Blogit ja bloggailu - Harrastukset

KataTheBlondi

Itsekin aloitin vähän aika sitten bloggailun :o Siellä kerron elämästäni ja tekemisistäni ja tietenkin, koirista. Okei, se tällä hetkellä on tosi koirapainoitteista mutta varmasti tulee muutakin olemaan, mm. musiikista ja sen opiskelusta juttua kunhan koulut alkaa taas rullaamaan kunnolla. www.kirppula.vuodatus.net Elämänmittainen koirakoulu

Sivut

Kommentit (64)

riinaF

Suwa: Tekemällä laatikon. Eli bloginhallinnassa sieltä vasemmalta valikosta valitsee sen Laatikot-kohdan, sitten "Luo uusi vapaamuotoinen laatikko". Laittaa laatikon otsikoksi vaikkapa "Näitä blogeja seuraan" ja sitten siihen laatikkoon kirjoittelee ne blogit ja vaikkapa vähän kuvausta niistä. Ja linkitys onnistuu "mustaamalla" vaikka blogin nimen, painamalla sitä "luo linkki"-painiketta jossa on maapallo ja sitten kopioimalla kyseisen blogin osoitteen siihen ilmestyvään juttuun. :) Toivottavasti nyt hoksasin mitä tarkoitit.

Tangled

(En tiedä onko tästä aiheesta jo topicia, jos on, poistakaa. Yritin tuon haun kanssa katsoa, eikä ainakaan sen mukaan blogeista ollut vielä ketjua..)

Niin, onkos täällä aktiivisesti blogeja harrastavia?

Itse kirjoitan monia blogeja ja yksityistä blogiani kirjoitan lähes joka päivä. Joskus tulee kirjoitettua jopa monta kertaa päivässä.
Ja joka ikinen päivä tulee myös luettua vakiblogit.

Bloginne osoitteita?

[color=red]edit: voitaisiin kerätä tänne myös blogisuosituksia ja kommentointia blogeista

-sunlion-[/color]

Tapsu

En oikeestaan seuraa kun ihan parit ystävien blogit. Ja yks ruokablogi jossa omistaja tekee niin ihania kakkuja että oon ihan ihmeissäni. Ystävien blogit on poikkeuksetta englanniksi kun ne kaikki asuu ulkomailla niin ei ymmärtäis muuten, onneksi eivät kirjota omalla kielellään tai olisin ihan hukassa.

Ite kirjotan kans blogia, vähän kaikenlaista mitä nyt sattuu tuleen mieleen. Ei sellasta jokapäivästä selitystä että mitä tänään tehtiin vaan vähän sellasta laajempaa. Ja tietysti englanniksi.
Suomeks joskus kirjotin Livejournaliin ja sit tohon msn:n space juttuun, mut poistin ne kaikki viestit molemmista sitten kun lopetin kirjottelemisen :roll: Ei jotenkin tuntunu kivalta jättää niitä sinne.

En nyt tiä viitinkö laittaa linkkiä blogiini, pitää harkita :3

marimma

Livejournalissa oli yhteen väliin ahkeraakin päivittämistä, mutta tätä nykyä oon ihan vaan pelkästään tuolla omalla foorulla kirjotellu päiväkirjaa laiskasti ja vähemmän laiskasti :) On sitten sellain kuvablogikin mutta se on yhdessä erään toisen tytön kanssa ja sekin on nyt ollu vähän jäissä n. kuukauden :)

Kaihokielo

Oon itekin yrittänyt, mutta päivitystahti on noin kaksi kertaa vuodessa näköjään. Sen sijaan olen tosi koukuttunut moniin muoti- ja sisustusblogeihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat