hänen seurassa oleminen ja jutteleminen jännitti, mutta ei enää.

Liquid
foncé rouge
minkälaisissa tilanteissa olette saaneet hyvän mahdollisuuden? jo snyt otetaan tapaukset baarin ulkopuolelta.. ok :)

Koulussa menin ensimmäistä kertaa juttelemaan, ja siitä eteenpäin sitten missä tahansa kun saa mahdollisuuden ja uskaltaa.

arkadia
dyingbride
miten te olette saaneet SUUREN ihastuksenne huomion? mitä olette sanoneet tai tehneet?

Takuuvarmasti sain suuren ihastukseni huomion, kun baarissa syntymäpäivänäni aivan tolkuttomassa huomalassa kaadoin tuopillisen lonkeroa tämän päälle... Siis vahingossa! :lol: siinä sitten anteeks pyytelin ja jatkoin iltaa muistaen taas vasta aamulla, että mitä sitä taas tuli tehtyä. :roll:
Hävetti, mutta ainakin tein lähtemättömän vaikutuksen :wink: (vaikutuksen positiivisuudesta voi olla montaa mieltä ) :D

kolmiolääke

mulla kävi niin että oon ollu ihastunu yhteen jätkään tosi kauan ja sitten kännissä päädyin sen kämpille. Sit huomasin ett todellisuudessa se ei ollut mitään mitä mä olin luullut siitä. Se oli siis tosi mukava mut ei sytyttäny mua yhtään :D

Vaikk olinki ollu siihen ihastunu niin en tuntenu sitä oikeesti ja ihastuin johonkin mielikuvaan.. joten ei siitä mitään tullu. Ei oo nähty sen jälkeen ja mul on ihan toinen jätkä kuvioissa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat