Mopot ja mopokortti ... - Harrastukset

NaNaa

minulla on huono -ainakin ensimmäinen skoottrilla ajo, nimittäin kun ajoin isoveljen skootterilla niin painoin kaasun ja jarrun pohjaan ja melkein törmäsin seinää, lopuksi kaadoin skootterin maahan.. :lol: mutta nyt olen jo mestari..! :wink:

Sivut

Kommentit (26)

KataTheBlondi

Jee!! Vähäx oon hyvä!! Olishan tuo rekkakortti siisti... saa nähdä jos itsekin työn puutteessa opiskelis logistiikan ja alkais maanteiden kuninkaaksi... tai oikeestaan kuningattareksi... siis jos musta ei tule viulisti tai metsätalousinsinööri... Ainut että kaupunkiajosta mulle on tullut traumoja kun ryhmityin oikeelle ja yhtäkkiä opettaja paino jarrua että katsos täällä on pieni auto vieressä, että eipäs ryhmitytäkään. :shock: siinä olis käynyt pahasti.

palikka

eilen se oli ja se meni läpi :D olin niin helpottunut :lol: nyt saapi sitten ajella missä lystää (siis jos hluunjohki kaupalle vaik) mut se tankkaus-hommli pitäs viel katto mten se tehdään :oops:

repeliini

Katahan se tiesi. :) ja vielä ois pitäny E-kortti hommata että pääsee rekkaa ajaan, mutta ku ikä ei riitä! :lol: no, ehkä se riittää ku poikakaverilla on rekkakortti, saa se sitte ajella mun puolesta jos joskus rekkaa tarvin... :wink:

repeliini

Mopo- ja traktorikortti (eli siis MT-kortti) tuli hommattua heti ku täytin 15, että pääsi töihin (ajan siis metsätyökonetta)... Kokeeseen riitti hyvin ku "lukaisi" sen autokoulun vihkosen kerran läpi, kyllä ne kaikki kysymykset oli ihan maalaisjärjellä ratkottavissa... 8)
nykyään ajokortti onkin jo luokkaa MTABEC, eli on tullu muutama koe tehtyä :wink: kirjallisissa kokeissa riitti ku kerran luki kysymyksen ja ne vaihtoehdot läpi, ei ottanu turhaa stressiä ja "nollasi" aina tilanteen ennen seuraavaa kysymystä, eli ei siis alkanu miettimään että "vai oisko mun sittenkin edelliseen pitäny laittaa a eikä b..."
eli siis rauhassa vaan, kyllä se siitä! :P

tata

No kelle se on kelle ei... Mulle se riitti aivan hyvin siihen, että ehin lukea kysymyksen, ajatella ja vastata siinä ajassa mikä siinä on. Enkä muistaakseni kiirehtiny kummassakaan teoriassa.

Kepatäti

On suoritettuna mopokortti ja on suoritettuna myös B-ajokortti, että oon mä tuon testin muutaman kerran tehnyt. Ei se parikymmentä sekunttia nyt niin kauheen kauan aikaa oo, että siinä hirveesti kerkeis rauhassa miettiä.

tata
Kepatäti
tata ei oo tainnu tehdä tollasta koetta. Siinä ei oo aikaa rauhasssa miettiä :lol: joku 30 sekunttia jokaista kysymystä kohden vai mitenkäs se menikään?

Kyllä mä sen oon tehny. Laput löytyy kotoa (siis se paperi, että meni läpi ja kuitit maksuista) ja kirjain ajokortista. Ekalla meni läpi tuo, samoin B-kortin kirjalliset ja inssi. Veli on myös suorittanu mopokortin, kohta kirjalliset ja inssi B-korttiin. Muistaakseni veli sano kans, et se oli miettiny rauhassa. Mut sen mä ainaki tiedän että mä mietin niihin rauhassa vastaukset. Kyllä siinä ehtii tutkia ja ajatella kunhan ei tuijota kelloa koko aikaa ja panikoi että "kohta se aika loppuu! Kohta se aika loppuu! ApuaApua! PANIIKKI!" Onkos sulla mopokorttia eli omakohtasia kokemuksia? Sitä paitsi, miks mä kirjottaisin asiasta jos en ois kayny siinä kokeessa? Ja vaikka siitä on se 5v, nii kyllä mä silti muistan sen.

KataTheBlondi

Ai, kyllä mä ihan "rauhassa" mietin. Luin kysymyksen ääneen että varmasti sen ymmärsin ja sitten vastasin. Meni MT 2. kerralla läpi kun hätiköin 1. kerralla enkä lukenut ääneen. BC-teoriatkin luin ääneen ja läpi meni :D

Kepatäti

tata ei oo tainnu tehdä tollasta koetta. Siinä ei oo aikaa rauhasssa miettiä :lol: joku 30 sekunttia jokaista kysymystä kohden vai mitenkäs se menikään?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat