spiritismi - Harrastukset

Maaria

Joskus pienempänä kaverit halus pelata. Minä en suostunu mukaan. En ole ikinä halunnu tuollasilla asioilla leikkiä, olen sen verran herkkä ihminen. Vaikka se oliskin vaan mielikuvitusta, niin ihmisen mielikuvitus on yllättävän vahva, en lähtis tuohon mukaan. Vaikka varmaan suurimman osan mielestä tuo on pelkkää hupia...

Sivut

Kommentit (27)

Darvi

Kysehän on nyt siitä, että ihmiset laittavat kätensä lasin päälle ja liikuttavat sitä lasia laudalla olevien kirjainten ja numeroiden päälle. Mikä tässä on pelottavaa? Sekö, että tehdään pimeässä?

Hieman sama kuin nyt, kun minun sormeni liikkuvat näppäimistöllä olevien kirjainten päällä aina välillä pysähtyen ja painaen kirjainta, jolloin kone automaattisesti rekisteröi kirjaimen eikä kenenkään tarvitse sitä kirjainta pitää mielessään. Merkittävä ero on siinä, että minä yksin liikutan sormiani, kun taas lasia liikutetaan yhdessä.

Hauskaa siitä tulee, kun otetaan joukko teinityttöjä ja kysytään, että kenestä se luokan suosituin poika on kiinnostunut. Siinä voi jo lasi hajota, kun suuremmat voimat ovat pelissä.

JJEMMY

Oon kokeillu joskus vuosia sitten. Oli aika pelottava kokemus vaikka en oo vieläkään ihan varma toimiko se oikeesti vai kuviteltiinko vaan :D Mutta sellasta tekstiä sieltä tuli etten usko että me omia kuviteltiin.

Jeannie

Jep, tulihan tuota murkkuna kokeiltua kavereiden kanssa. Lasi liikkui (siis joku tyypeistä sitä liikutti) ja hemmetti että silloin pelotti :D Pimeässä istuttiin kynttilän valossa vanhan talon lattialla ja kuului kaikenlaista rapinaa, kopinaa jne. Kyllä pelotti!
Nyt kun asiaa ajattelee, alkaa vaan naurattaa koko tilanne :lol:

HollowLife

Kokeilin joskus vuosia sitte parin kaverin kanssa. Ei toiminu :D Olin kyl aika pettyny sillo. Kaipa se ois ollu mun mielestä hauskaa jos se ois toiminu. Oon tosin kuullu et jotkut on saanu aika pahoja traumoja siitä ku jotain on niiden mielestä tapahtunu. Ite en usko et se vois toimia.

Torspo

Kyllä olen kokeillut 1,5 vuotta sitten.
Meitä oli siinä mukana sellaisia ihmisiä jotka ei tienneet toisiaan ennestään
kuin nimeltä ja toisen poikaystävänä.
Ja toimi. Moni kysyi semmoisia asioita joihin ei tiennyt kuin itse vastauksen.
Tai semmoisia minkä vain oma kumppani tiesi.

Traumoja ei jäänyt, mutta olihan se toisaalta pelottava kokemus... :roll:
Tuola se on kaapissa se lauta edelleen. Sain sen lahjaksi joskus, siinä ei ole lasia vaan se on semmonen lauta ja pala jollanen oli manaajassakin..

teargas

Kokeiltu on ja toimikin. Meillä oli kynttilöitä ties kuinka monta (yli kymmenenkunta) siinä pöydällä ja ympärillä. Päätettiin lopettaa koko touhu kun ei näkynyt minkäänlaista tulosta. Kun laitoimme valot päälle, kaikki kynttilät sammuivat samanaikaisesti.

Tiedä sitten. :wink:

NeitiMielenkiintoinen

En oo kokeillu.. Mut en tiedä, uskoltaisinko edes. Nyt tulee katottua ihan tarpeeksi kauhuleffoja ja ihan tarpeeksi vilkas mielikuvituskin löytyy.. 8-[

zanzibar

haluisin kokeilla mut tosin tiedän että oisin ihan paniikissa :) oon aina pohtinu että pitääkö sen laudan olla jotenki "oikeenlainen" vai kelpaako mikä tahansa? en kyllä oo kokeilemaan lähössä mutta on häirinny jo pitempää kun asiasta kuullu vaikka kuinkaa montaa erilaista mielipidettä ja tarinaa..

Kylpyankka

En kyl ikinä ole kokeillu, enkä uskalla kyl kokeillakkaan.. En tiedä sit mihin ite siinä uskon, mutta netistä olen lukenu juttuja et jotkut on leikkiny sen laudan kans ja "päästäny irti" jotain henkiä, jotka sit on kiusannu perhettä vaikka kuinka ja kauan. Siitäkin on ollu jotain kirjotuksia että miten oikeaoppisesti hävittää sellanen lauta, kun sitä kuulemma ei saa laittaa roskiin, vaan se joidenkin mielestä pitäis polttaa ja toisten mielestä haudata maahan. Niinkun sanoin, en tiedä uskonko noihin juttuihin yhtään, mutta en halua edes yrittää kun en tiedä varmaksi. :?

emsku

Muutama vuosi sitten nuorena tyttönä kokeilin/pelasin. Toimihan tuo, pelotti ja oli melkeinpä liiankin jännää. En toiste enää ole pelaillut kun en uskalla. Toisaalta oli mielenkiintoista..meitä mahtoi olla touhussa mukana noin 6 kaverusta. Kaikki kauhusta kankeina :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat