Helsinki K-18? - Deittailu ja yöelämä

Lania

Mä saatoin kerran olla Kontulassa jossain baarissa, sattuneesta syystä en nyt oikein muista tarkkaan missä se oli. Pintapuolisesti ihan "yökerho", mutta jengiltään täysin lähiöräkälä.

Sivut

Kommentit (53)

Tiger

Onnelaan on muistaakseni perjantaisin 20 ( vai olisikohan vielä enemmänkin..) Ja lauantaisin joku 22/24.. Ja sinne ei pääse kovin helposti 18 vuotiaat..

miss nurse

juu kyllä se kontula taitaa jäädä välii, seon paikkana ihan ( nyt tähän tulis se oksennushymiö jois se olis saatavilla!!)

Itiksen bohessa käytiin joskus nuorempina, ja sillon se ainakin oli ihan hauska paikka. Mä luule et hesan keskustaan suunnataam kumminki. Se the Club ois olla yks, miten Onnela, onko sinne perjantaisin 18??

Miffy

Häh? Onkos ielläkin oikein baari? Mun pitää selvästikin koittaa laajentaa tätä repertuaaria, etten aina pyöris keskustassa tai Kalliossa ;)

*Suihkupullo85*

Kontulan komeetta on hyvä paikka, tanssilattia yleensä ehjä (ei siruja) ja tosi hyvä meno. 2 kerrosta vai oisko 3.. mutta alemmassa tulee pelkkää suomimusaa ja ylemmässä sitten tanssimusaa :)

Tiger

nooh..hmm..veikkaisin että teille oikea paikka olisi baarikärpänen, perjantaina (lauantaina 18 vuotiaan todella vaikea päästä sisään) tai ehkäpä the club keskiviikkoisin..

miss nurse

Onkelma: Minun (24v) pitäisi viedä kälyni (ensi kuussa 18v) helsingin yöelämään synntäreiden kunniaksi. Mikä olisi paikka johon pääsee 18-vuotias, mutta missä viihtyy myös 24-vuotias? Tarkoituksena olisi päästä bailaamaan hyvään ilmapiiriin, missä ei olisi heti klo 22 tanssilattia täynnä lasinsiruja... :wink:

Jeii

Ainakin Highlight on K18, siellä käytiin siskon kanssa viime syksynä. Harmittaa, kun mitä isompi kaupunki kyseessä, sitä vähemmän paikkoja alle kaks kymmpisille.

Toisaalta, meidän tyttöjen on huomattavasti helpompi päästä sisään k20 yms. fiksulla käytöksellä ja siistillä pukeutumisella.

tigerr

Jos on fiksun näkönen, eikä oo meikannu liikaa, pääsee k-20, k22 paikkoihin ihan helposti... pitää vaan hmyillä nätisti pokelle :D ja ooppera on ihan jees paikka... vaikka kyl välillä aika teini mesta, mut jos on hyvää seuraa, niin mikäs siinä ;)

Pai25

Ei välttis mihinkään Kontulaan kannata lähtee...
Kerran oon ollu ja toista kertaa en mee...
Jos Idän suuntaan pitää päästä niin Itäkeskuksen Bohemiaan käsittääkseni pääsee 18 v sisään... En kyl tiedä millanen paikka se on muuten...
Ja tietty Vantaan puolel on enemmänkin K-18 paikkoja...

Halley Sophie

On se varmaan joillekin helppoa päästä k-20 paikkoihin fiksulla käytöksellä ja siistillä pukeutumisella. Mutta mulla se ei toimi, kun näytän aivan ikäiseltäni. Ois ihan kiva, jos sieltä Hesastaki löytyis niitä kunnollisia k-18 paikkoja, joihin myös vanhemmat ystävät viitsivät tulla. :)

Mariposa

Perjantaisin ja lauantaisin pätevät seuraavat ikärajat:

The Club K-20 (simonkatu puolessa välissä mäkeä ylös)
Onnela K-22 (Fredrikinkatu Tennispalatsia vastapäätä)
Highlight K-18 (Fredrikinkatu Studio 51 vastapäätä)
Ale Pub K-18 (Fredrikinkatu Makuunin ohi Alepan viereen)
Premi K-18 (nimi kai juuri muuttui) (Alen vieressä kalliimpi ja huonompi kuin ale)
Svengi K-18 (iso- tai pieni roobertinkadulla erään porttikongin sisäpuolella)
Amarillo K-24 (mikonkadun ja yliopistokadun kulmassa)
Baarikärpänen K-22 mikonkadulla
On the rocks K-22 mikonkadulla
Fever K-20 simonkadun päässä ylhäällä
Lady Moon K-24 (rautatieasemaa vastapäätä kaivokadulla) (JOKA PÄIVÄ auki)
Ooppera K-18 Oopperatalon vieressä kisahallin päädyssä

Siinä faktoja ikärajoista.

*Sandy*

Mä oon joskus ajat sitte ollu sellases ku ctrl (jos nyt muistan oikeen) sinne mä ainaki pääsin ku oli 18. En vaan tiedä onko si tä enää, kun siitäki on jo 4 vuotta ku olin 18 :o

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat