Itämainen tanssi - Harrastukset

TaskuMyy

Eli tuttavallisemmin vatsatanssi/napatanssi.

Onko kukaan harrastanut?
Halunnut harrastaa?

Kommentit (6)

celia

Yyh tuo napatanssi kuulostaa niin kamalalta.. :lol:

Toukokuussa meillä järjestettiin työpaikan tiloissa (työajan ulkopuolella siis) sellainen 4 kerran vatsatanssi-"kurssi". Fysioterapeutti oli itse käynyt muualla tanssimassa ja kysyi palaverissa olisiko kiinnostusta. Yllättävän paljon meitä naisia jokaisesta ikäluokasta oli ketkuttamassa. :D Oikein kukaanhan meistä ei sinänsä osannut ennestään mutta kyllä siellä jotain oppi, minä jotenkin itseoppineena kotona tiesin liikkeitä ennestään. Hauskuus tuolla oli kyllä se tärkein. Ja tuli TODELLA hiki. Yllättävän rankkaa. Haluaisin jatkaa harrastusta, mieskin oli innoissaan kun näki mitä olin oppinut. :wink:

TaskuMyy

Moni ei usko sen tehoon :)
Mutta soon tehokasta :wink:

itse harrastin noin puolivuottta 2x viikossa, kävin kahessa eripaikkakunnassa. Mutta nyt ois kyll syksyllä haaveena alottaa jos mahollista, edes kerta viikkoon :roll:

celia

Ja todella hyvää harjoitusta omaan kehonhallintaan! Löysi sellaisia lihaksia joita ei tiennyt olevankaan. :lol: Ekan kerran jälkeen oli kyllä lihakset ihan jumissa, kun ei muistanut kunnolla venytellä. Tiesi ainakin tehneensä jotain. :lol: Eikä ole mikään kovin helppo laji. Itselläni ainakin tuottaa vaikeuksia se että pitää kohtaa X heiluttaa, kuvioon tulee Y ja lisänä vielä Z. Yläkropan liikkeet myös vaikeita. :?

Enriqueta

Mun on jo kaks vuotta pitäny mennä, en vaa oo saanu aikaseks koskaan :? . Täytynee ottaa selvää, mikäi joulun jälkeen alkaa jotain kursseja.

_ankka

Jep, kokeiltu on, ja mielenkiintosta olikin! :) Todellakin oppi käyttämään ihan uusia lihaksia. Loppu harrastus, kun käviöitä oli liian vähän. :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat