Kun nainen tulee juttelemaan baarissa? - Deittailu ja yöelämä

Moumou
heips

No niinku huomasit niin olen ehkä hieman epävarma tuon ulkonäön suhteen ja sen takia epäilen aina naisen motivaatiota, jos tulee juttelamaan samaan pöytään. Toinen juttu on se, että miehet valittaa aina palstoilla ettei naiset tee koskaan aloitteita, joten panee ihmettelmään miksi mulle tultais juttelemaan. Jos pitäis joku julkkis valita ketä muistuttaa eniten, niin varmaan Jude Law ja olen myös kuullut olevani sen näköinen. Mutta en kuitenkaan ole mikään lihaskimppu tai 190senttinen bodaaja.

No äh höpö höpö, Jude Law on ihku :lol:

Mua henkilökohtaisesti ei pätkän vertaa liikuta mitkään lihaskimppu bodaajat. Kyllä se perussuomalainen nallekarhu vaan on paras :wink: Eikä tolla pituudellakaan oo niin väliä, itse oon 164cm pitkä ja oon monesti kiinnostunut miehistä jotka oli mua vain muutamaa senttiä pidempi. Viimesin exä oli 195cm enkä oikein tiedä innostiko noin iso pituusero loppupeleissä kovin paljoa, tuntui monesti todella oudolta kun toinen oli niin pitkä. Mutta oikeastihan, ei sillä pituudella pitäisi olla mitään väliä.

Tosi valitettavaa jos miehille oikeasti muodostuu naisista näitä käsityksiä. Kyllähän naisillekin muodostuu miehistä eri käsityksiä mutta itse onneksi kasvoin jätkäporukan keskellä niin en ihan kaikkea puppua usko mitä maailmalta kuulen, eikä sunkaan kannattais uskoa. Ihmiset on niin pitkälti yksilöitä ettei noita sukupuoliuskomuksia pitäisi mun mielestä edes olla olemassakaan. Kuula kalloon sille joka moiset keksi.

Kommentit (9)

shazzer
Moumou
Mua henkilökohtaisesti ei pätkän vertaa liikuta mitkään lihaskimppu bodaajat. Kyllä se perussuomalainen nallekarhu vaan on paras :wink:

Komppaan!

omaruru

Minä saatan kyllä mennä juttelemaan miehille (tai naisille) ihan muuten vaan ilman mitään taka-ajatuksia. Eikä siihen vaikuta se onko tyyppi ruma vai komea vai jotain ihan muuta, pikemminkin se, että vaikuttaako tutulta tai onko jotain muuta yhteistä. (Sillä voi olla vaikka joku hyvä bändipaita, mistä keksin mennä sanomaan jotain.) Minua alkaa joskus ärsyttää, jos sitten luullaan, että yritän iskeä. :roll:

minnamaaria

Nää on niin näitä. On tosi vaikeeta sanoa yhtenäistä linjaa "näin kaikki naiset tekee" kun ihmisiä on niin monenlaisia. :D Jotkut, joskin jatkuvasti pienenevä ryhmä ma luulen, juttelevat miesten kanssa pelkästään potentiaalisen poikaystävän kartoittamisena. Kai siihen liittyy semmoinen vanhoillisuus että naiset ja miehet ei voi olla kavereita keskenään. Sen ei tarvi olla tietoista, se voi olla ihan epätietosta toimintaa. Itellä oon huomannu tämän että on tullut yllättävän paljon vanhoillisia puolia itsestäni esille. :shock: Esimerkiksi tuntemattomalle miehelle jutteleminen (ei siis kenenkään kaverin kaveri joka samassa kaveriporukassa) tarkottaa mulle automaattisesti kiinnostuksen kartottamista ja semmosta, mikä tuntuu näin modernistisessa tasa-arvoon pyrkivässä yhteiskunnassa aika typerältä. :roll: Vanhoillisuus kun on usein kovin halveksittua ja vanhoillisten ihmisten mielipiteet katsotaan monesti uhkaavina, vaikka eivät kaikki vanhoilliset muita tuomitse sen oman nokan mukaan (paha kun on mennä sanomaan kuinka muiden pitäisi toimia).

Suuri osa, ja varmaan suureneva ryhmä, juttelee miesten kanssa ihan kaveripohjaltakin. "Hei toi on hyvä tyyppi!" Ehkä avainsana siinä on ymmärtää vähän elekielen alkeita ja tarkkailla toisen eleitä - jos se flirttailee jutellessa (esim hymyilee vähän enemmän ilman syytä, räpyttelee silmiään, hiplaa hiuksiaan tai vaikkapa ihan katsoo syvään silmiin tai jopa iskee silmää) niin usein siinä on jonkintasosta, ainakin fyysistä vetovoimaa, taustalla. Kovin moni tuskin flirttailee ilman minkäännäköstä kiinnostusta. :wink:

Mut niin, nää on tosi tulkinnanvarasia juttuja. Yhtenäistä linjaa ei ole, kai sitä voi vaan yrittää olla avoimin mielin ja kattoo mitä tapahtuu - välittämättä siitä onks se toinen mahdollisesti kiinnostunut vai ei. :P

shazzer

Kyllähän se riippuu paljon ihmisestäkin. Miksei jotku saata tulla juttelemaan ihan muuten vaan, jos näkee vaikka yksinäisen ihmisen jossain.
Usein tilanne saattaa olla se, että kyse on kiinnostuksesta. Itsekin jos olen kiinnostunut niin voin mennä juttelemaan.

Hmm. Tunsinpas kerran miehen joka oli ihan jude law:n näköinen ja melko epävarma tyyppi oli myös :roll: :-k
Miksi jude law:n näköiset ajattelee näin, sehän on kuuma tapaus :lol:

heips
Moumou

Ööö...siis pidät vai et pidä itseäsi rumana? Tuo teksti sanoo vähän molempia. Sanoisin että sun pitäisi vähän muuttaa asennettas, ole itsevarmempi äläkä vähättele itseäsi, se antaa sinusta helposti ilkeän kuvan jos vain käännyt uudestaan kaveriesi puoleen, ei ventovieraat naiset voi tietää mitä sun päässä liikkuu.

No niinku huomasit niin olen ehkä hieman epävarma tuon ulkonäön suhteen ja sen takia epäilen aina naisen motivaatiota, jos tulee juttelamaan samaan pöytään. Toinen juttu on se, että miehet valittaa aina palstoilla ettei naiset tee koskaan aloitteita, joten panee ihmettelmään miksi mulle tultais juttelemaan. Jos pitäis joku julkkis valita ketä muistuttaa eniten, niin varmaan Jude Law ja olen myös kuullut olevani sen näköinen. Mutta en kuitenkaan ole mikään lihaskimppu tai 190senttinen bodaaja.

Puutarhis

Moumou:ta peesatakseni, en ole koskaan mennyt baaritiskillä juttelemaan miehelle ihan muuten vain. Jos alan jutella jollekin, niin kyllä siinä on useimmiten ollut joku tarkoitus takana. Vähintään sen verran, että ottaa selville, onko jannu idiootti vai keskustelukelpoinen yksilö.

Minä väittäisin, että lähes aina aloittajan kuvailemissa tilanteissa naisella on jonkinlainen intressi tulla aloittajan kanssa keskstelemaan (mikäli kyseessä ei ole koulukaveri, sukulainen tm.). Kenties pieni ihastus tai ajatus siitä, että tuota kaveria on helppo lähestyä ja se vaikuttaa mukavalta, joten käynpä tekemässä vähän lähempää tuttavuutta. Kukaan ei koskaan kerro suoraan, jos on iskemässä jotakuta... Tilannetta vain lähdetään yleensä kehittelemään tuollaisesta pienestä small talkista.

Moumou

Lainaus:

oten onko aina kuitenkin kyse kiinnostuksesta, eikä vaikka jostain vitsistä, että tullaan juttelemaan rumalle miehelle? Entä jos joku kysyy suoraan jatkoille, ilman että on jutellut muuta aikaisemmin? Vaikka en itseäni rumana pidekkään, niin en myöskään yleensä baarin komeimpana miehenä.

Ööö...siis pidät vai et pidä itseäsi rumana? Tuo teksti sanoo vähän molempia. Sanoisin että sun pitäisi vähän muuttaa asennettas, ole itsevarmempi äläkä vähättele itseäsi, se antaa sinusta helposti ilkeän kuvan jos vain käännyt uudestaan kaveriesi puoleen, ei ventovieraat naiset voi tietää mitä sun päässä liikkuu.

Ei kyllä mun kokemuksen mukaan naisilla ole tapana muuten vain jutella random miehille. Itse ainakin juttelen vain jos olen kiinnostunut, tai pikemminkin jos mulle jutellaan, katson ja kuuntelen mikä tyyppi on miehiään ja jos taas olen itse kiinnostunut jostain niin juttelen ihan samasta syystä, en oikeastaan koskaan "muuten vain", etenkään jos itse varta vasten menin toisen juttuihin.

Tutut on asia erikseen mutta siihenhän on taas syynsä sitten, siis siihen että ne on vain tuttuja eikä muuta.

Sanoisin että juttelet vaan takaisin niin kauan kun juttua riittää, kyllä sen sitten näkee mihin suuntaan se homma kehittyy. Ei kannata analysoida liikaa.

heips

Jos nainen tulee keskustelemaan baarissa niin onko aina kyse kiinnostuksesta? Useasti käy niin, että baarissa tai ravintolassa joku nainen tulee juttelamaan jostain, kuten vaikka musasta mikä soi tai sanoo ettei nykyinen tanssiseura miellytä. Mutta en ole ajatellut sitä iskemisenä, kun kukaan ei ole sanonut suoraan olevansa iskemässä :oops: . Vaan jatkan vaan juttelemista kavereiden kanssa, nyt ajateltuna se tosin on aika törkeätä ja ilmeisesti saa naiset ajattelemaan, että heissä on jotain vikaa.
Joten onko aina kuitenkin kyse kiinnostuksesta, eikä vaikka jostain vitsistä, että tullaan juttelemaan rumalle miehelle? Entä jos joku kysyy suoraan jatkoille, ilman että on jutellut muuta aikaisemmin? Vaikka en itseäni rumana pidekkään, niin en myöskään yleensä baarin komeimpana miehenä.

papuna
omaruru
Minä saatan kyllä mennä juttelemaan miehille (tai naisille) ihan muuten vaan ilman mitään taka-ajatuksia. Eikä siihen vaikuta se onko tyyppi ruma vai komea vai jotain ihan muuta, pikemminkin se, että vaikuttaako tutulta tai onko jotain muuta yhteistä. (Sillä voi olla vaikka joku hyvä bändipaita, mistä keksin mennä sanomaan jotain.) Minua alkaa joskus ärsyttää, jos sitten luullaan, että yritän iskeä. :roll:

sama!
mä saan kuulla sit olevani "ihan horo",kun en annakkaan lääppiä tai kähmiä :shock:
on se kumma kun ei ystävällinen ja seurallinen saa enää olla...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat