Rullaluistelu... - Harrastukset

Mei

Mä en noista rullaluistinmerkeistä mitään tiedä. Itsellänikin on ollut monta vuotta isoveljen vanhat luistimet, ja ihan hyvin ne toimii.

Eilen kävin rullaluistelemassa. Kasasin suojatiellä aika komeasti. Tietysti menin täysiä ja vielä loivaa alamäkeä ja kups olin perseelläni. Siinä oli sellanen pomppuhyppy, että ei tasapaino pitänyt. Ei se sattunut, mutta kynsi lohkesi ja käteen jäi pieni naarmu. suojiahan en harrasta, joskus kyllä rannesuojat on käytössä, ne kun on ihan ovelat. Ja kyllähän se hiukan persettäkin sattu, muttei paljoa.

Luistelin ehkä 8-10 km.. Kaveri meni mopolla vieressä ja hoputti. Paremmin sitä noin jaksaa kun on joku minkä perässä pysyä, yksin ei oikein motivaatiota ole muuta kun että haluan kotiin ja nopeasti :D

Tässä vois tehdä jonkun pidemmän lenkin joku päivä.. Vaikka kaupunkiin ja takas, ja vielä kaupunkia ympäri, niin siinähän nyt tulis lähemmäs 20 km, tai vähintään se 15.

Sivut

Kommentit (27)

Anastasia

hyvin hyvin vaarallinen mutta mukava harrastus...
toissa päivänä kaaduin aika pahasti..olkapää auki, polvi auki, käsi auki..:)
semmosta....

harrastaako kukaan muu rullaluistelua??
ja tietääkö kukaan saako jostain ostettua jarrupalan?(on nimittäin kiva pyyhkiä menemään ilman jarruja...) :D

-RautaKetju-

Rullaluistelu on kyl ihan mahtava harrastus, tykkään itse kovasti!
Itse oon luistellu 4 vuotta ja on mullakin noita onnettomuuksia sattunu, mut nehän kuuluu asiaan!

Miss X

Ennen harrastin aika paljonki mut tuli tauko kun ketään ei huoltanu niitä, ku olin irrottanu pyörät valmiiks enkä saanu takasin kunnolla :lol: :lol:
Nyt sitte en uskalla enää lähteä liikenteen sekaan riehumaan ku on taito päässy jo ruostumaan niin pahasti. Ja ite ostin jarrupalat sellasesta tosi pienestä urheiluliikkeestä tosta kodin vierestä niin kai niitä nyt sitte joka urheilukaupassa pitäis olla...

Anastasia

oon kyl käyny kyselemässä liikkeistä mutta ehkä täällä jyväskylän suunnalla ei sitten ole...täytyy käydä vielä kun koulut alkaa.
tai sit pääsee helpommallaq kun ostaa uudet...

joo ei kyllä kannata vesisateella lähtee luistelemaan...
pyörät menee pilalle...

amethystine

Harrastan kyllä, juurikin luistelemaan lähdössä. :D

Mie vedän menemään sauvojen kans, saa koko kroppa treeniä samalla.

Hankala vaan ku siitepölyaikaan (eli melkeen koko kesän, jolloin ei ole lunta.. ) en pysty luistelemaan juuri ollenkaan ku rasitusastma ja tukkonen henkitorvi ei sovi yhteen...

Vesikelillä luistelu on ainaki vaarallista koska kumiset pyörät lipsuu märällä asfaltilla.. Ja kai se vesi voi hallaa tehä laakereillekkin..

Jarrupaloja saa urheiluliikkeissä, ja usein ne siellä sen sulle suostuu vaihtamaankin.

Susannna

Minä silloin tällöin lähden luistelulenkille. :) Tosin tänä kesänä jäänyt vähän vähemmälle kun ei säät ole olleet kovin suotuisat.

Pitääkö muuten paikkaansa, ettei sateisella säällä saisi luistella koska pyörät menevät pilalle? :?

Kannattaa käydä ihan urheiluliikkeessä kysymässä jarrupaloista. Ja osta samalla suojukset ettei enää joka paikka aukee jos sattuu kaatua. :wink:

SilverDance

[color=indigo][/color]Ostin itselleni tossa keväällä luistimet, ja luisteluun se koko kesä sitten menikin =) aivan ihana harrastus. Saa hyvän kunnon, tulee ulkoiltua ja se sohvailu jää vähemmälle, tulee se talvikin ja sitten käpertyy niin herkästi sohvalle katsomaan salkkareita x) Suojia käytän mutten kypärää :? on mulla sellanenkin mut ei o viel näyttäny päähän sopivan.. Sauvoista en pidä, enkä suostu käyttämään vaikka maksettais, kaikenlisäksi vetää turvalleenkin niin herkästi jos huitasee vähän luistimen väärälle puolelle.. Luistelen pääasiassa yksin mutta kaverikaan ei olis pahasta.. Miten te tykkäätte luistella? Käytättekö sauvoja, entä ovatko kaikki suojat paikoillaan..? Luistelukelejä kaipaillen :P

Anastasia

yksin useimmin mutta kyllähän se on mukavampi kaverin kanssa lähteä...
en käytä sauvoja, todellakaan! ei oo suojia ollenkaan kun ne on hukkunut mutta keväällä suunnittelin ostaa uudet luistimet niin vois samalla ostaa jotain suojia.

Tupuna

Mun luistimet on käyny pieneks.. :? Viime kesänä en uusia pystyny ostamaan, ku on tuo tenava, ni en ois kerenny.. Kovasti tekis mieli uudet luistimet ens kesälle, mut en tiedä saanko lapsenvahtia. :? Sillon kun sain luistimet, ni kylläpä sitä tuli pari ensimmäistä kesää luisteltua melkein joka päivä.. Siihen jäi koukkuun, mutta kyllä huomas lihaksissa ja hyvästä kunnosta, että jotain oli tullu tehtyä.. :) Nyt kunto onkin päässy rapisemaan.. :( :D

nann

Toissakesänä kävin rullaluistelemassa melkein joka päivä, yksin tai kaverin kanssa. Mulla oli kaverin-serkun-kummin-kaiman vanhat rullikset ja niillä menin koko kesän, kunnes ajattelin budjetoida uusiin. Ostin tossa 2007 kesän alussa melkein 300 euron rullaluistimet, hienoimmat mitä vaan kaupasta löysin. Ja kappas vaan, kävin tasan kerran niillä luistelemassa! :oops: On se jännä että juuri sopivasti loppui kiinnostus.. :roll:

Mei

Mä kävin tänään rullaluistelemassa :>

Avasin oven ja kamala kaatosade, mutta kun päätin että lähden niin olihan se sitten pakko mennä. Kyllä oon kuullut ettei saisi märällä tiellä mennä, mutta minkäs teet. Meinasinpa siinä kolaroida ja jäädä autonkin alle kun en kuullut ollenkaan ja menin vähän keskellä tietä, hups :oops:

Mulla on reidet paskana juoksemisesta ja ajattelin luistelun olevan parempi vaihtoehto, muttei se nyt ehkä sitten ollutkaan :D

Tosiaan jarrupala pitäs munkin vaihtaa, sama kun on ollut tuossa jo monta vuotta ja tuntuu että teho alkaa mennä :D

shazzer

Salomonin rullikset, onko hyvät? Anyone?
Kaveri ehkä ois myymässä omiaan joita ei ole paljon käyttänyt ja mietin sitten kannattaako ostaa ne vai jonku muun merkkiset..

Sanna86

Minäkin kävin eilen ensimmäisen kerran tänä keväänä rullaluistelemassa. Pitäisi kanssa ostaa uusi jarrupala kun minä menen kaikki mäet alas jarruttaen. Onko muuten tietoa et onko minun nyt järkevää luistella kun on selkä p*****a. Ku hieroja kielsi pitkät kävelylenkit. et pitäis antaa selän olla hiukan.. kun töissä se rasittuu liikaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat