Ekoilla treffeillä picknikille? - Deittailu ja yöelämä

TaskuMyy

Miusta hyvä idea!
Miksi muka aina pitäis lähtee kahville taikka leffaan? :roll:

Kommentit (9)

twiggy

Kuulostaa tosi hyvältä idealta, kyllä mä ainakin olisin mielissäni jos joku veis mut piknikille ekoilla treffeillä !

Ja evääks mä ottaisin patonkia, mansikoita ja viiniä.

liljankukka

Hmm, ei kai se hölmöä olis? Ainakin vähän persoonallisempaa ku nää perus kahvittelut tms. Ja kun ajattelen, että joku mies pyytäisi mua piknikille ekoille treffeille, ni kyllä se minusta olis ihana idea. :P

Evääksi sopii esim. joku salaatti, (täytetty) patonki tai sämpylät, viinirypäleet, mansikat (tai ylipäätään hedelmät) jne.

leben

Olen tässä kuumeisesti miettinyt onko hölmöä pyyttää miestä ekoille treffeille puiston nurmelle eväitä syömään? Ajattelin kun tässä on ihan kivat säät lupailtu ja niin edelleen. Vois mennä rannalle loikoileen ja tutustumaan. Voishan siinä mutustella jotain pientä. Ei olis pelkoa, että kitisyttää veistä lautasta vasten jne. Ja se olis sellainen rento, spontaani juttu. Kellään ideoita mitä ottaa eväiksi? Olen vähän huono tälläisissa asioissa... :oops:

Silver Feather

Kuulostaa aivan mahtavalta! Erilaista ja aina vaan parempaa jos sattuu hyvä sää.

Evääksi kannattanee ottaa jotakin kivaa ja pientä naposteltavan tyyppistä, ja esim. kolmioleivät on hyviä jos jotakin vähän tukevampaa apetta kaipaa. Sitten vaikka hedelmiä/hedelmäsalaattia ja muuta kivaa ja yksinkertaista mutta hyvää evästä. Ja jotakin juotavaa totta kai ettei nestehukka iske. :)

namak

Olisin kanssa otettu jos joku mies veisi minut piknikille ekoilla treffeillä :) Siinä on nähny mielestäni enemmän vaivaa, kun perus leffa tms.

Kannattaa tiedustella maholliset allergiat ehkä etukäteen.
Patonkia, yrttivoita, mansikoita, viinirypäleitä, mehua tai viiniä..

KUKA VIE MUT TREFFEILLE ? :wink:

JigglyPuff

mää vein yhen tyypin piknikille ekoilla treffeillä yhtee leikkipuiston tapaseen ja olin tehny kakun ja toin lonkkua :D se ei pitäny sitä mitenkää ihmeellisenä ko ollaa tunnettu kaua enne treffejä ja se tietää että tykkään tehä kakkuja :D

iha kivaa oli :) ne treffit tosi jäi siihe ko se palas myöhemmi eksänsä kanssa yhtee mut onneks en murehtinu sitä :D

Varietease

Kuulostaa hyvältä tavalta viettää ensimmäisiä treffejä. Mieluummin itsekin lähtisin piknikille kuin esimerkiksi leffaan. Pystyisi ainakin juttelemaan paremmin.

Toveh

Piknikki on todella jees! Kesällä varsinkin (mahdollisesti) ihanan ja kuuman sään helliessä. :wink:

Mies pyysi minua ensitreffeillämme piknikille! Ihana ehdotus, ihan uutta minulle. Ei kuitenkaan huonon sään vuoksi mentykään, vaan pitäydyttiin ihan sisätiloissa. Kuitenkin! :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat