Vesijuoksu - Harrastukset

gnirom

Toissakesänä vesijuoksu oli mun vakioharrastus :) vois ehkä taas kesällä käydä juoksemassa! Tosin asiahan on niin, että yksin se on hemmetin tylsää. Käytiinkin kaverin kanssa aina kahestaan niin siinä pysty juoruumaan samalla :D . Hyvin tehokkaalta se tuntuu jälkikäteen varsinkin, vaikka ei luulis välttämättä :) ihan kiva laji ja vaihtelua muuhun harrastamiseen! Varsinkin jos kesällä pystyy vesijuoksee ulkona.

Kommentit (6)

takethat

Kyllä on kokeiltu monet kerrat :)

Ei ihan mun juttuni kyllä, enemmän tykkään ihan uimisesta.
Mutta vesijuoksussa on se hyvä puoli että voi keskustella samaan aikaan hyvin esim ystävän kanssa.
Uimisessa hengästyy ja jos veden alla uiskentelee se on aika vaikeaa se juttelu :D

MaiKai

Kokeiltu. Mulle se oli lähinnä itsensä huijaamisliikuntaa. En oikein usko liikuntaan jossa ei tuu hiki ja tässä hiki huuhtoutuu veteen.Ilmeisesti oikeesti tosi tehokasta mut musta se oli tylsää vaik kaverin kans aina olinki ja sit juostii vaa joku 30-45min. Ite oon kokeillu vaan hallissa juoksemista mut luonnonvesillä se voiskin olla oikeesti hauskaa.

myrri

En oo vielä kokeillu, mutta haluaisin. Kuulostaa sen verran mukavalta; ei tule kuuma, saa olla vedessä eikä kovin kallistakaan? Tiedättekö, onko uimahalleissa yleensä vuokrattavia/lainattavia vesijuoksuvöitä, vai pitääkö olla oma? :)

gnirom
myrri
En oo vielä kokeillu, mutta haluaisin. Kuulostaa sen verran mukavalta; ei tule kuuma, saa olla vedessä eikä kovin kallistakaan? Tiedättekö, onko uimahalleissa yleensä vuokrattavia/lainattavia vesijuoksuvöitä, vai pitääkö olla oma? :)

Ei ole kallista, koska ainaki opiskelijalle uimahallimaksu on tosi halpa. parin euron luokkaa ainakin niissä halleissa missä mä oon käyny. Ja aina on myös ollu hallilla vesijuoksuvöitä lainattavissa maksutta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat