Kokemuksia Kynttiläkutsuista! :D - Harrastukset

sira

Mää oon yhesti käyny mut ei oikein ollu ne hinnat opiskelija ystävällisiä. Onhan ne laadukkaita tuotteita ja niissä on aina jotain kivoja jippoja mut vielä ne kuuluu jollekin muulle kun mulle.
Niin ja ei siellä pelkästään kynttilöitä myydä. Siellä oli kaikkia ihania maljakoita ja aivan yli-ihania koristesysteemejä.

Sivut

Kommentit (45)

NaNaa

viime talvena äitini kävi kynttiläkutsuilla, eikä tietenkään voinut olla ostamatta mitään!:D mutta hyväntuoksuisia kynttilöitä ne ainakin oli! olis mukava käydä itsekkin! :)

Puhelinpervo

Sisko noita pitää joskus, en oo ollu paikan päällä.. Nättejä ja hyväntuoksusia kynttilöitä se on hommannu.. Must ois joskus kiva osallistua :)

(Joskus vuosia sitte muori osallistu tupperware kutsuille ja oli koko muoviastiakaappi täynnä tupperware astioita, argh!!!!)

Vivian
Lisa
Onhan ne kynttiläkutsut sillee ihan mukavat ja aika nuorekkaat, mut oli kyl aivan järkyttävän hintaisia tuotteita!

Toi noissa juuri on ongelma, kyllä itse voisin osallistuakin, jos tuotteet olisivat vaikka halvempia kuin vastaavat kaupassa tms. En ole oikein koskaan ymmärtänyt mikä niissä Tupperware-purkeissa oikein maksaa? Siis ovat varmaan ihan hyviä, uskotaan, mutta uskoisin aika vastaavia saavan huomattavasti halvemmalla muualta.

Silti mielummin nuo kynttiläkutsut tai seksilelukutsut kuin jotkut Tupperware pippalot.

Jzzu
Jimmy KImmel
Lania
Eikä :D sori, mut kynttiläkutsut :D sielläkö sitte istutaan ringissä ja tutkitaan kynttilöitä? Tupperwaret viä jotenkin ymmärrän, mutta tää on aika hauska :lol: älkää kukaan koskaan kutsuko mua, tuoksukynttilöistäki tulee vaan päänsärkyä kun ne kaikki haisee samalle teollisuusväriaineelle :P
Kiitos tästä. :D Ajattelin olevani ainoa, joka pitää kynttiläkutsuja ehkä maailman dorkimpana juttuna... :lol:

Siis ihan oikeasti: kynttiläkutsut??? :shock:

Samaa mieltä, kuulostaa mun korvaan aika hihhuloinnilta ja vähintään oudolta pitää bileet tarkoituksena vaan ostaa ja myydä erilaisia kynttilöitä.
Myös mua on turha kutsuu moisiin.

Jimmy KImmel
Jzzu
Oonko muuten ainu jolle tulee kynttiläkutsuista mielleyhtymiä johonkin muuhun kuin kynttilöiden poltteluun? :lol:
Et oo! :lol: Sama kävi mielessä, mutta sitten muistin, että ne seksivälinekutsuthan on ihan oma juttunsa. :D

Jos ne "kynttiläkutsut" ois sellanen salanimi, ettei asiaan vihkiytymättömät sais vihiä mitä tapahtumassa oikeesti tehdään. :lol:

Jimmy KImmel
Lania
Eikä :D sori, mut kynttiläkutsut :D sielläkö sitte istutaan ringissä ja tutkitaan kynttilöitä? Tupperwaret viä jotenkin ymmärrän, mutta tää on aika hauska :lol: älkää kukaan koskaan kutsuko mua, tuoksukynttilöistäki tulee vaan päänsärkyä kun ne kaikki haisee samalle teollisuusväriaineelle :P
Kiitos tästä. :D Ajattelin olevani ainoa, joka pitää kynttiläkutsuja ehkä maailman dorkimpana juttuna... :lol:

Siis ihan oikeasti: kynttiläkutsut??? :shock:

Jzzu
Oonko muuten ainu jolle tulee kynttiläkutsuista mielleyhtymiä johonkin muuhun kuin kynttilöiden poltteluun? :lol:
Et oo! :lol: Sama kävi mielessä, mutta sitten muistin, että ne seksivälinekutsuthan on ihan oma juttunsa. :D

dana

Jzzu, et ole todellakaan ainut jolle tuli mieleen kynttilöiden polttelu hyvässä seurassa ja ehkä myös jotain viiniä hyväksi käyttäen humaltumismielessä.

Lania

nasu.

Tuotteisiin voi käydä tutustumassa Partyliten kotisivuilla ja sieltä löytyy numero josta voi kysellä oman paikkakunnan konsulttien yhteystietoja. :)

Cosmo83

Meillä oli kynttiläkutsut :D
Oli muuten hienot somisteet ja hyvälle tuoksuvat kynttilät! Tykkäsin itse kovasti eikä hinnat musta nyt "niin hirveen kalliit" ollu...kaupasta kun ei vastaavia saa :roll: Emäntänä sain hienoja somisteita ja kynttilöitä ilmaiseksi...kaverit kun oli kans erittäin innostuneita :wink:

Tonde
Shandy
Oi vähänkö kuulostais ihanalta kynttiläkutsut! :lol:

No älä! Mä rakastan kynttilöitä...varsinki näin syksyllä...sellasille tahtoo hän!

nasu.

Suosittelen lämpimästi kynttiläkutsuja jokaiselle joka tykkää poltella kynttilöitä! :) Tuotteet on laadukkaita ja kauniita. Valikoimasta löytyy varmasti jokaiselle jotakin. Kynttilöitä aidoilla ihanilla tuoksuilla vaikka minkä kokoisena ja tietysti on myös tuoksuttomia tarjolla. Itse olen hurahtanut näihin tuotteisiin ihan kokonaan! :D

Trend

Jos haluat emännöidä kutsut, voit ottaa minuun yhteyttä trend.pl@gmail.com

Emännöidessäsi kutsut saat somisteita ja kynttilöitä jopa ilmaiseksi! Ostopakkoa ei ole....mutta tietenkin myös tuotteiden tilaaminen onnistuu. Emäntä ja emännän vieraat saavat nauttia esittelystä ja rentoutua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat