Showtanssi - Harrastukset

Rasberry

Itse harrastin show-tanssia sm-tasolla, ja kyllä meidän ohjelmiin kuului niin piruetit kuin jalanheitot jne. :shock: kuitenkin rytmikkäästi.

Kommentit (6)

JJEMMY

No siis nykäri onkin balettiin pohjautuvaa. Niin aika hassulta kuulostaa että showtunnilla tehdään jalanheittoja ja piruetteja :shock: Kun show on enemmänkin sellasta letkeämpää kehonhallintaa. Ettei siellä ojennella jalkoja ja heitetä jalkaa niinkuin baletti/nykäri tunnilla. Tai siis ainakaan täällä tanssiopistolla.

Tiger

tarkoitin baletti pohjaisia piruetteja etc. Mutta mitä nyt nykäriä oon kattonu, en kuvitellut, en yhtään ihmettele ettei sielläkin noita ole, sen verran friikin näköstä touhua :D ei mitenkään pahalla ketään nykäri tanssijaa kohtaan (:

JJEMMY
Tiger
erilaiset piruetit, hypyt, jalanheitot kuuluvat siihen oleellisesti.

:shock: Riippuu tosiaan opettajasta :D Täälläpäin nimittäin nuo kuuluu nykäriin eikä showhun.

Tiger

Se riippuu niin opettajasta. Onpa hirmu vaikea selittää minkälaista se on hmm... Keskeisintä siinä on kehon hallinta, erilaiset piruetit, hypyt, jalanheitot kuuluvat siihen oleellisesti. Siinä on vaikutteita eri tanssilajeista Samoin eläytyminen ja tunteiden näyttäminen tanssin kautta, se on todella voimakasta mutta myös hellää. Se on todella haastavaa ja vaikeata, mutta niin antavaa kun oppii uusia asioita. Suosittelen kokeilemaan, helppoa se tuskin tulee olemaan, mutta palkitsevaa.

Nex

Mua kiinnostaisi alkaa harrastamaan show tanssia... Mietinkin tässä olisiko oulussa mahdollisuutta tuohon (olen 23 vuotias) ja luin ainakin yhdiltä sivuilta että ihan "aloittelijoille" sopii että ei tarvi välttämättä olla mitn tanssi taustaa takana (minulla tosin on mutta ihan erilaisesta tanssilajista) Olis ihana jos joku heittäis vaikka yksäriä mulle jos tietää oulussa jonkun hyvän paikan mihin ottaa yhteyttä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat