Wii Fit - Harrastukset

cute

Sattuuko kellä kaikilla täällä olemaan kysesitä?
Eilen ostin tämän, ja treenattua tulikin eilen 2 ½ h :wink:
nyt, kun heräsin on paikat ihan sairaan kipeet :D
tehokasta!

Kommentit (10)

Tapsu

Meillä toi on, viime kuun lopulla ostettiin ja sillon tulikin sit useempi päivä treenattua peräkkäin. Sitten tuli kisunpentu ja muuta häsläystä ja menoa niin vähän jäi kun oli ihan väsy. Mutta kyllä se tehokkaalta tuntuu tällaiselle ylipainoiselle pariskunnalle :wink:
Ehkä ei jollekin tosi timmille ja treenatulle henkilölle, mut just miehekkeen kanssa puhuttiin että kun vähän löytyy sitä ylimäärästä massaa niin oikeesti saattaa jopa parantaa kuntoa.

Ihan tykkään kyllä ite :)

NeitiMielenkiintoinen

Meillä on tuo.
Tykkään kovasti siitä. Mut liian harvoin sillä tulee pelattua, kun pikkuveljet yleensä pelaa wii:llä jotain muuta. :D

cute

Mulla on KAIKKI paikat niin kipeet :)
Eli on todellaki treeni tehonnu.. harmittaa jos ei ala lihakset toipuu tän päivän aikana, haluisin jo treenata lisää!

cute

Googleta niin saat tarkemmin tietoa :lol:
NIntendo Wiille tarkoitettu Fittnesspeli.
Vähän niinku oma crossteainer -- ihan oikeesti :)
Pistä googleen, youtubeen..

cute

AI niin, hinta.
n. 109 €..
gigantis vissiin on 99 €, olin niin malttamaton etten voinu odottaa seuraavaa päivää, (su:na :lol: )
niin haettii kympin kalliimpi :roll:

cute

niinhän se on :? silloin kun ekan kerran kuulin tuosta ja kuulin hinnan niin oli silleen et ei varmaan ihan viitti niin kallista 8)
mut ihan oikeesti, toi motivoi hirveesti!

tata

Mä tahtosin fitin, mut pitäs ensin hankkia ite wii :? Tulee toistaseks turhan kallis paukku hankkia ne molemmat, vaikka löytyyki yks peli wiille jo :lol: Katellaan sit, kunhan halpenee vähän ;) houkuttaa kyllä kovasti :)

Kathry

Makin oon vahan miettiny ton hankkimista kun meilla tuo Wiikin loytyy, ois vaan hyva testata jossain tota ennen kuin menee ostaan. Ois kiva tietaa oisko siita itelle oikeesti hyotya.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat