Warhammer - Harrastukset

Anee

Jep, itsekin olen ihan täydellisen aloittelija noiden kanssa, pitänee tässä harjoitella vielä aika kiitettävästi. Säännöt vähän hakusessa, armeijakin pitäisi saada kasaan loppuun. Ja maalattua.

Mutta... ;) Aina sitä on mahdollisuuksia pärjätä. Tosin kieltämättä, jos etumatkaa on älyttömästi, se voi olla aika vaativahko tavoite.

Harmittaa kyllä älyttömästi, että nuo figut ovat hivenen kalliita. Ja varsinkin jos haluaa maalata (eli käytännössä vähän väkisin), maaleista saa pulittaa ihan hemmetisti. Toisaalta aina voi lohduttautua sillä, että noissa se on "kertainvestointi", eikä tarvitse puolen vuoden välein maksaa samaa summaa uudestaan, niinkuin monissa muissa harrastuksissa. Eikä pahemmin sitten muita maksuja enää tule muutenkaan. Onneksi. ((Ja silti rahatilanne kapinoi vastaan. Dämn.))

Kamala kun tuntuu, ettei tästä viestistä kukaan saa enää mitään selvää. Heräsin juuri, eivätkä aivot oikein tykkää toimia. Jäätyneet varmaan, kun täällä on niin älyttömän kylmä.

Minua kyllä vähän ihmetyttää, että aika vähän naissukupuolta olen nähnyt tämän harrastuksen parissa. Sen sijaan melkein jokainen poika, jolta olen kysynyt, on jossain vaiheessa elämäänsä noita harrastanut. Miksiköhän näin? Okei, strategiapeli, saattaa osittain vaikuttaa. Sotaa.. No, saattaa vaikuttaa enemmän. :D

Kommentit (15)

Alexsandra

Meillä mies harrastaa ennemminkin, mutta olen itsekin maalannut muutaman.
Meillä on tällä hetkellä ainakin läjä necroneja, space marineja ja eldareita. Sitten on joitain muita joiden nimeä en muista. Mukavaa ajanviettä. :D

Silver Feather

Niin joo..ja asioita ehkä hieman valaistakseni: poikkikseni pelailee Necroneilla, Eldareilla ja Wood Elfeillä.. :D vaikken oikein tiedäkään miten se liittyy varsinaisesti asiaan, mutta silti... :D

Silver Feather