jalkapalloa Helsingissä? - Harrastukset

minn

Haluaisin taas kovasti päästä pelaamaan jalkapalloa muutaman vuoden tauon jälkeen... Yritin etsiä Helsingistä seuroja johon voisin liittyä, mutta löysin vain nuorille tytöille tarkoitettuja seuroja.

Olen 20-vuotias, ja minulle kelpaisi vaikka pelkkä kaveriporukka, johon voisi liittyä pelaamaan sillon tällöin. Sillä ei ole väliä onko porukassa tyttöjä vai poikia. Normi futis tai futsal, kumpikin käy..

Kaikki vinkit kelpaa, koska itse olen ihan pihalla....

Ja jos muita samassa tilanteessa, niin perustetaan vaikka oma porukka..?

Sivut

Kommentit (21)

nele

Jos muutat Tampereelle, niin liityn ensimmaisena mukaan :D.
Paasen Tampereella kylla pelaamaan, mutta satunnaisesti. Olisi kiva jos olisi jonkunlainen oma porukka, jossa olisi myos tyttoja mukana ja paasisi halutessaan useammin pelaamaan.

Jennna

Minä ilmottaudun mukaan, Helsingissä asustan ja tässä muutaman vuoden tauon jälkeen on taas jalkapallo alkanut kutkuttaa, huonoista polvista huolimatta :)

DkS

heiiii, perustetaa joku likkajoukkue :)) ku itekki oon joskus harrastanu futista (siiton kyllä aikaa) ja ois mahtavaa päästä taas pelamaan, ja ku kesä tulee nii nyt sen harrastaminen ois mitä suotuisinta :P

ps:mä oon myös 20

niina

kuulostaapa hyvälle! :)
mä oon 23vuotias neiti helsingistä. kokemusta ei oikein mulla ole jaliksesta, mutta kiinnostusta sitäkin enemmän! (itseasiassa olen menossa kaveriporukalla pelaamaan yyteriin beachfutis tapahtumaan :lol: )
jos kunnon amatööritkin kelpaa niin täällä olis yksi lisää perustettavaan joukkueeseen :)

ai niin mulla on yks kaveri, joka varmaan mielellään myös liittyisi tähän kängiin.

DkS

nonii alkaahan sitä porukkaa tulemaan! :D...missähänpäin hesaa voitais pelata? ainahan saa hommattua vastusjoukkueita mut jos saatas oma joukkue kokoon niin ois melko mahtava juttu :P...

Amorous

Jos asuisin helsingissä ni olisin heti mukana. Mua harmittaa kun ei ollu lapsena rahaa alottaa missään seurassa pelaamista. Nyt sitä on sit hitusen vaikeempi enää alottaa. :roll:

halium

Alkaa kuulostamaan todella hyvältä! Tietääkö joku hyviä kenttiä, jotka olisi useimmin vapaina?
Minä en tätä aluetta vielä pahemmin tunne, kun vasta viime kesänä muutin...

niina

pitäiskö meidän siirtyä juttelemaan jonnekin muualle?
esim. facebookkiin? jos perustettais omaryhmä, kun eikös siellä saa valita niin, että keskustelut näkee sitten vain ne jotka kuuluu ryhmään?

pitää vaan keksiä meidän "joukkueelle" joku nimi :mrgreen:

DkS

huomasin just että nuo kolme ekaviestii on viime vuonna kirj että heihin pitäis saada yhteyttä jotenki jos vielä alkaisivat :P...joo tuo facebook on ihan hyvä juttu, sinne vois perustaa ryhmän.

meidän pitäis saada kokoon ainakin semmonen 14hengen porukka ainaski :))

BabyPhat

Uuuu, hei mä olen myös mukana!! Junnuna pelasin muutaman vuoden ja nyt todella futisjalka vipattaa! :D
Pitäis treenata ensin ihan perus syöttelyt ja kerrata säännöt näille, jotka eivät vielä osaa :)

vai? :D

niina

voishan noille ekoille koittaa laittaa vaikka yksäriä? jos vaikka sattuisivat tänne viel kirjautumaan..

joo sääntöjen kertaus ja harjoitukset yms. vois olla ihan hyvä alkuun, kun uusi porukka kokoontuu ja joukossa tälläisia untuvikkojakin :)

milläs nimellä perustettais facebookkiin ryhmä?

halium

Voidaan toki kerrata syöttjä ja potkuja, mutta mun mielestä pääpaino vois olla pelailussa, että saatas hiki virtaamaan :D

Facebook-ryhmä voisi olla hyvä.

Ketkäs nyt ainakin olisi mukana? Lisätkää nimi listaan.
Virallinen lista:
DkS
niina + kaveri?
halium
BabyPhat

Myös kavereita saa pyytää mukaan! :) Missäs me pelattaisiin?

BabyPhat

Hmm.. oiskohan mulla palloilusta innostuneita frendejä, eipä taida olla.. :?

Eli jossain Helsingissä siis pelejä pystyyn? En tiedä sieltä kyllä näitä just nimenomaan palloiluun tarkoitettuja hiekkakenttiä. Espoosta tiedän ylläripylläri enemmän :D Niin ja kyllähän nurtsi kelpaa myös hyvin, jollei jopa paremmin!

niina

hmm..pitääpä koittaa selvittää noita kenttiä ja alueita missä vois sit reffata palloilun merkeissä. kenttiä on kyl mielessä, mut en tiiä pitääkö niihin olla joku varaus tai kuinka kovassa käytössä ne on.

mä laitoin teille muuten yksärinä yhden nimiehdotuksen koskien sitä meijän facebookgrouppia.

toiv. päästäis pian pelaileen 8)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat