Uinti - Harrastukset

Sharon

Mua huvittaisi hirveästi aloittaa uiminen, kun kiireet tästä hellittävät. Tosi tehokasta ja monipuolista liikuntaahan se on koko keholle, eikä ainakaan ala hikoilla. :D

Miinuspuolena on se, että pitää uudelleen pestä tukka, kuivata ja laittaa se sekä meikata. Ainakin mä olen mahdottoman punainen naamasta uinnin jälkeen, eikä meikittä kehtaa kotiin lähteä..

Sivut

Kommentit (23)

Hurt

Harrastaako täällä ketään muuta uintia?

Itse harrastan tätä vapaa-ajalla yksinäni. Yleensä uin 1-2 kertaa viikossa noin kilometrin kerrallaan.

Aloitin uimisen tuossa, kun koulut alkoivat ja kyllä täytyy myöntää, että se piristää kummasti!

Toivottavasti täältä löytyisi juttukaveria.

zera

Harrastin ennen kilpauintia, mutta en enää. Nykyään käyn uimassa noin kerran viikossa ja uin yleensä kilometrin kerrallaan. Nostan matkan pian varmaan kahteen. :)

Emmily_
Sharon
..eikä meikittä kehtaa kotiin lähteä..

Miksei kotiin voi mennä meikittä?? :o

Minuakin kiinnostaisi tuo harrastus, en vaan ole saanut aikaiseksi ikinä käydä täällä uimahallissa ja tuskin saankaan lähiaikoina.. En muutenkaan ole mikään hyvä uimari, joten täytyisi varmaan ottaa joku kaveri mukaan, jottei tarvitse yksin ujostella. :)

[color=red]Edit:[/color] Oon myöskin niiin vilukissa, että vihaan aina sitä altaan kylmään veteen menemistä..... [img]http://i122.photobucket.com/albums/o273/Emmily__/Hymiot%20ym/sad_smiley_...

Beetlejuice

Mä kävin lapsena uimassa parhaimmillaan 4-5 kertaa viikossa mutta aikuistumisen myötä se jäi ja nyt en ole käynyt uimahallissa varmaan 5 vuoteen. Ajattelin aloittaa uimisen nyt uudelleen jos vain saisi aikaiseksi uskaltautua tuonne halliin jossa en ole ennen käynyt(uusi paikkakunta). Täällä ei asu kavereitakaan eikä mies osaa uida joten jos uimaan mielin niin pakko sinne on yksin mennä. Taidanpas mennä sinne jo ensi viikonloppuna!

Puutarhis

Minä pidän uimisesta ja ennen joulua käytiinkin miehen kanssa n. 3 krt viikossa uimassa. Kerrallaan sellaiset 1-1,5km.

Sitten oli joulu ja lomareissu ja napakorun laitto+parantelu... En ole vieläkään päässyt uimaan, koska napa mätii. Tarvii siis vain odotella säännöllisesti.

Zaslona

Nyt tällähetkellä ei ole oikein rahaa eikä sen puoleen aikaakaan käydä uimassa vaikka kuinka huvittais..
Laji on edelleen rakas kun ennen satuin olemaan kilpa-uimari.. <3

shazzer

Olen aloittamassa uintiharrastusta kaverin kanssa. Nostetaan kuntoa yhdessä ja samalla koitetaan karistaa kiloja huitsin nevadaan ja mikäpä siihen paras keino kuin uinti. Sitä paitsi uimahalli ihan lähellä, monta kertaa pitäny käydä muuten vaan mutta se on jotenkin aina jääny. Harmittaa vaan kun se on niin kallista, mutta tavallaan tulee laitettua rahat hyvään tarkoitukseen :)

Zaslona

Jos on varma että siellä tulee sitten myös käytyä niin ehdottomasti kannattaa ottaa ehdottomasti 10 kerran sarjakortti tai kuukausikortti.. jos useinkin käy uimassa niin tulee siinä mukavasti säästöä..:)

shazzer

Kaverin kanssa puhuttiinkin tuosta kausikortista. Kätevähän se ois mutta ei millään varaa maksaa sitä mitä 70e tai jotain sinne päin. Mielummin maksan pieniä summia kerralla

arc-en-ciel

Mä innostuin kirjotusten päätyttyä uimaan, kerrran-pari viikossa on tullut käytyä. Kaverin kanssa uidaan yleensä kilometrin verran, mutta yksin ollessa tulee mentyä kaksikin kilsaa. Mä en oo koskaan osannut mitään tekniikan hienouksia, mutta kyllä sitä eteenpäin pääsee. :)

xoxo

Itse oon monen vuoden aikana käynyt ihan säännöllisesti uimassa. Nykyään käyn sen joka toinen päivä ja matkat vaihtelee 1-2km välillä.

Kunto ainakin pysyy hyvänä :)

xoxo
TaskuMyy
Leväntääkö uinti hartioita?
Mitä lihaksia uinti muokkaaa?

...itse mietin, että josko alottais uinnin laihutus mielessä :)

No todellakin leventää, ainakin mulla. Oon tosi kaponen mutta monet tulee sanoon, että miten sulla voi olla noin leveet hartiat ku oot muuten noin pieni :D

Oon ainaki huomannu että vatsa -ja selkälihakset parantuu tosi paljon ja kädet varsinkin. Suurimmaksi osaksi riippuu siitä että millaisella tyylillä ui.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat