laskuvarjohyppy - Harrastukset

gollum

Ois siistiä jos uskaltais :) Mutku pientä korkeenpaikankammoa, niin en lähe. Jollain lailla vaan houkuttais :)

Sivut

Kommentit (18)

Silver Feather

Oih! Vielä toistaiseksi en ole päässyt taivaalta alas tulemaan varjo selässä, mutta tarkoitus olisi tämäkin joskus toteuttaa. Ja haaveissa pyörinyt jo pitkään...samoin kuin benjihyppy.. :D

Olisi vain jotain NIIN ihanaa päästä kokeilemaan näitä... Liekö yksi syy että hieman rämäpää kun olen.. :wink:

Disturbance

Australiassa saa vissiin noin $250 (noin €100) hintaan ja siitä eteenpäin hyppyjä, ja maisematkin on sen arvoiset! Eli jos joku on lähdössä maailmaa kiertämään ja on tarpeeksi säästöjä, toi olis yksi halvempi vaihtoehto!

Niin ja muistakaa ryhmäalennukset missä hyppäättekin, isommalla porukalla saa aina halvemmalla!

Twilight

Hmm...Ajatus laskuvarjohypystä kiehtoo kyllä kovasti, mutta
enpä tiedä uskaltaisinko sitte loppupeleissä kuitenkaan hypätä :?
Mutta eihän sitä varmaan ihan kylmiltään hypitäkään, että ensin
käydään kuitenki joku kurssikin :lol: Never say never, eihän sitä
tiedä vaikka joskus tulis tämäkin kokeiltua!

Sharon

Kannattaa kattoa oman koulun kautta. Meidän koulusta ainaki on mahdollisuus päästä viikon kurssille ton 300e hintaan, johon sisältyy sitten lopuksi kaks hyppyä.

On ainakin täälä päin halvempaa tuota kautta kuin vapaa-ajalla. Ei vaan ole itse vielä tullut mentyä, on se silti kallista.
Kiitos rosa hyvästä ideasta! Meilläkin ehkä häämatkan korvaaminen voisi olla hieno vaihtoehto, molemmatkin hingutaan hyppämään. :)

rosa*

Mulla on kans tämä ollu haaveissa pienestä asti ja aion kyllä kurssille lähtä sitte ku musta tulee rikas :) ja kulta lähtee mukaan.. :) Ehkäpä jätetään häämatka väliin ja lähetään sen tilalta hyppäämään.. Tai sitte eläkkeellä viimestään... :)

sea*

harrastaako kukaan laskovarjohyppyjä? Jos joku on ollut jollain kurssilla niin oliko se hintansa arvoinen?

itsellä kiinnostaisi, mutta maksaa aika paljon.

marimma

Oi mä haluaisin kanssa :)

Noita ei vissiin käsittääkseni kovin monilla paikkakunnilla edes järjestetä (yllätysyllätys) niin on sitten tuo kurssilla käyntikin aina hankalampaa :?

sea*

mun kotipaikkakunnalla kyllä järjestetään, mutta ne on sitte sen hintasia että opiskelijoilla ei tuosta vaan siihen ookkaan varaa. minä oon kyllä halunnu jo monen vuoden ajan päästä tuota kokeilemaan :)

marimma
sea*
mun kotipaikkakunnalla kyllä järjestetään, mutta ne on sitte sen hintasia että opiskelijoilla ei tuosta vaan siihen ookkaan varaa. minä oon kyllä halunnu jo monen vuoden ajan päästä tuota kokeilemaan :)

Paljonko siellä sitten on nuo tunnit :) ?

Chimerah

Ei oo omakohtaista kokemusta, mutta mun kaveri oli Sveitsissä vuoden au pairina ja sen perheessä se isä opetti noita laskuvarjohyppäysjuttuja. Mun kaverikin pääsi pariin kertaan sitä kokeilemaan ja oli kyllä aivan haltioissaan. Aikoo se sitä vielä joskus uudestaanki harrastella. :) Se suositteli sitä lämpimästi kaikille, joten nyt välitän ne suosittelut tänneki! :D

sea*

mun kotipaikkakunnalla ne alkeistunnit oli muistaakseni jotain päälle 300€ jollen ihan väärin muista. en oo kyllä nyt varma ko siitä on kuitenki jo pari vuotta ku niitä kattelin.

KummitusKutvonen

Mä kävin kurssin viime vuonna, ehdin hyppäämään kylläki vaan kerran:) hinta oli n.400e.Sitten hypyt maksaa ainakin täällä Vaasan kerholla 24e.
Mutta kyllä kannattaa ehdottomasti kokeilla jos siitä unelmoi :D ihan mieletön fiilis tulee..
Oon menossa vappuna taas hyppäämään kunhan saan nuo kertauskokeet yms tehtyä...Jeee!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat