hiphop-/street- tanssin aloittaminen vanhempana? - Harrastukset

karvanapa

Niin tosiaan, ymmärrän. :)

Kommentit (15)

karvanapa

onko täällä ketään joka olisi aloittanut katutanssin harrastamisen vähän vanhempana? itse olen 19 ja kyseinen tanssi on aina ollut sydäntä lähellä mutta koskaan ei ole ollut mahdollista aloittaa sitä.. :/

järjestetäänköhän jossain kyseisiä tanssikursseja joihin voisi vähän vanhemmatkin mennä?

Yummy

Aloitin hiphop-streetin nuorena ja tanssin vieläkin. Kommentoin kuitenkin.
En nyt oikeestaan tiedä, missä kursseja järjestetään, mutta kyllä niitä järjestetään. Oon sun kanssa saman ikäinen ja käyn yhellä kurssilla, jossa on muutaman vuoden nuorempia ja yks mun ikänen myös. Missä päin Suomea asut? Jos käyt eri tanssikoulujen sivuilla, löytyy varmasti tietoa, minkä ikäisille kurssit on suunnattu. Ainakin joistain paikoista. Ja mahdollisesti ei tarvitse aloittaa alkeista, jos alkeet käsittää ala-asteikäisiä. Näin ainakin meidän tanssikoulussa on.

karvanapa

asun pohjanmaalla, eikä tässä tuppukylässä missä mä asun, ole oikein mitään harrastemahdollisuuksia. mutta mä olen tässä muutenkin tekemässä kohta muuttoa johonkin päin, joten ajattelin ottaa vähä tästäkin selvää nyt kun muuttosuunnitelmat on vielä avoinna.. :)

missä tanssikoulussa olet, yummy?

Yummy
karvanapa

missä tanssikoulussa olet, yummy?

Käyn Helsingissä yhessä pienessä tanssikoulussa. Ryhmät on kokoa 8 kpl. Tai alkeisryhmässä on enemmän, mutta me ollaan "kilparyhmä".

Pohjanmaan tanssikurssitarjonnasta en kyllä osaa sanoa mitään. Helsingistä kyllä varmasti löytyy kaikenlaista, jos tännepäin olet muuttamassa.

karvanapa

niin, no mä tässä mietinkin että mihin muuttaisin, punnitsen vaihtoehtoja. mut ois kiva muuttaa sellaiseen paikkaan missä saisin vihdoinki tanssia.. :)

Mikä se sun tanssikoulu oli nimeltään, Emmily_?

Tampere ja pääkaupunkiseutu tässä nyt ensimmäisiä vaihtoehtoja olis.. :)

karvanapa

Aaa,,, mä oonki käyny sen koulun nettisivuilla kurkkimassa! Mä oon kuumeisesti ettiny jotain lupaavia tanssikouluja kun iski ihan palava halu päästä tanssimaan. :D se halu menee aina joskus ohi mutta sitten erehdyn katsomaan tubesta jotain hiphop-tanssivideoita, ja sitten se taas iskee. :)
toivottavasti pääsen tampereelle kouluun niin sitten pääsen tanssimaan(onhan noita tanssikouluja toki muitakin mutta tampere on muuten vain niin lähellä sydäntä että muuttaisin mielelläni sinne.. )

JJEMMY

Ite tanssin kans, alotin kyllä joskus penskana nyt oon 17v. Mut kyllä hyvin voi 19v alottaa tanssin, tietysti :) Jos joskus ois mahollista ni olis huippua tanssia oulussa. Niin korkee opetuksen taso ja huipputanssijat. Sinne ei vaan ikinä pääse :lol: Noo on miun opettaja nytkin huipputasoa, entinen kilpatanssija ja voittanu monet MM ja SM mitalit :)

karvanapa

mmm... niin. no oon sitä lähinnä miettiny et ku tuntuu et kaikki kurssit järjestetään sellasille polvenkorkusille.. :D ei oikein tiä mihin kehtais mennä..

missä koulussa sä tanssit JJEMMY?
(yritän täs nyt selvitellä kaikkia mahdollisuuksia ja vertailla niitä..) :D
joudun kyllä tod. näköisesti vielä odottamaan vuoden ennen kuin voin aloittaa mut silti. nyt tuli tää villitys.

Tiikeri

Osaisko joku kertoo että mitä kaikkea streetissä oppii?
... :oops: Olin 10v sitten tanssitunneilla, mutta ne loppui kuin seinään kun henkilökohtainen maailma teki stopin tahtomattani :cry: ja nyt kiinnostais palata takaisin tanssahtelemaan :roll:
Myös show- ja jazztanssi kiinnostaa, onks täällä ketään niiden harrastajaa?

adaira

Muakin kiinnostaa... Onko Turussa tai Tampereella paikkoja, joissa olisi näitä ihan alkeiskursseja vähän vanhemmille hiphop/street-tanssista?

Emmily_
adaira
Muakin kiinnostaa... Onko Turussa tai Tampereella paikkoja, joissa olisi näitä ihan alkeiskursseja vähän vanhemmille hiphop/street-tanssista?

Toi jo aiemmin mainitsemani HipHopHouse ainakin. :)
Itekin varmaan jossain vaiheessa raahaudun taas ees jollekin tunnille.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat