Outo tapahtuma. - Deittailu ja yöelämä

des

Hahhah. Alko ihan kiinnostamaan toi "AOS-syndrooma" niin oli pakko googlata. Ei semmoista taida olla olemassakaan, yhdellä ihmisellä taisi olla jossain omassa blogissaan luultavasti itse keksitty Ainut Oikea Syndrooma. Ehkä se on sit sitä :lol:

Ei mut oikeesti, kuulostaa sekopäältä. Yrittäisin pysyä mahdollisimman kaukana koko tyypistä.

Kommentit (5)

gimma74

Moi miulle tapahtui yksi outo juttu. Yksi tyyppi joka ei ole koskaan noteeraannut miua, vaikka se on käynyt työpaikallani ( Oon marketin kassa), lähestyi miua ravintolassa, kun istuin ystävieni kanssa. Se sano, että sie et ehkä usko, mutta sie oot innostanut ja inspiroinnut minnuu. Mie kysyin et miten niin. Ni se :shock: sano, että se kirjoittaa kirjaa, johon mie oon kuulemma vaikuttan.

Se höpisi jostain AOS – syndroomasta ja pakkomielteen syntymisestä. Kaveri oli ihan asiallinen ja näytti olevan selvinpäin, mutta se puhu outoja. Siis ei creepy outoja, mutta se puhui vaikeasta elämäntilanteesta ja kovista vastoinkäymisistä, jotka se kuulemma nyt on jo voittannu ja jos niit ei olisi ollut, niin se olisi kuulemma lähestynyt miuta jo aikaisemmin.

Mutta tää tyyppi on tullut vuosia vastaan, se ei ole noteeraannut miua, ei koskaan ole edes morjestannut, kun oon tullut vastaan. Ei meillä ole mitään riitaa ollut koskaan, ei olla edes koskaan juteltu, eikä se tietääkseni ole vainonnut miuta, se ei ole vain halunnut noteerata miuta. Tosin olen kuullut ettei se tiellä kylillä oikein tervehdi ketään

Ja nyt yksikaks, se sanoo, että miulla on ollut vaikutusta sen elämään ja mie olen inspiroinnut sitä kirjoittaa kirjaa. Se kyllä höpisi jotain sekavaa, ettei AOS:äänkään tule koskaan mitään. Mikä ylipäätään on AOS? Jäi vähän epäselväksi. No tyyppi oli ihan asiallinen ja nyt se moikkaa, mutta minnuu kiinostaisi tietää, että haluaako se enempää. Lähestynkö mie sitä, vai ootanko mie, että se tekee aloitteen.Vai onkohan se outolintu, josta pittää pyssyy erossa.

Tyypillä on kyllä vähän tylyn miehen maine, mutta se on alkanut menestyä ja se on aika hyvännäköinen. Mutta miusta oli outo episodi. Tyyppi ei ole edes moikannut miua vuosikausiin ja sitten se sanoo, että mie olen sen muusa.

[size=9][color=red]edit: korjasin hymiön joka oli jostain syystä koodina. -sunlion-[/color][/size]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat