Laulutaitoisille - Harrastukset

Miffy

Jooh... Mua opettaa nyt yks tyttö, joka opiskelee itse Sibeliusakatemiassa suht loppusuoralla. 20e/tunti, siitä ei mihkään pääse :( Takana on ne ajat, kun musaopistossa maksoi puoli vuotta 170e :roll:

Sivut

Kommentit (29)

Amalia
Miffy
Mariel
laulutuntien hinnat on jotain ihan käsittämätöntä :?

Jep, sama soittotunneissa :( Pienempänä oli helvempaa, oikeastaan tosi edullista.

Kannattaa katella, josko paikkakunnan musiikkioppilaitoksissa olis esmes viimeisen vuoden opiskelijoita, joissa olis opettaja-ainesta. Hinnat ei luultavasti oo läheskään niin pahat ku "oikeilla" opettajilla, ainakaan mun kämppis ja pari muuta tuttua ei kyni ihan hirveitä summia omista tunneistaan.

Paitsi että opiskelijaopettajista ei oo hirveesti apua, jos ootte jo niin guruja, että tarvittais ammattilainen opettajaksi :roll:

Lizzie

Mä lauloin ala-asteikäsenä paljon, meillä oli bändi jossa soitin kosketinsoittimia, mutta lauloin myös samalla. Teatterihommissa ja ilmaisutaidon erityislukiossa tuli laulettua myös paljon, kävin mä joskus jonku pop/jazz- konservatorion laulukurssinkin, mutta nykyään laulu on kyllä jäänyt, en siis suihkussakaan laula enää paljoa. Huomaa, että ennemmin pysy aina nuotissa, mutta nyt kun ei laula niin paljoa, niin laulun taso on huonontunu aika paljon. Pitäs vähän pitää sitä yllä, samaten kun pianonsoittotaitoa...

Janetten

Pienestä pitäen olen lauleskellut, mutta kuorossa aloitin 9-vuotiaana (tutkinnot c, b ja a suoritettu), nyt siis olen siellä kahdeksan vuotta laulanut. Yksinlaulutunteja aloin saada kuoron ohella neljä vuotta sitten, klassisella aloitin, nyt siirryn pop/jazziin omasta tahdostani. Ääniala isosta E:stä 3-viivaiseen c#:ään.:>

Venice Queen

Ala- ja yläaste musiikkiluokalla, lukiossa viihdyin vähän aikaa kuorossa ja harmittelen vieläkin kun en siellä hakeutunut musiikkilinjalle, viime vuonna sit liityin amk:n kuoroon, jossa lauleskelen myös tänä lukuvuotena.

Miffy
Mariel
laulutuntien hinnat on jotain ihan käsittämätöntä :?

Jep, sama soittotunneissa :( Pienempänä oli helvempaa, oikeastaan tosi edullista.

Mä oon ollu musaluokalla ja siitä sayystä joutunu laulamaan kuorossa. Lukiossa liityin koulun kouluun erään kivan matkan ajaksi ;)

marimma
Mariel
laulutuntien hinnat on jotain ihan käsittämätöntä :? kuorolaulu on ihan kivaa, mutta parasta laulaminen on kuitenkin yksin kotona, kovaa ja korkealta :D

Niin ja jos yksin on, niin ei taatusti kukaan tule Idols tuomareiden tapaan arvostelemaan :lol:

Mariel

laulutuntien hinnat on jotain ihan käsittämätöntä :? kuorolaulu on ihan kivaa, mutta parasta laulaminen on kuitenkin yksin kotona, kovaa ja korkealta :D

liski

Eikös noi yksityistunnit oo aika kalliita? Ite oisin kiinnostunu, kun tääl meillä päin ei musiikkiopistoon pääse 14-vuotiaat vielä yksinlaulua harrastamaan :o :(
Kuoroon olisi päässyt, mut oon vähän jotenkii kyllästyny kuoroon, kun oon joskus harrastanu sitä kuus vuotta :D
Muutamassa laulukisassakin oon ollu, toisessa pääsin televisioon asti ja sitte toisessa kilpailussa äänestettii yleisön suosikiksi :wink:
Täl hetkel laulan vain koulun, tai siis luokan bändissä eikä se nyt oikee taho riittää :D

hellevi85

No mä oon tällänen ihan tavallinen tallaaja, joka harrastaa karaokee.
Oon ollu paris kisas joista pääsin jatkoon mutten kumpanakaan kertana menny jatkokisoihin (halusin lähinnä kokeilla).
Aina kaikki kehuu mun lauluääntä ja usein kaverit pyytää laulamaan kaikkee... :)
lauluääni on aika korkea - sellasta Irina-Anna Eriksson tyyppistä meteliä ;)
Monet sanoo että mikset mene idolssiin tai johku oikein esiintymään,
mutten mee. Mä en halua mitään hirveetä huomiota tai "julkisuutta".
ne ei ole mun juttuja. että harrastelupuolella pysytään!

KataTheBlondi

Luojan kiitos lukio maksaa sivuaineen (mun tapauksessa laulun) opetuksen. 3. vuosi menossa ja kohta sekin lysti loppuu. Klassisen laulun 2/2 pitäisi suorittaa keväällä kirjotusten ja viulun ison 1sen kanssa. Viulun opinnot joudun kyllä maksamaan itse musiikkiopiston puolella.

kosmetologi

Ite vaihdoin myös kalliiden tuntien takia halvempaan vaihtoehtoon, yksityiseen.
Ennen tunnit maksoivat 40€/45min, nykyään 20€/1h ja paremmalla maikallakin :D
Niin paljon ne koulut ottavat omaan pussiinsa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat