Reseptit pitkin ja poikin! - Harrastukset

kikkilä

Itse ostin Tiimarista ison vihon, johon olen liimaillut ja kirjoitellut kaikenlaisia reseptejä. Jaksotin vihon kolmeen osioon, niin että ensimmäisessä ovat alkupalat (salaatit, ynnämuut naposteltavat), toisessa pääruoat (laatikot, liharuoat, yms.) ja kolmannessa jälkiruoat.

Tuo vihko ei ole vielä läheskään täynnä, mutta hiljaa hyvä tulee. :wink:

Kommentit (8)

Lukretia

Mulla on kaikki reseptit joko kirjoitettuna vihkoon tai leikattuna ja liimattuna sinne. Sitten mulla lojuu kanssa jotain Yhteishyvän ruokalehtiä kirjahyllyssä. Aika paljon mulla on kyllä keittokirjojakin, joten ei niin paljon tarvitse noita vihkosia.

kis22

Mä kopioin/ liimaan reseptit reseptivihkooni. Tai jos olen laiska niin laitan ne kansioon ja kansion päälle kirjoitan mitä se sisältää. :D

Seitti

Nyt oli pakko tulla kysymään teiltä apua :roll: Miten te säilytätte kaikkia reseptejänne? ..Mä oon tässä pikkuhiljaa keräillyt niitä vähän kaikkialta, on lehdistä leikattuja, mummolta saatuja, netistä tulostettuja yms. ja nyt ne kaikki lojuu eri nurkissa. Pitäisi saada ne nätisti johonki järjestykseen. Jos mä laitan ne sellasenaan vaan johonki kansioon niin se ei kyllä miellytä mun silmää :lol: Pitäis keksiä joku kiva ratkaisu. jelppikääs mua! ottakaa vaikka kuvia omistanne ja laittakaa näkyviin :)

des

Mäkin yritin alkaa harrastamaan reseptivihkon kasaamista.. Jaksoin kymmenisen reseptiä liimaillla sinne ja vannotin nappaavani kaikki kivat reseptit talteen mitä eteen tulee. Nysse vihko on.. noh, tuolla jossain :lol:

Mimia

Mulla on paljon sellaisia kaupasta saatuja reseptivihkoja, joita en ole hennonut leikellä. Olen rei´ittänyt ne ja laittanut kansioon. Pysyvät hyvässä kunnossa ja niitä on helpompi selailla.

Omista resepteistä olen kokoamassa reseptikirjaa itselleni. Vähän tuo on vielä vaiheessa, mutta jatkan sitten kun ehdin. Kirjaan tulee reseptien lisäksi minun ottamiani valokuvia kyseisistä ruuista kauniisti aseteltuna. Kuvia olen vähän käsitellyt tietokoneella, efektejä ym. ja tulostanut sitten valokuvapaperille. Tuosta tulee niin hieno kunhan saan sen joskus valmiiksi.. :D Näin saan yhdistettyä kaksi harrastusta, kokkailun ja valokuvauksen.

MiuMiu*

Mullakin ne on vaan kansiossa ja oon laittanut just noita välilehtiä ja lajitellut ne pikkunälkään, pääruokiin, jälkiruokiin jne. Myös jouluruoille ja muille erikoispäiville ja juhlille on erikseen oma osastonsa

k87

no mä oon kyllä laittanu niitä kansioon. lehdistä leikeltyjä vaan liimaillu A4:lle ja eikuvvaa. voihan niitä sit "lokeroida". ostaa siis niitä välilehtiä: alkuruat, leivonnaiset, liha, kana, kala, jälkiruuat...

ei varmaan ollu tyydyttävä vastaus :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat