Viestien lähettely uuden miehen kanssa - Deittailu ja yöelämä

Murehtija

En oikein tiennyt mihin tämän viestin tuikata joten pistetäänpä se nyt sitten tänne....

Eli siis mun tottumusten mukaan sitä tapaa jonkun miehen baarissa ja jos on mukavaa yhdessä niin vaihdetaan kännykän numeroita ja edetään siitä....Mulle suurin "koitinkivi" on aina ollut se että kuuluuko miehestä edes sen illan jälkeen mitään, eli odotan miehen aloitetta.

Mutta entä siitä sitten eteenpäin?

Tämä uusin mies jonka olen tavannut on tosi hyvänolonen tyyppi, olemme tekstailleet tässä kohta kuukauden ja hän on soittanutkin minulle muutaman kerran (tosi aina pikku humalassa, lieneekö hieman ujo poika :wink: ). Nyt mua tosin on alkanut mietityttää se että miten usein sitä tohtii tekstata toiselle??

En tiedä onko se jokin Cosmo legenda mutta alkavatko miehet kaihtaa naista joka haluaa olla yhteydessä useimmin kuin kerran viikossa jo suhteen alussa? En tietenkään ole laittanut viestejä tyyliin "Hei mikset sä vastaa????" vaan lähinnä et mitä kuuluu ja sitten rupatellut omista tekemisistäni. Nyt en ole kuullut miehestä mitään vaikka eilen aamupäivällä pistin viestin koska olin hänen paikkakunnallaan ostoksilla (hänhän tietysti oli töissä), ajattelin ilmoittaa siitä hänelle jos hän vaikka saattaisi päästä aiemmin töistä tai jotain ja haluasi nähdä, mutta mitään siihen suuntaan en siis itse vihjannut, sanoin vaan olevani "sillä suunnalla"....Hermostun tietysti heti ja olen huolissani. Olen törmännyt moniin miehiin jotka ovat ensin itse tekstailleet lähes päivittäin koko ajan ja sitten kadonneet kuin tuhka tuuleen.

Eli onko muka jokin sääntö että miten usein sitä tohtii ottaa yhteyttä? Koska toisaalta jos on semmoinen että haluaa kuulla toisesta ja tutustua jo alussa niin onko mitään järkeä esittää jotain muuta?

Sivut

Kommentit (92)

Lania

Oon nykyään sitä mieltä että tekstiviesti on maailman huonoin keksintö, siitä ei oo nykyään muuta kun harmia :P aiheuttaa ihan liikaa epäselvyyksiä ja epämääräsyyksiä.

En todellakaan tiedä kuinka usein miehelle/naiselle saa/voi tekstailla, mikä on liian vähän (aha ei sitä kiinnostakaa), mikä sopivasti (normaalia) ja mikä liikaa (mikä hullu roikkuja äkkiä eroon). Jos äijä ei laita viestiä tai vastaa päivään tai pariin, onko kiinnostus lopahtanu nollaan? Vai onko se vaan mies, eihän miehet nää aiheelliseks vastata viestiin jos siinä ei _kysytä_ mitään? Tarvis jonku tekstaritutkan.

Tästä oli paljon apua! :D

andra

mun mielestä pitää vastata samana päivänä tai viimestään seuraavana (riippuu tietysti ajankohdasta millon viestin kirjottaa). jos ei seuraavana päivänä vastaa ni pitää olla ainakin hyvä syy mikäli enää haluaa yhteyttä pitää. yleensä tollanen vastaamattomuus tarkottaa juuri sitä ettei syystä tai toisesta enää kiinnosta. yhden viestin voi mun mielestä laittaa vielä jos edelliseen ei ole vastattu mutta sen jälkeen antasin olla jos ei vieläkään vastausta kuulu...

Papersun

Luultavasti jos vastauksia ei ala kuulumaan ja muutenkin yhteydenpito vähenee, ei kiinnostusta ole. Tapailin joskus erästä miestä joka ei kovin innokkaasti pitäny yhteyttä ainakaan myöhemmässä vaiheessa, vaikka ehdittiin nähdä monta kertaa. Ei voinut edes ilmoittaa kun oli löytänyt tyttöystävän vaan näin heidät kaupungilla.... Nykyisen poikaystävän tapasin baarista ja nähtiin jo viikon kuluttua uudestaan. Sen jälkeen oltiinkin jo joka päivä yhdessä.

Oletko itse soittanut hänelle? Ehkä hän tosiaan on ujo. Luulisi kuitenkin että kohta alkais jo tapahtua jotain jos kiinnostus on molemminpuolista. Ei kannata turhaan odotella, kokemusta on. :?

Murehtija

En ole vieläkään kuullut miehestä mitään :(

Koko juttu tuntuu ihan oudolta sillä ei olisi hänen tapaistaan vaan kadota enkä mielestäni ole tehnyt/sanonut mitään joka olisi voinut miehen säikäyttää. Vaikka olemme tekstanneet vloppuna ja alkuviikosta melkein joka päivä (asiaa vaan sattui juuri silloin olemaan, esim. minä ilmoitin että paikkakunnallani on eräs tapahtuma vloppuna) ei hänen käytöksensä ollut yhtään erilaista kuin ennen...Vielä keskiviikkona sain häneltä tosiaan viestin kesken työpäivän. Aiemmin hän oli tekstannut aina yöllä ja tuo keskiviikkoinen viesti yllätti minut hieman. Siksi en nyt tajuakkaan että mistä äkillinen hiljaisuus.....

Odotan ja toivon että asiaan on jokin hyvä selitys...Toisaalta minulla on paljon huonoja kokemuksia miehistä jotka ottavat hatkat heti kun muija itse tekee aloitteen yhteydenotossa. Ymmärrän että "kulta" tai "hani" lirkutteli heti alussa saa miehillä p****t housuut (anteeksi rankka ilmaus) mutta jos toinen lähettää viestin tyylin "Heips, onko sulla taas jotain kiireitä? Mä tässä vaan istuskelen kämpillä ja katon TVtä. Hitsi ku on pääki taas vähän pipi." niin voiko tuota muka pitää ahdisteluna tai roikkumisena?!

Mua itseä hämää jos mies on heti sanomassa kullaksi tai jotain mutta jos toinen vaan kyselee kuulumisia tai laittaa vaikka viestin tyyliin :"On ollut vähän huono viikko ja oon kai tulossa kipeeksi, ois kiva saada juttuseuraa :) ." Niin mitä ihmeellistä tossa nyt on???

sopuli

En halua maalata piruja seinälle, mutta kun sanoit, että kirjoittelee yleensä yöllä, niin ehkä sillä on kotipaikkakunnallaan nainen odottamassa... Nimimerkillä kokemusta on!

Murehtija

Noh asiat kääntyivät lopulta parhain päin, mies nimittäin soitti perjantaina ja tuli käymän kämpilläni. Juttelimme niitä näitä ja minä keitin hänelle kahvit :) Hän oli luonani sellaiset pari tuntia ja sitten minun piti lähteä kaverini kanssa baariin sillä olin luvannut lähteä hänen seurakseen.

Miehellä oli kuulemma ollu p***a fiilis ja hän oli tosi väsynyt töistä.

Hän on kyllä tekstannut minulle kerran kesken töidenkin että en oikein tuohon toinen nainen juttuun...Tuskin hän olisi vaivautunut luokseni tulemaan yli 50 kilsan päähän perjantai-iltana. Hän oikein sanoin että päätti soittaa ja tulla käymään kun ei kerran ollut vastannut viesteihin :)

Murehtija

Mutta siis niin nyt ajauduittiin hiemaan sivuun aiheesta :D

Eli siis:

Mitä kokemuksia siitä ku alussa pitää yhteyttä uuden miehen kanssa??

Itse kohdannut ennen nykyistä miestä kahta eri "tyypin" mieshenkilöitä:

Ne joista ei koskaan kuulu mitään illan jälkeen, eivät edes vaivaudu sanomaan että "ei kiinnosta".

Ja sitten ne jotka itse paiskoo viesteillä ja puheluilla joka ikinen päivä (ja puhelut venyvät usein ainakin tuntiin) ja sitten kun alat itsekin tehdä aloitteita eli tekstaat/soitat ensin niin mies vetää yhtäkkiä lipat ja häipyy...Kiinnostus kuulemma "lopahtaa" tai "ei vaan pysty elämään suhteessa".

En ole tästä uusimmasta miehestä kuullut taas mitään hänen vierailunsa jälkeen ja nyt annan hänen olla ihan rauhassa niin kauan että hän ottaa jotain yhteyttä. Hän oli siis ihan normaali ollessaan luonani jne. En tiedä onko tämmönen jokin jätkien juttu? Että ei aina vastata viesteihin? Exän kanssa oli joskus samaa ja myös kaverin nykyinen poikaystävä tekee tätä.

Nökö

Mulla on samanlainen kokemus entisestä. Ennen ku ruvettiin seurustelee, viestejä ja soittoja tuli päivittäin ja kun ruvettiin seurustelemaan, näkemiset harveni yhteen kertaan puolessa toista viikossa ja viestejä tuli suurin piirtein saman verran ja mun viesteihin ei vastattu päivä kausiin. Sit valitettiin aina että kamalan raskas duuni ja mä en oo tehny tarpeeks sapuskaa (vaikka tarkotukseni oli kokata vaan itselleni) ja plää plää plää.
Hetken aikaa mietin jo että onko kyseessä sama henkilö.
Mutta näköjään kun nainen rupeaa tekemään enemmän tuttavuutta, katoaa hänestä se salaperäisyys. Sen jälkeen mielenkiinto vaan lopahtaa.

Lyratar

itse välttelen aloitteen tekemistä ,jos mies ei ota yhteyttä en minä sitä ainakaan tee. muutenkin olen aika varovainen jutun alussa ja odotan miehen ehdottavan tapaamista tms.

mutta ei ole mitään veteen piirrettyä viivaa siitä kumman pitäisi ensin ottaa yhteyttä. itse ottaisin varmaan muuten jos ei itsetuntoni olisi niin huono
:?

ja ei miehenkään pitäisi ihan pienestä säikähtää jos kiinnostusta riittää..

sopuli

oon samaa mieltä, kun Lyratar eli jos OIKEAA kiinnostusta on molemmin puolin niin ei siitä mies säikähdä, vaikka itse yhteyttä useammin ottaisikin. On sit eri juttu, jos mies ei itsekään tiedä mitä haluaa.

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, ettei siksi esim vastaa viesteihin, että on raskas työ. Hoh hoijaa... Jos on kiinnostunut toisesta, niin kyllä sitä on AINA sen verran aikaa, että ehtii yhden viestin näpyttää jossain välissä! Jos ei ole, niin tuntuu, ettei ehkä ole ihan tärkeysjärjestyksen paremmassa päässä...

Mutta, tämä on siis vain mun mielipiteeni. Ihmisethän on erilaisia...

Murehtija

Valitettavasti, sopuli, sinä olit oikeassa. Aloin itsekin haistaa palaneen käryä ja nyt lauantaina sain tietää että koko juttu olikin sitten kabutt....

Jätkältä tuli semmoista "en osaa seurustella ja olen p***a jätkä" sontaa ja hän ei kuulemma "osannut/uskaltanut tehdä kanssani enempää". Luoja tietää mitä sekin tarkoittaa......

Tässä sitä nyt taas on yksin ja p***a fiilis päällä....En tiedä miten kerta toisensa jälkeen kaikki mun mies-säädöt menee päin mäntyä.

sopuli

Voi ei :( Yritä olla murehtimatta (vaikka eihän se niin helppoa ole) ja mieti, ettei se ihminen vaan ollut sua varten! Eipä tuohon oikein voi muuta lohdutuksen sanaa sanoa....

Mietin tässä, kun mun yksi kaveri on fiksu, kaunis jne ja sillä menee miesjutut aina poskelleen. Se stressaa hirveästi asiasta ja siitä, että pitäisi olla joku, että haluaa seurustella! Aina kun se tapaa jonkun se vannoo, kuinka ihastunut on ja suunnittelee elämää yhdessä tämän miehen kanssa kamalan pitkälle jne. Ollaan muiden kavereitten kanssa puhuttu, että miehet varmaan säikähtää tätä... Kun toinen on heti niin kamalan "rakastunut" ja sitoutunut. Olen yrittänyt sanoa mun kaverille, että turhaan se kiirehtii, kyllä sellainen mies osuu kohdalle kun ei etsimällä etsi. Eihän kaikkien kanssa voi niin hyvin synkata, että alkaisi yhteistä elämää rakentaa. Olen sanonut, että nauttisi elämästään ja vapaudestaan, eikä murehtisi kumppanin puutetta. Voiko sulla olla sama juttu? Voiko miehet "pelästyä" sua ja sitä, kuinka ihastunut olet tai sitoutunut häneen heti?

Mutta onnea uusille yrityksille, nauti sinäkin nuoruudestas, tapaile ihmisiä ja elä :) Kyllä ihana mies osuu kohdalle ja sit se on menoa.... :D

Murehtija

Ei ei ei: En yleensä näytä sitä vaikka olisinkin ihastunut. Toki pidän yhteyttä enkä sekoile muiden miesten kanssa mutta tällekään miehelle en puhunut mitään tyyliin et me seurustellaan. Kuljin kavereideni kanssa baarissa ilman häntä ja juttelin niitä näitä, lähes kuin kaverille. Toki pari kertaa kysyin onko hän tulossa "mun suuntaani" niin että voisimme nähdä. Voiko jo tosta muka sitten säikähtää???

Olen yleensä aika varovainen, en ala sössöttää seukkaamisesta tai ala heti sanomaan miestä kultsiksi tai jotain. Ihan normaalisti siis pistän viestiä ja teen omia juttujani.

Onkohan minulla sitten vaan huono tuuri?

Tämä viimeisin mies flippasi heti sen jälkeen kun oli käynyt luonani, ehkä selvinpäin ja kasvokkain näkeminen minun asunnollani oli hänelle liikaa?! Hän pelasi tietokoneellani ja minä keitin hänelle kahvit ja sitten hän melkein nukahti sängylleni...Kun hän oli lähdössä, annoin hänelle jäähyväis-suukon ja se jotenkin jähmetti miehen, näin heti miten hänen ilmeensä muuttui jotenkin vaikeaksi.

Että mitä ihmettä...Eivätkö jotkin miehet yksinkertaisesti omasta mielestään ansaitse rakkautta ja hellyyttä? Siitäkö tämä "mä oon p***a jätkä" touhu oikein tulee? Tuntuu et mä kaivan ton puolen miehistä esiin olemalla vaan oma itseni......?????

Nabil

Okei tämä aihe lähentelee niin kovasti tämänhetkistä ongelmaani, että voinkin uuden ketjun perustamisen sijaan kirjoittaa tänne.

Eli siis kaipaisin mielipiteitänne. Juttu menee jotenkin näin:
Tapasin erään tosi mahtavan miehen baarissa joskus keväällä. Siinä tuli numeroita vaihdettua ja niin eespäin ja jätkä sanoi pitävänsä yhteyttä. En uskonut aluksi mutta kyllä jätkä vaan piti sanansa. No siinä sitten viestiteltiin ja hän jopa soittelikin minulle aina silloin tällöin. Sitten aloimme tapailla. Useimmiten olimme meillä. Sitä jatkuikin sitten koko kesän. Eräänä iltana sitten satuimme baariin omien kaveriporukoidemme kanssa, emme siis yhdessä. Siellä tuntui, että tyyppi välttelee minua. No kirosin sitä itsekseni enkä sanonut hänelle mitään. Aamuyöstä hän sitten laittoi viestin, jossa pyysi anteeksi ettei ollut kanssani yhtään baarissa ja antoi selitykseksi, että ei osaa näyttää tunteitaan toisten nähden. Kysyi sitten että mikä tää meidän juttu nyt on ja sano että siitä on tuntunut tosi hyvältä olla mun kanssa. Olin sitten simahtanut siinä vaiheessa enkä siis vastannut. Otin asian kuitenkin sitten ihan ok:na. Mutta sen illan jälkeen hän rupesi käyttäytymään jotenkin oudosti. Ei enää soitellut ollenkaan ja viestejäkin tuli aika harvakseltaan verrattuna siihen miten usein hän aluksi kirjoitteli. No näimme kuitenkin kerran sen jälkeen (ja kaikki oli niinkuin aina ennenkin. Antoi sen perinteisen pusunkin lähtiessään) ja hän on jopa yhden kerran sen viime kerran näkemisen jälkeen laittanut ihan oma-aloitteisesti viestin. Siitäpä taitaa olla nyt noin kolmisen viikkoa. Siitä eteenpäin se onkin jäänyt minun tehtäväkseni. Noin kerran viikossa kysyn mitä kuuluu ja aina hän vastaa kyllä. Aika pitkälti sieltä on tullut sitä klassista: "töissä ollut aika rankkaa". En tajua mikä niin yhtäkkiä rupesi tässä hommassa mättämään. Kerrankin kun onnistuin löytämään oikeasti upean miehen niin sitten kaikki menee ihan v*tuiks. Tuntuu pahalta.

Edittiä: Ai niin. Tuossa pohdiskelin koko eilisillan ja tulin siihen tulokseen, että jätkä rupesi välttelemään minua heti sen jälkeen kun muutin kauemmaksi opiskelemaan. En tiedä onko se asia liitoksissa tähän mitenkään mutta niin tuossa yöllisellä pohdiskelulla tulin todenneeksi.

shang-

Sen enempää puuttumatta itse aiheeseen täytyy sanoa, että itse syvästi inhoan tuota "töissä on ollut rankkaa" -selittelyä..
:x Argh, jos oikeasti haluaisi olla yhteydessä, niin tosiaan varmasti ehtii sen yhden viestin näpyttelemään millon vaan :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat