suutelukammo!! - Deittailu ja yöelämä

ananas7

auts.mulle on tullu suutelukammo.eka kerta oli suorastaan traumaattinen, itse en pitänyt miehestä muuten kuin kaverina, ja hän taisi olla ihan tosissaan.. :roll: hän kokeneena aikuisena oli heti suutelemassa korviani yms. eikä paljoa välittänyt, vaikken oikeen ollut jutussa mukana.millä ihmeellä mä saan suutelukammoni pois? luulen heti, että toinen haluaa vain sänkyyn. (poskipusut on okay niin miesten kuin naisten kesken.) kertokaapas mulle, te viisaammat, vinkkejä! onks kellään samanlaisia kokemuksia, vai olenko ainoa kummajainen täällä?

Kommentit (2)

Embo

Voisko olla että koet pussailun intiiminä etkä tykkää miekkosesta tarpeeksi, jotta se olisi miellyttävää?

Ite oo kokenut sen joskus noin, joten siitä veikkaus..

Murehtija

Öh no siis tuolla seksipuolellahan on keskustelua siitä kun seksi ahdistaa & pelottaa.

Kuinka vanha olet?

Itse en koe pussailua kovin intiimiksi mutta tottahan on että monet miehet kuvittelee heti itselleen maat ja taivaat, suomeksi sanottuna vapaalipun naisen sänkyyn yhden pusun jälkeen. Pitää vain opetella sanomaan ei ja olla tyytyväinen päätökseensä.

Mitä tohon itse suutelun kammoamisen tulee...Kyllä se tuntuu ihanalta oikean kaverin kanssa. Suutelu on oikeastaan ehkä tavallaan vähän sama asia kuin seksi (ja kyllähän se siihen liittyykin) eli jos ensi kokemus on ollut kamala ja/tai nolo niin sitä alkaa vältellä ja ujostella. Mun vinkki on se että et anna sua pussattavan ellet itse sitä halua. Mikään ei ole hirveämpää kun mies joka änkee väkisen kielen sun suuhun ja puree ja kuolaa.

Mitään konkreettisia vinkkejä en osaa antaa. Itse suutelin ekan kerran 14 vuotiaana bileissä ("yllättäen" en ollut selvinpäin) eikä siinä omasta mielestäni ollut mitään kummallista. Ehkä sun vaan pitää odottaa ja kattoa jos kohdalle tulisi joku joka saa sut tuntemaan olosi rauhalliseksi. Aika hassua sanoa sulle näin kun itse kärsin seksipelosta :roll:

Kännipussailu on aina asia erikseen eikä se tuota oikein juuri mitään iloa mutta suutelu ihmisen kanssa jota rakastaa on jotain todella ihanaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat