Gymstick - Harrastukset

Pirita_

Jossain Bella-jaksossa esiteltiin gymstickiä, eli tätä jumppahökötystä johon on yhdistetty jumppakeppi ja kuminauhat. Innostuin kovasti kyseisestä tuotteesta ja haluaisin ostaa sellaisen.

Ongelma on, että asun todella pienessä kylässä ja urheiluliikkeet ovat todella pienivalikoimaisia.

Tietäisikö joku mistä gymstickejä voisi netistä ostaa ?

---

Onko tätä kukaan muu käyttänyt? Oletko ollut tyytyväinen :)? Kiinnostuitko Bellan esittelystä?
[size=9][color=darkred]
EDIT// Marimma. Koitetaan keskustella asiasta enemmänkin :) Muuten oltaisiin satunnaisiin kysymyksiin laitettu[/color][/size]

Kommentit (12)

marimma
Jzzu
Ettei tää ois ollu satunnaisiin kysymyksiin?

mm.. mut mietin samalla sellasta kokemusten vaihtoa. Mutta no joo.. jos heittäis vaan lukkoon kun tässä on kuitenkin jo vastauskin :?

marimma
Jzzu
Voishan ton otsikon muuttaa silleen et täs vois jatkaa keskustelua yleensäkin noist vempeleistä..

Äh. Tyhmä minä :lol: Vaihdellaanpas ja pistänpä vähän tuohon alotusviestiinkin keskustelun alotus tynkää :)

Pirita_

Ohhoh, osoittautuipas liian kalliiksi vempeleeksi minun budjetilleni :D

Tosiaan, onko joku tuota kokeillut ? Että olisko se sen melkein 70 euron arvoinen ? Itse haluaisin ensin sitä kyllä kokeilla ennen kuin pistäsin rahaa tuon verran menemään.

Olen kyllä tässä jo kauemman aikaa ajatellut että voisin ostaa ihan perus jumppapallon.

Lucky Lady

Minä treenaan salilla gymstickillä, ja on kyllä ihan mielettömän hieno vempele! Tikulla saa treenattua ihan kaiken, lisäksi (minusta) kuminauhavastuksella on mukavampi treenata kuin esim. perinteisillä kuntosalilaitteilla. Lisäksi vastuksen säätäminen on superhelppoa, kun ei tarvitse säätää esim. painolevyjen kanssa. Tasapainoharjoitustakin tuolla tulee! Gymstick on siis ehdoton suosikkivälineeni salitreenissä - tehokas, helppo ja hauska! :)

Sharon

Meillä on ollut tuo härveli pidemmän aikaa. Tosiaankin niitä on eri värisiä nauhojen jäykkyyden mukaan. Me mentiin alunperin ostamaan keskitasoinen (sininen?) mutta kaupassa ei niitä ollut, ja musta hankittiin.

Tosi kätevä ja monipuolinen vekotin. Käsilihaksien treenaamiseen ainakin keksii miljoona eri liikettä ja varmasti tulee jokainen lihas huomioitua. Myös selkää ja vatsaa saa treenattua kiertoliikkeillä monipuolisemmin kuin pelkillä vatsalihasliikkeillä. Kepakon mukana tulee vihkonen, jossa on liikkeitä lähes kaikille lihasryhmille. Itse olen kyllä onnistunut sen hukkaamaan..

Mutta on erittäin kannattava hankinta, jos verrataan vaikka käsipainoihin jotka ovat aika yksipuoliset.

Amalia

Mä sain tollasen härvelin omaks ku pari vuotta sitten olin koekaniinina kaverin gradututkimuksessa, jossa mittailtiin gymstickin tehokkuutta. Hirveen näppärä ja toimiva kapine, suosittelen! Tosin ainakaan mun gymstick ei hirveesti toimi tuolla kaapin perällä, pitäis vissiin ottaa se myös käyttöön kunhan vaan aikaa riittäis :roll:

Miss X

Ostettiin toi vempele joskus messuilta ku se oli ihan uus juttu. Tosi paljon oon tykänny ja on sopinu hyvin mun heikon selän treenaukseen ku varsinkaan aiemmin ei oikein kuntosalilaitteilla uskaltanu sitä treenata. Sininen on vaan turhan helppo mulle mut en oo raaskinu mustaa ostaa. Tekis hirveesti mieli mennä gymstick-koulutukseen niin vois sitte alkaa vetää noita tunteja, mut kattoo nyt mitä tapahtuu...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat