Urheilulaji isorintaiselle - Harrastukset

Rasberry

Mun mielestä rinnat ei ole este millekään urheilulajille :roll: ehkä joku kilpavoimistelu voi tuntua ikävälle mutta ei muuten.
Itsellä on iso D-kuppi muuten pienessä kropassa, eikä se ole koskaan ollut este millekään lajille, kun paidan alta löytyy kunnon urheiluliivit. Käyn salilla 4 kertaa viikossa, hölkkään, uin jne. jne.

Ei muuta kun rintsikka ostoksille ja liikkumaan :wink:

Kommentit (3)

Lemmi

No kyllä tällä varustuksella osaa urheiluliivejä arvostaa ihan ilman neuvojakin, mutta kiitos silti. Ajattelin enemmän eri urheilulajeja. Onko teillä jotain ideoita tai mielipiteitä lajeista, joissa rinnat (isot) eivät haittaa haittaa harrastusta, tai joissa haittaavat?

Itse harrastin nuorena enemmänkin yleisurheilujuttuja, lähinnä juoksua, mutta nyt, muutaman vuoden tauon jälkeen, joku joukkuelaji esimerkiksi palloilun kimpussa voisi kiinnostaa! Mitä itse harrastatte ja kuinka helposti porukoihin pääsee sisään, jos ei ole ns. "seurassa kasvanut"?

Lemmi

Hei! Viimeaikoina on taas tullut hinku aloittaa joku kiva urheiluharrastus. Harrastin aktiivisesti liikuntaa vielä peruskoulussa, mutta sitten murrosiän alettua harrastukset jotenkin lopahtivat, ja yksi painava (monessakin mielessä) syy oli, kun nuo rinnat alkoivat kunnolla kasvaa. Nyt oon miettinyt, että ois taas kiva aloittaa joku aktiivinen liikuntaharrastus uudestaan. Mitä suosittelette? Onko vinkkejä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat