skootterit! - Harrastukset

cute

polkupyörällä ei pääse niin kovaa :lol:

Sivut

Kommentit (22)

cute

Onko täällä ketään skootteria omistavaa?
minkalaisia mopoja teillä on?
ja vielä vois kysyä ikääkin... :)
itse saan tänään uuden, ja ikä 23.

xoxo

Minä sain skootterin heti kun täytin 15 vuotta ja tällä hetkellä se on nuoremmalla siskollani, mutta ite tulee kyllä aina välillä ajeltua sillä. Ikää on 20 vuotta ja skootterin merkki on Malaguti :)

cute

Tulinpa juuri kotiin, pitkästä aikaa mopolla, oli hiukkasen viilee ajaa...oli vähän outoa ajaa pitkästä aikaa mut kyllä se siitä!
merkki on keeway f-act, 2008.

Phoenix

Tyhmä kysymys: koskeeko mopokorttipakko vielä vm.85? Tämä ei tajua... Ei ole kyllä ajokorttia millekään pelille... Ehkä joskus sitten.

k87

eihän sillä skootterillakaan pitäs päästä kun 45 km/h. oliko näin? eihän sekään nyt loppupeleissä niin kovaa oo.

itellä ei minkään valtakunnan ajokorttia, enkä koskaan innostunu skoottereistakaan. pyörällä sotkin perässä kun kaverit rälläs omillaan. oli toisaalta paljolti rahakysymyskin.

Emmily_

En kyllä todellakaan haluis mitään skootteria! Siinähän yhdistyy vaan auton ja pyörän huonot puolet! Rahaa menee ja päästöjä tulee, eikä sillä silti ole helppo matkustaa mihinkään tavaroista ja kissasta puhumattakaan.. :D Kai se sillon teininä ihan khuulaa olis ollu........?!

marimma

No kyllä ne räppänät (mitä lie maastomopoja olivatkaan kun unohtu se nimi taas) mun mielestä on vielä enemmän pellejen pelejä, oli sitten tytöistä tai pojista kyse :D

cute

Itse en ole ajatellut mopoja sen jälkeen kun täytin 18, autokortin kun sai.
Mutta nyt huomattiin miehen kanssa että se ois kätevä mulle kesäisin, mennä töihin, kauppaan jne joka paikkaan melkein..!
Ja kyllä mieskin joskus sillä tykkää mennä, vaikka ei kuulemma kulje tarpeeks ;) (kuuttakymppiä tällä hetkellä...)

Mä oon aina ollu kauhee skootterifani, ja autofani, ja ihmettelen niitä jotka ei aja autoa, tai skootteria :lol:

cute
Emmily_
En kyllä todellakaan haluis mitään skootteria! Siinähän yhdistyy vaan auton ja pyörän huonot puolet! Rahaa menee ja päästöjä tulee, eikä sillä silti ole helppo matkustaa mihinkään tavaroista ja kissasta puhumattakaan.. :D Kai se sillon teininä ihan khuulaa olis ollu........?!

Itseasiassa mopo ei vie paljoa bensaa! yhdellä tankilla kulkee yllättävän paljon...
ja mopolla on helppo matkustaa :lol: sillä pääsee hyvin parkkiongelmista toisin kuin autolla :wink: mopon voi jättää useimmin pyöräalueelle..
kissa ei ehkä mene mutta... :wink:

marimma

Kyllä mä mielummin vaikka kevarin tai moottoripyörän hommaisin kun mopoa.

Kevarilla saa ajaa täysin rajotusten mukaan, mopoilla ja skopoottereilla ei.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat