Jääkiekko - Harrastukset

Mirre

Minä oon ihan viime vuosina vasta löytänyt tämän jääkiekon hurman, kullan opastuksella ylläripylläri :D Sm kisoja en seuraa, niissä silmä tahtoo luppasta enkä koe sitä hurmaa mitä MM kisoissa ja Olympialaisissa.

Mutta olipa TODELLA jännä peli eilen :D Nyt kun eivät Venäjälle häviäis! Ois ehkä maailman mahtavinta kun leijonat tois voiton takas Suomeen!

Sivut

Kommentit (411)

procyon-a
koeputkilapsi
procyon, juuri tuota tarkoitin. Mistä kavoit tiedon ?

Teksti-tv:stä.

Niin siis samat pelaajat saa ampua kolmen ekan jälkeen. Eli kolme kun ammutaan aina, niin sen jälkeen sitten saa nimetä taas ketä huvittaa, koska ammutaan periaatteella toinen tekee ja toinen ei.

Ja pelottava kanada näyttää olevan sitten huomenna.

marimma
Celestia
Olipa muuten Sheddenikin eilen onnellista poikaa heti kun se ratkaisumaali tuli :) Se on yleensä aina niiiin kireen näkönen ja kurtistelee vaan kulmiaan, niin siellä se sitten hyppeli onnesta ja halaili muita joukkueen valmentajia :lol: Varmaan aikamoiset paineet oli kasannu itelleen ja nyt sitten se kaikki jännitys purkautu..

No kun sen valmennuskausi ois ollu huonompi kun pitkään aikaan kenenkään suomalaisen valmentajan jos suomi ois tippunu :lol:

Ei mutta ohhoh, tulipa nukuttua ihan viimiseen asti ukon kanssa, varttia vaille yks herättiin ja ukko lähti tasalta polkee jo töihin :lol:

Celestia
Tsein

*** Antti Pihlström -maalit ratkaisee pelit
** Niklas Bäckström -mies oli paikallaan aika usein
* Mikko Koivu -siinä missä Pihströmkin nuori, taitava ja innokas

Mä en kyllä voi muuta kuin kompata, täsmälleen noin menis multakin ne tähdet. Pihlströmistä tais kyllä tulla mun suosikki-leijona kertaheitolla, toivottavasti häntä nähdään vielä vuosien ajan leijonapeleissä :) Niin nuori vielä, mutta ihan mahtavat maalintekotaidot ja se vauhti siellä kentällä, upeita kuvioita ja nopeaa luistelua! En ihmettelis yhtään jos Antille aukeaisi hyvinkin pian ovet NHL:ään.

Nikke teki upeaa työtä parista häviöstä huolimatta, kaks näistä otteluista oli sellaisia joista Nikelle pitää oikeesti nostaa hattua (tämä pronssipeli ja öö.. nyt en muista ketä vastaan siinä toisessa pelissä pelattiin, mutta joku niistä alkupeleistä se oli)

Nuorempi Koivu on kanssa sellanen jonka toivon pysyvän kuvioissa pitkään, onnistui tekemään hyviä maaleja ja muutenkin pelaaminen oli pääosin ihan loistavaa.

Toki siellä joukossa oli monia muitakin jotka noita tähtiä ansaitsis, mutta kolmen kärkeen kuuluvat nuo mainitut. Ruutukin teki muutaman upean maalin ja vauhtia + intoa kentällä riitti.

Mutta jeeei, saatiin kuin saatiinkiin päättää nää kisat mitaliin, ja voitettuun sellaiseen "hävityn" sijasta \:D/
Jäämme odottelemaan ensi kevättä :D

Tsein

Niin se lähti Koivulta... Taisivat puhua siitä tuossa studiossa tänään tai Urheiluruudussa tai jossain missä Tamminen ja Suhonen jakoivat mietteitään.

Kun en tiennyt, että se liittyy Koivun pettymykseen edellisessä pelissä, niin ajattelin asiaa vähän neutraalimmin. Siis ihan hetkisen aikaa oikeasti mietin olisiko järkevää poistaa pronssiottelu kokonaan näistä peleistä. Loppujen lopuks vain voittajallahan on väliä ja kuitenkin kun "joudutaan" pelaamaan niin, että saadaan selville neljä parasta. Onko sillä sitten enää paljon merkitystä kuka on se kolmas niistä neljästä. Totesin, että ei kiinnosta pronssipeli niin paljon, että kannattaisi pelata PAITSI jos Leijonat pelaa siinä ottelussa :D Tällä logiikalla tosin voitaisiin jättää pelaamatta myös finaali, jos Suomi ei pelaa siellä.

Tamminen sen taisi sanoa siinä jossain epämääräisessä haastattelussa, että kyllä se kuuluu tällaisen turnauksen luonteeseen, että pelataan myös pronssipeli.

Tsein

No se sitten Venäjä otti ja voitti kumminkin. Sen verran kova nousu oli kolmannessa erässä, että ehkä se voitto meni kuitenkin oikeaan osoitteeseen. Kotikisakirous säilyi edelleen.

Dancing

Joskus pienempänä tuli seurattua sm-liigaa, ja Turussa syntyneenä Tepsi oli tietenkin mun lemppari.
Nykyään kattelen enää mm-kisoja ja olympialaisia. Tänään aion kyllä liimaantua tv:n viereen klo 19 lähtien...! (finaali!) Jotenkin vähän vaikea uskoa et Suomi tän veis, mut toivotaan parasta :twisted:

Tsein

Eiku teidän pitää olla sillain et "väärä joukkue voitti ja tuomarit pilas Kärppien pelin ja muuten ne ois voittanu", ni sit mie pääsisin nauramaan räkäsesti, et AAAHAHAHA!

[size=18]4-0[/size]

Jos huomenna ei ois töitä, ni täällä ois niin yksityiset voittojuhlat. Parhautta! Oon ihan fiiliksissä. Ihanaa oli kattoa, miten entiset koulukaverit paitsi voitti mestaruuden, olivat myös suuressa roolissa näissä viimesissä voitoissa. Miten mie ees voin nukkua, ku on vaan niin... SYnerginen olo!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat