Flirttivinkkejä? - Deittailu ja yöelämä

Taru

No, onko kenellään sellaisia? :D

Sivut

Kommentit (67)

Lania

Näin on. Mitä pienempi ja tavallisempi "merkki", sitä parempi. Joku kulmakarvojen kohottelu "kutsuvasti" näyttää yleensä todella teennäiseltä, puhumattakaan hiusten hiplaamisesta tai huulten nuoleskelusta. Jälkimmäisessä tosin taidetaan mennä jo naurettavuuden puolelle :P

Katso silmiin pitkään, mutta älä liian pitkään. Tuijottaminen on kamalaa, jatkuva vilkuilu ja pälyily epämäärästä. Jos on jo lähikontaktissa (tarkottaen keskusteluetäisyydellä, ei enää eri puolella baaria), ei kannata liikaa etsiä silmistä syntyjä syviä. Moni kokee pitkän suoraan silmiin katsomisen ahdistavana.

(Kuulostaa ihan kun olisin joku mestari kirjottamassa flirttiopasta :D )
(palkattaiskohan mut cosmoon?!!?!)

kuunlapsi

mulla on ainakin hyväksi koettu temppu, oon oma itteni, en jaksa mitään esitystä pitää yllä, oma rento ittensä kun oon ni eikähän se siitä.
flirttailu pitää mun mielestä tulla luonnostaan, jos seuraa sanatarkkaan jotain "näin saat takulla miehen" niin todennäköisempää on että nolaa ittesä liialla flirttailulla.
ite oon miehiä löytäny mitä kummallisimmista paikoista ja mitä kummallisimmilla tavoilla.
erääseen mieheen tein lähtemättömän vaikutuksen menemällä hänen naaman eteen ja huutamalla että "kuka h##vetti oot?" ei varmasti kyllä moneenkaan tehoa, mutta ainakaan ukko ei voinut olla huomaamatta minua :)

sopuli

Ei musta voi antaa oikein mitään vinkkejä, luonnostaanhan se tulee... Ja tilanteesta riippuen! Hymy tekee yleensä aina vaikutuksen ja katse tietysti kanssa. Ujo silmiin katsominen hymyn kera ;) VAikea selittää, mutta kyllähän sen yleensä huomaa, jos joku flirttailee. KAikki eleet, ilmeet, jutut...

alli

oo oikeeen vaikeesti tavoteltava se auttaa aina ja älä ala heti tekemaan mitään anna miehen oottaa ja sit ku se saa niin se on aivan vitun kiihkossa!!!kokeile

Betty~
Lania
Näin on. Mitä pienempi ja tavallisempi "merkki", sitä parempi. Joku kulmakarvojen kohottelu "kutsuvasti" näyttää yleensä todella teennäiseltä, puhumattakaan hiusten hiplaamisesta tai huulten nuoleskelusta. Jälkimmäisessä tosin taidetaan mennä jo naurettavuuden puolelle :P

Katso silmiin pitkään, mutta älä liian pitkään. Tuijottaminen on kamalaa, jatkuva vilkuilu ja pälyily epämäärästä. Jos on jo lähikontaktissa (tarkottaen keskusteluetäisyydellä, ei enää eri puolella baaria), ei kannata liikaa etsiä silmistä syntyjä syviä. Moni kokee pitkän suoraan silmiin katsomisen ahdistavana.

(Kuulostaa ihan kun olisin joku mestari kirjottamassa flirttiopasta :D )
(palkattaiskohan mut cosmoon?!!?!)

Cosmossa juuri käsketään hiplaamaan hiuksia ja nuolemaan huulia. Oikeasti. Cosmokin voi olla väärässä? Itse en ainakaan pitäisi huulten nuolemista mitenkään kutsuvana.. Ennemminkin karttaisin sellaista henkilöä. :?

Lania

"Cosmossa juuri käsketään hiplaamaan hiuksia ja nuolemaan huulia. Oikeasti. Cosmokin voi olla väärässä?"

Pahus, en ookaan siis noudattanu orjallisesti cosmon käskyjä vaan tehny niinku ite järkevimmäks katon :P

Disturbance

Joo, ihan oikeesti... Ajatelkaapa nyt katsovanne sen pokanne silmien läpi. Näätte ittenne pyörittelemässä hiuskiekuraa sormen ympäri ja nuoleskelemassa ohimennen vähän huuliaan. Viesti on selvä, nainenhan haluaa sänkyyn!! Ei sen kummempaa! Eli jos on ollut ilman jonkin epäinhimillisen ajan, tuo tehoaa. Todella suoraa ehdottelua.
Huulen "puraiseminen" kevyesti on osoittautunut ihan hyväksi, myös vakisuhteessa, ja Hulluna sinuun -sarjassa Helen istui baarin ääressä pilliä pureskellen - toimii myös aika hyvin :D

prinsessa

mulla on vähän eri tavat... ;) mä kattelen hetken, tavottelen katsetta, hetken tölläämisten jälkeen kysyn drinkkiä, ja sieltähän niitä tulee, numero mukana ja ONNISTUU AINA!!!!! siihen vaan tarvii pokkaa ja jos tulee rukkaset ni eihän siinä sitte hittojakaa! shit happens ja eteenpäin potkimaa! antaa palaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat