Naiset ja pelikonsolit - Harrastukset

mocca84

Elikkäs otetaa nyt välil puheeks naiset ja pelit kun miehist on jo oma juttunsa- :P kuinkas moni cosmotar omistaa jonki pelikonsolin ja minkä? mitä pelejä tykkäätte pelailla? iteltä löytyy xbox mut ei tuu nykyää enää sil pelattua. pleikka 2 on myös, ite tykkään pelailla esim. crash-pelit, spyro, medal of honor, rallipelit, tony hawkit ym. 8) laittakaas listaa tulee.

[size=9][color=indigo]//Korjailin isoja kirjoitusvirheitä jotta teksti on selkeämpää lukea. -Cel-[/color][/size]

Sivut

Kommentit (31)

ManeatersAnonymous

ukon xbox260:sta pelailen.. tosin nyt ollut vähän taukoa.. doom3 on kesken.. samaten cod4 :D (räiskintää räiskintää <3 ) Ukko meni vaihtamaan gtaIV:n pois ennen kuin ehdin pelata loppuun :(

ManeatersAnonymous

mä joskus jtn ekaa pelasin ja nyt tota nelosta pelailin.. mutta kun jumahdin yhteen takaa-ajo tehtävään ja sitten peli lähtikin jo vaihtoon.. guitar-herotkin ovat kova juttu.. ja tulee aina testailtua noita kovalevylle ladattuja demoja ja arcade-pelejäkin :D

Mistake

Mulla on Playstation 2 ja pelaan tekkeniä, mutta eniiten tykään crash:sista ja muista seikkailu peleistä<3 :D Tietokoneella oon pelannu doom 3:sta, sitä on paras pelaa keskellä yötä äänet täysillä :)

|Pride

Sitä ei tällä hetkellä löydä omaa konsolia, mutta ahkerasti tulee kyllä pelailtua :D
Lähinnä xbox 360stä tulee rääkättyä esimerkiksi erilaisten autopelien ja räiskintäpelien muododssa :)
Toki pelaan myös aktiivisesti GuitarHeroa \,,/ 8)
Pleikka2sta tulee myös pelailtua aina välistä, pc:stä puhumattakaan :D
Kaikenlaisii pikkupelejä tulee tietokoneella pelailtua iltaisin :wink:

Tapsu

Pienestä asti oon jo ihan pelaillu. Lion Kingiä ja Aladdinia tietokoneella hakkasin, sitten jossain vaiheessa Warcrafteja ja GTA:ta ja muuta sellaista. Sitten Simsejä ja mitä kaikkea niitä nyt on tullukaan kokeiltua.
Game boytkin meillä oli, ne ihan vanhan malliset, niillä sit pelattiin, nintendokin meillä oli (ja on vieläkin).
Iskä joskus hommas sitten pleikkari ykkösen ja sillä tuli kans pelattua, naapurin pojat tuli aina pelaileen Street fighter vs. Xmenia ja minä pieksin ne. Ja multa aina kysyivät apuja että "Oon vähän jumissa tässä yhessä kohassa ja en pääse eteenpäin", ni minä sitten autan ja vedän sen kohdan. Sama siskojen kanssa ollu että mua pyydettiin jelppimään.

Pleikka ykkösellä Spyrot oli ihan parhaita pelejä, samoin kakkosella niitä tuli sit pelattua. Kakkosella oli myös Rayman kolmonen ja Kingdom hearts, oijoi kun sais vielä sitä pelata. Ja sit haluaisin Onin ja Shadow of Colossus ja Kingdom hearts 2 jajaja. Pleikka kolmosta ei oo ikänä ollu eikä tuu ainakaan vielä.

Xbox 360 mies hommasi ja sillä on sit pelailtu, Wii on ostettu myös (nuo on meidän kämpässä ainoat pelikoneet PC:n lisäksi, muut mun vanhemmilla kun on niitten). Boxilla pelannu Oblivionia, GTA 4:sta, guitar heroja ja muuta. Wiillä sit Super Mario galaxy ja super paper mario ja on niitä muitakin pelejä.

PC:llä on älysti pelejä, Medal of Honoria ja Call of Dutyja, Broken Swordeja, Settlers 6, HOMAM 5, civilization 4, Spore, Grim fandango. Lisää pitäis hommailla, niin monia mitä haluan.

Tuleehan sitä aina välillä pelailtua, ei nyt kuitenkaan koko ajan, mutta joskus. Wowia myös pelasin, ihana peli, ehkä paras mitä oon ikänä pelannu.

Pelit on mun juttu <3

Phoenix

Haa!
Mulla on pleikka2 ja poikkiksella Wii. Tykkään pelata aika paljonkin...
- Soulcalibur 2 & 3
- Tekkenit
- Final Fantasyt

Crash Bandicootit on kanssa hauskoja. Wiillä oon pelannu wii sportsia. Pienestä asti oon pelaillu milloin mitäkin ja nyt kun sain läppärin tungen sinnekin kaikenmaailman pelejä. Häh hää. Duke Nukem ja Heroes of Might and Magic nyt ensiks... :lol:

nele

Itsellä Pleikka 3, mutta nykyään tulee harvakseltaan pelattua. Ja oikeastaan vain Pro Evo- futispeliä. Joskus jotain ralliakin pleikka 2:lla, mutta kolmoseen ei olla ostettu.
Haluaisin ostaa Guitar Hero-pelejä ja monia muitakin, mutta hinnat on niin korkeella, että vielä ei raaski. Itsellä kun on harvoja kavereita, jotka tykkää pelata ja yksinään en aina tykkää pelailla.

Tapsu

Vähän ootan nyt et Fallout 3 tulee 31 päivä tätä kuuta. Se on aika samanlainen ku oblivion ni salee tykkään siitä. Näytti pirun hienolta. Pakko ostos!

Oon ny pelaillu Warcraft 3 ku on tylsää :lol: ja Fahrenheitia. Ihan jees, Warcraft on kyl hitsin hyvä peli! WOW on kyl parempi mutta :P

Tiikeri

Iteltä löytyy pleikka 1 (en oo jaksanu hankkia uusimpia) ja yks ainoa peli täällä - lätkää, NHL. Kaiken hyvän lisäksi justiinsa viikko sitten sain kullalta lainaan vanhan kunnon nintendon :D Oikein himottaa tykittää niitä vanhoja gameja läpi - kun vain pian tulisi vkl ja sitten retkotetaan murun kanssa kokonainen vrk pelin kimpussa :wink: :D

Draconella

Meiltä löytyy PS2,XboX360,PSP Ja Nintendo DS. 8)

Harvemmin tosin käytössä xbox360 ja PS2 pelaillaan mutta kahta viimeisintä pelataan hyvinkin usein.

Rakastan puzzle-,strategia- ja simulaatiopelejä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat