cheerleading - Harrastukset

Mirror

Noin 6 vuotta oon nytten harrastanu :lol: Kiva ja monipuolinen harrastus.
Itse harrastelen Oulussa Northern Lightseissa.

Sivut

Kommentit (29)

enchanté
Cinderella92
enchanté
Missä seurassa harrastatte? :) Mä ajattelin jos tällä kertaa aloittais taas cheer tanssin :P

cheer tanssin? häh? :shock: mitä se on? :lol: :lol:

"Tanssi: Tanssi on cheerleadingin tanssillinen vaihtoehto, jossa yhdistyvät hiphop, jazz- ja showtanssi sekä cheerleadingistä tutut tiukat käsiliikkeet ja hypyt. Kilpailuohjelma koostuu tanssikoreografiasta, missä pakollisia liikkeitä ovat mm. piruetit, jalanheitot, tanssihypyt, cheerhypyt ja spagaatit. Cheer-tanssiin eivät kuulu kannustushuudot, akrobatia eivätkä pyramidit." Toi oli suoraan kopioitu Cheer Starsin sivuilta...

Oletteko muuten minkä ikäisiä? :)

Kurai
jjutta'*'
Mä oon Tapparassa, mutta joo oon itte kans harkinnu tota cheer tanssia, tosi kivaa varmaankin! :) Mutta ikävä kyllä täällä ei siihen ihan hirveesti oo vaihtoehtoja :s Ja tosiaan oon 16 :D

ai oot tapparassa,mäki haluisin sinne siis Flashiin,mut se on kuulemma ihan ylitäynnä :?

jjutta'*'

Mä oon Tapparassa, mutta joo oon itte kans harkinnu tota cheer tanssia, tosi kivaa varmaankin! :) Mutta ikävä kyllä täällä ei siihen ihan hirveesti oo vaihtoehtoja :s Ja tosiaan oon 16 :D

Cinderella92
enchanté
Missä seurassa harrastatte? :) Mä ajattelin jos tällä kertaa aloittais taas cheer tanssin :P

cheer tanssin? häh? :shock: mitä se on? :lol: :lol:

Rasavilli

Mä harrastan,ainaki vielä hetken.. Voi nimittäin olla et meijän joukkue hajoaa! Muutenki niin pieni ja nyt on 3 ihmistä lähössä pois.. :cry:

Ihan hirveetä..

Cinderella92
Rasavilli
Mä harrastan,ainaki vielä hetken.. Voi nimittäin olla et meijän joukkue hajoaa! Muutenki niin pieni ja nyt on 3 ihmistä lähössä pois.. :cry:

Ihan hirveetä..

no sitten vaan johonkin muuhun joukkueeseen :D

...mä harrasttan kans,oon harrastanu puol vuotta...tekis mieli mennä johonki "kunnon" joukkueeseen,missä pääsis sm-kisoihinkin,mutta en viitti vielä,ku oon senverta amatööri viä :D

wiengirl

moips! harrastaako kukaan muu täällä cheerleading:ia ? mä harrastan,alotin tänä keväänä :lol: mikä on parasta? stuntit ja heitot minusta :lol:

Tiikeri

Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, minkälaisia (tyypitltään lähinnä) ihmisiä ovat ne, jotka harrastavat cherleedausta (myös tanssin puolelta)? Isoja, kookkaita, pulleita vai perinteisiä pieniä / pitkiä, kauniita ja söpöjä?
Olen aina silloin tällöin miettinyt tota harrastusta, mutta aina asia on päättynyt siihen, etten (ainakaan) omasta mielestäni (lähinnä kropan puolesta) sovi kyseisen harrastuksen pariin. :cry:

jjutta'*'

No ei tietenkään kaikki cheerleaderit oo pieniä ja söpöjä, vaikka aika usein semmonen kuva annetaankin.. :? Ainakin meiän joukkueessa on ihan 'kaiken kokosia' tyttöjä/naisia.. Nousijathan on yleensä niitä aika pieniä, mutta pohjathan voi sitten ollakkin ihan minkä kokosia tahansa. Kannattaa ny ainakin kokeilla, hyvin siellä pärjää jos vaan riittää motivaatio harjottelemiseen :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat