extreme-lajit - Harrastukset

lindichka

Kokeilin viime kesänä basejumppia ja noh okei hullu mieleltään kun olen, niin voin sanoa että se oli mahtavin kokemus koko elämän aikana!
Jos vaa yhtää löytyy rohkeutta ja uskaliaisuutta kannatan lämpimästi!
Nyt liityin basejump-ryhmään ja ollaan käyty tekee matkoja ympäri maailmaa...harrastan myös muita lajeja, kuten motocross ja lumilautailu!
Hei kerro ihmeessä sun kokemuksista näiden lajien parissa!

[color=red]
muokkasin otsikkoa ja poistin blogimerkinnän. -Zuz[/color]

Kommentit (7)

Tsein

Olen niin jänishousu, etten uskaltaisi lähteä mihinkään kovin extremeen. Mistään en halua hyppiä (korkeanpaikankammo), enkä mistään laskea kovaa (jäsenet irtoilee ja menee sijoiltaan turhan helposti). En koe mitään viehätystä moottorivehkeisiin. Sauvakävely vois olla tarpeeksi extreme minulle.

Reveliina

Mie harrastan judoa, syksyllä lähtee neljäs vuosi, jos se nyt extremeksi lasketaan :) Vihreä vyö siis löytyy. Joskus on tullut lasketeltuaki,mutta ei siihen sitte loppuenlopuksi intoa riittänyt :roll: Mitäs muuta extremeä.. No, judo on riittänyt ainakin tähän mennessä :twisted:

Niin ja laskuvarjohyppyä ja kaikkea muuta samankaltaista olisi kova into kokeilemaan! :P

Silver Feather

Itsellä mieli tekis kovasti base-hyppäämään. Laskuvarjohyppykurssille olen päättänyt mennä varmaan ensi keväänä.

Muutenkin tekisi mieli kokeilla kaikkia tollasia extreme-juttuja..vähän rämäpää kun ehkä oon.. :D

Silver Feather
Silver Feather
Laskuvarjohyppykurssille olen päättänyt mennä varmaan ensi keväänä.

Hahaa!

Kävin sitten tuon laskuvarjohyppykurssin ja pääsin toteuttamaan haaveeni. Nyt takana 2 laskuvarjohyppyä ja lisää edessä sekä ihan mieletön fiilis :D

nele

Oih, on varmasti upeeta!

Itsekin olin muutamia vuosia sitten menossa laskuvarjohyppykurssille, mutta suunnitelma kaatui ja sen jälkeen se on jäänyt kun aina on ollut kurssien aikaan jotain matkaa tms.
Edelleen kuitenkin kiinnostaa lähes kaikenlainen extreme, mutta kun kiinnostaa niin moni muukin asia ja kaikkeen ei ole varaa.
Jatkossa varmaan yhdistän extreme-kokeiluja ulkomaanreissuilleni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat