Astiastot - Harrastukset

lunacracker

No eihän minulla olisi varaa ostaa kaikki mukit noin vaan, mutta tuntuu kivalta tietää, että joskus saattaa olla "complete collection".. :lol: Tiedän, ajattelen oudosti :D

Sivut

Kommentit (174)

amethystine

Mie kerään kermansaven oliivi-sarjan vaaleata astiastoa. Se on yksinkertaisen kaunis ja sitä löytyy täältäkin. Vielä pitäis saada ainaki syviä lautasia, mutta eiköhän lakkiaisissa saa vaikka mitä kuppoa ja kippoa... :roll: Mukeja mulla on ihan liikaa, tuosta oliivi-sarjasta neljää eri väriä kaksinkappalein ja sit kaikenmaailman muita mukeja. Sit laseja on iittalan vaaleansinisiä Aino Aalto laseja.

On sit pari jotain muutaki aamiaissettiä eri astiastoista, niitä en jaksa eritellä.

Ja TAHDON villeroy&bochilta new wave astiastoa kahviastiastoksi.

-Maya-

Meillä on KoKo-sarjaa jo aika paljon..neljä syvää lautasta, neljä soikeaa, 6 vaaleansinistä matalaa lautasta..isompia kulhoja eri värisinä ainakin 4, pieniä kulhoja 3, pari mukia, yksi iso lautanen..mitähän muuta.. :lol: alettiin keräämään sitä eri väreissä kun sitä on niin kiva yhistellä.. :)
muumimukeja myös löytyy..oon ostanu niitä sesonkimukeja.. :)

Tiny_

Olen kerännyt arabian 24H:ta sinistä ja valkoista. Ovat tuolla kaapissa paketeissa vielä odottelemassa omaan kotiin muuttoa. Nut kuitenkin tulin siihen päätökseen että haluankin valkoista tai mustaa teemaa. Täytyy siis myydä se 24H astiasto.

nsku

Miulla on Hackmanin ruokailuvälineet, Iittalan kartio laseja ja aion kerätä Arabian teema -sarjaa ruskeana ja oliivina. Tykkään KoKo -sarjan mukien mallista enemmän, mutta vihree väri ei oo niin kiva, kun teemalla.

VanishingLight

Äiti oli tuonut minulle viikonloppuna Pihtiputaan reissulta sarjan Kultakeramiikan Sara-lautasia, ruskean värisiä, kakkoslaatua, euron kappale! Nyt minulla on sitten 4 matalaa, 4 syvää, 4 leipä- ja 4 jälkiruokalautasta.

Tapsu

Mummu oli ostanu muuttoa ajatellen Teema astioita. Kuudet kappaleet isoja ja pieniä lautasia (valkosia), kuudet kahvikupit lautasilla (myöskin valkoiset), sit pari sokeri kippoa ja silleesti. Ja vielä siniset pullalautaset kahvikuppien seuraksi. Ei käytetä noita isoja lautasia kun saatiin mun vanhempien varastosta ottaa isän äidin Arabia astioita (Arabia Pirtti), ravintolan jäljiltä jääny. Sellasia harmaita joissa tummia raitoja kiertää reunassa. Otettiin kuudet kaikkia lautasia. Isot, pienet ja syvät. Ja sitten vielä jotain pullalautasia, nekin arabiaa, valkoisia. Sain Rakkaus-muumi syviä lautasia kaks ja sit yhden mukin anopilta kahtena eri juhlana. Just ihania mun tyylisiä. Vois varmaan lisääkin kerätä. Teemasta ite tykkään aika lailla, ja on noi arabiatkin hienoja.

Lilla My

Mä keräilen Teemoja. Viime synttäriks sain valkeina kahvikuppeja ja lautasia. Yo-lahjaks toivoin samoja ruskeina. Sitten miehellä onkin Teema-sarjaa turkoosina, joten tulee hieno kolmen värin yhdistelmä. Pitää vielä lisää turkoosia myöhemmin hankkia. Ja Aino Aalto -laseja kirkkaina tulossa (jotta käyvät muiden astioiden kanssa :wink: ).

Muumi-mukit on kyllä ihania. Hirveen moni tuntuukin keräävän niitä. :o

JigglyPuff

Muumimukejaki ostellessa tulee nyt kiire ko ne rupiaa poistaa noita nykysin olevia myynnistä ja uudet tulee tilalle :( Nipsu vaihtuu ja Pikku Myy on koko aja lähtemässä pois, ko tuli se uus keltane versio tilalle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat