mitä mies todella haluaa? - Deittailu ja yöelämä

Darvi

Täähän on simppeli tapaus. Kaveri kertoi halukkuudestaan ja sitten kysyi sinun halukkuuttasi. Et ilmaissut halukkuuttasi, vaan sanoit, että katellaan (eli, että sinä kattelet). Eli pallo oli sinulla. Sinä sitten aikailit muutaman päivän, eli jälleen annoit sellaisen kuvan, ettei sinua kiinnosta. Kaveri oli huomaavainen, eikä halunnut häiritä sinua. Olihan hän tehnyt selväksi kiinnostuksensa ja sinä et.

Eihän naiset/tytöt ole normaalisti näin pihalla?

Kommentit (4)

Nyytikki

Malttia, malttia! Yhteydenoton voi hoitaa kumpikin osapuoli, joten rohkeasti vain ehdottamaan hänelle ajankohtaa. Tai sovitte illan, jolloin menette molemmat baariin ja näette siellä. Tyyliin "olen kavereiden kanssa menossa perjantaina baariin X, näenkö sinut siellä?"

Siu

Edellis viikonloppuna kävi niin hassusti, että tapasin baarissa (itseasiassa jo kotimatkalla) ihan mukavan oloisen jätkän.. :wink: matkalla sitten juteltiin niitä näitä (ja jotain pientä pääsi tapahtumaankin) ;) emme kuitenkaan jatkaneet samaan osoitteeseen, vaan jätkä pyysi lisäämään numeronsa puhelimeeni (jätkä lisäsi numeron ja soitti itselleen omani)... loppu matkasta sitten tuli viestejä vaihdeltua ja jätkä kysyin haluaisinko nähdä häntä joku päivä, kun hän haluaisi minut.. Vastasin, että palataan asiaan, kun ollaan selvitty (olikohan vikatikki?! :? ) jätkästä ei sen koomin muutamaan päivään kuulunu, joten otin asian omiin käsiini ja kysyin kuulumisia... Kuulumiset vaihdettiin ja asia jäi taas siihen... seuraavana iltana en kuitenkaan voinut olla laittamatta viestiä, ja siinä viestien vaihtelussa selville tuli, että jätkä haluaisi jatkaa siihen mihin kotimatkalla jäätiin (ainakin minä sellaisen kuvan sain) :roll:
Mitähän kyseinen jätkä siis oikeesti mahtaa haluta?! Sanoi suoraan haluavansa nähdä uudestaan, muttei kuitenkaan ota yhteyttä? Vai olenko minä liian hätäinen?! :)

enkelin

hmm pitäisikö tämä nyt käsittää niin, että minäkin olen toiminut ihan miten sattuun tämän yhden miekkosen kanssa.
mies vaikutti illan aikana kiinnostuneelta, tavattiin baarissa. sit sovittiin, et lähden nukkumaan sen viereen, sillä oli myös kaveri yötä. mies puhui jotain tulevaisuudesta, mutta en antanut liian kiinnostunutta kuvaa, koska ajattelin, että en saa vaikuttaa liian innokkaalta. aamulla herättiin ja aloin tekemään lähtöä kämpille, mies kyseli multa siinä puhelinnumeron, ja näytin muka hetken miettiväni asiaa, no myönnyin melko nopeeta kyl. sit vaihdettiin pusut ja halit ja lähdin bussille.
tämä tapahtui keskiviikkona ja nyt lauantaina laitoin hänelle viestin, jossa kiitin kivasta illasta ja nukkumapaikasta hänen vieressään, ja sanoin, että olisi kiva nähdä joskus uudelleenkin. mies ei ole vastannut. teinkö minä sitten jotain ihan väärin, vai? kyllä minä olen ihan ulalla...

Moumou

Siu sanoisin samaa kuin Darvikin eli tosiaan mistä mies voi taas tietää SUN kiinnostuksen jos et suoraan sitä sano. Pallo tosiaan on sulla.

enkelin en sanoisi että teit mitään väärin...mulla on itsellä ollu paljon noita tapauksia, tosin harvoin olen nukkumaan toisen viereen mennyt. En sitten osaa sanoa mikä noissa jutuissa on se mikä sitten aiheuttaa tollasta ettei koskaan kuule mitään tms...Kait siinä on jokin se että kun baarissa tavattiin tujuissa ja sit oltiin heti yö vierekkäin ja aamulla piti kohdata se toinen niin sitten tulikin toisiin ajatuksiin tai jotain...En todellakaan osaa sanoa koska 3 vuoden aikana baareissa tapasin lukuisi miehiä eikä niistä yksikään juttu toiminut :?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat