Sinkku-blogeja? :) - Harrastukset

Fenii

Oi, kiitos kiitos!

Seurustelu-blogi ei olisi yhtään hullumpi :D suhteissa varmasti sattuu ja tapahtuu vaikka millä mitalla ja mietintää riittää... tuskin itsekään blogia lopetan kun/jos sadan vuoden päästä alan seurustella kun tähän jää pahasti koukkuun :D

Sivut

Kommentit (26)

Fenii

Hei!
Itse pidän sinkku-blogin tapaista blogia ( http://fenii.vuodatus.net ) ja mietin löytyykö muita Bridget Joneseja ja Carrie Bradshaweja Suomenmaalta?

Muutamaan olen törmännyt vaan enemmänkin mielellään lukisi. :) Eli naiselta naiselle suunnattuja kirjoituksia ja ajatuksia miehistä, naisista, seksistä, suhteista, suklaasta, dieeteistä, niittykukista ja uusista kengistä.

Ilmiantakaa itsenne ja aletaan vakoilla toistemme elämiä! :)

angeliina

Joskus halusin tehdä tuommoisen kun sinulla, kun exän kanssa meni poikki ja olin jonkin aikaa sinkku ja se alkoi nyppiä, mutta nyt jo uus mies kainalossa niin eihän tuommoista wannabe-sinkku-blogia voi pidellä, jos vaan tekisi semmoisen seurustelen-blogin, jossa miettisi suhteeseen liittyviä asioita carrie-bridget tyylisenä kumminkin. heh, vaikka itse olenkin enemmän sinkkuelämää sarjan charlotte.

NeitiMielenkiintoinen

Pitäisin tuollaista blogia, jos mun ihmissuhteet olis vähän mielenkiintoisempia tai mun elämässä olisi ylipäätänsä jotain säpinää. :P

angeliina
Fenii
...kun tähän jää pahasti koukkuun :D

Juu huomattu on! itsekkin välillä alkaa oikeen tärisemään kun keksii idean mistä haluisi kirjoittaa ja sitten on pako päästä kirjoittamaan, jos ei ole kone lähellä niin kaivetaan joku vihkonen jostain esiin ja kassakuittikin kelpaa jos tarpeeksi pitkän semmoisen jostain löytää. Ja onhan kalenteritkin aina olemassa.
Nytkin tota blogiasi lueskellessa tuli hinku oikeasti aloittaa se seurustelu blogi, hah.
Joskus pidinkin blogia mutta se oli semmoinen pikkutytön unelma blogi :'D

Fenii

Oi aloita ihmeessä :D Ihmeen hyvä tapa purkaa ahdistusta ja vittuuntumista yms. :lol:
Itsellä ainakin kiinnostaisi lukea/seurata miten seurustelu etenee ja mitä ongelmia tulee eteen kun tämä sinkkuilu on niin tuttua itselleni :) (tosin sinkkublogeja kehiin MYÖS!)

Bloggailemaan vaan kaikki :)

Itse seuraan lähinnä vain tyyliblogeja kun vastaan ei ole tullut juuri aktiivisia ihmissuhdeblogeja, mutta sellaisia kaivataan!

tata
Fenii

Mua kyllä kiinnostais, mutta tiedä sitten uskaltaisinko kaiken kansan nähtäväks laittaa kirjotuksiani ja lukisko niitä kukaan :P

NeitiMielenkiintoinen
tata
Fenii

Mua kyllä kiinnostais, mutta tiedä sitten uskaltaisinko kaiken kansan nähtäväks laittaa kirjotuksiani ja lukisko niitä kukaan :P

Rohkeesti vaan.. ;) Ja voihan sitä blogia ihan anonyymina pitää :)

tata
NeitiMielenkiintoinen
tata
Fenii

Mä lueskelen ensin joitain ja sit rupeen (ehkä) kirjottamaan omaa ;) Pitäis vaan keksiä joku kiva nimimerkki, millä sit alottaa sen kirjottamisen, omalla nimellä ei uskalla vielä ainakaan :D

angeliina
NeitiMielenkiintoinen

Itekki miettisin että jos keksis kaikille blogissa esiintyville kivat nimet (ei mitään lapsellisia törkynimiä vaan ihan vaikka englanninkieliset nimenkorvkkeet esim. Sara = Sarah)
Täytyis vaan muistaa mikä on kenenkin salanimi ettei mene sekaisin, heh.

Kylpyankka

No mä pidän just tollasta sinkkublogia, sinkkuelämää-tyyliin. Ja kaikki nimet on peitenimiä, ettei kukaan paljastu. Aikaseks olen tosin saanu kaks kirjotusta, täytyy kattoo koska jaksan kirjottaa lisää.

Kattoo sit jos ja kun saan sinne lisää tekstiä että joskos mainostan sitä täällä.. kuitenkin aika henk. koht. enkä halua että kukaan varmastikkaan tunnistaa mua tai mun kavereita siitä :lol:

Fenii

Jep. Itselläkin hirvittää jos päähenkilömiehet löytävät blogini :D mutta toisaalta suojaan heidän yksityisyyttään todella tehokkaasti (eli heidän lempinimensä eivät ole lähelläkään heidän todellisia nimiään) niin en usko, että he pahasti suuttuisivat. I hope :D

Sunburn

Itse kirjotan niin säälittävää sinkkublogia jossa ei muuta ookkaan ku kyyneleitä ja punaviiniä ja laittaisin linkin jos ei ois vaaraa et kaverit tunnistaa. En halua että ne tietää et oon oikeesti niin rikki yhen miehen takia :lol:

Tiikeri

Fenii, osaat todella kirjoittaa blogia ja vielä siten, että siihen takuulla jää lukijatkin koukkuun. Hatunnosto ja Kiitos! :D

Mun mielenkiinto on nyt niin hereillä kuin olla ja osaa :D, joten kerrohan lisää noista tyyliblogeista (mitä ne on? mistä löytyy? jne.), joita kerroit seurailevasi ihmissuhdeblogien puuttuessa.

Aloitin itse kirjoittelemaan blogia viime syksynä, mutta sitten tuli muita mutkia matkaan... Mutta jospa mä nyt koittaisin Feniin innoittamana etsiä salasanat yms. esiin ja aloittaa kirjoittamisen... *miettii* :wink: Infoilen tänne heti, kunhan olen saanut ensiaskeleet otettua! :)

tata
Tiikeri
Fenii, osaat todella kirjoittaa blogia ja vielä siten, että siihen takuulla jää lukijatkin koukkuun. Hatunnosto ja Kiitos! :D

Komppaan! :D Ja Tiikeri muistaa sit kertoo infoa kunhan saa ensiaskeleet tallustettua ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat