Bailatino - Harrastukset

Venice Queen
Larazz
Mut jos ne soittais Sean Paulia niin sit se ois täydellistä.. :roll: Heh,aiheen vierestä,mutta kuitenkin..Suosittelen.

KANNATAN! :D Sean Paul on niin... \:D/
Joo siis miekin aloitin nyt syksyllä sen, oon aina aatellu että osaan mie jotenkuten tanssia, mutta siellä tunnilla kyllä tuntuu aina välillä tosi typerältä, varsinkin vihaan sitä kun joutuu itteensä kattelemaan peilistä. Tykkään siitä kyllä silti, paljon mukavampaa kun vaan tavan aerobic tai vastaavat. Sais vaan olla useammin kun kerran viikkoon, varsinki kun nytkin syyslomalla on taukoa :x Pitää siihen rinnalle sit keksiä jotaki muuta, huomenna spinningiin toista kertaa elämässäni (ekaa kertaa vihasin, mutta nyt saivat miut houkuteltua toiseen paikkaan kokeilemaan uudestaan, vannoin kyllä jo että ei enää ikinä...) ja kuntosalillekin ois tarkoitus varmaan ens viikolla lähteä.

Kommentit (7)

Larazz

Mä alotin just uudestaan nyt syksyllä bailatinon,parin vuoden tauon jälkeen..Harrastin aiemmin sitä muistaakseni 1,5 vuotta.
Mä ainakin tykkään hirveesti,meillä on mahtava tanssiopettaja,ihan varmaan suomen parhaimmistoa lajissaan,ja hyvät musat..Ja lämmin tulee aina,ja loppuun vielä loppurutistukset ja venyttelyt.
Ehkä mun kohdalla vaikuttaa se siihen aika paljon,että tykkään niin kovasti,ku se musiikki on just niin mieluisaa..Mut jos ne soittais Sean Paulia niin sit se ois täydellistä.. :roll: Heh,aiheen vierestä,mutta kuitenkin..Suosittelen.

Larazz

Jep,Sean Paul on niin... 8) Siinä on sitä jotain,todella.
Jaana70,en osaa suositella muita,kun täällä lapissa olevan mahtavan bailatinopaikan,mutta luulen että suurin osa täällä foorumeilla on jostain muualta kuin lapista.. :)

Kepatäti

Heh. Oonkin tuolla jo muutamassa threadissä kysellyt kokemuksia bailatinosta, mutta vastauksia on tullut niin vähän, että joskos näin tärppäis sit enempi ;) Elikkäs kokemuksia? Onko kivaa? Kohottaako kuntoa? Muita vaikutuksia vartaloon (laihtumista, kiinteytymistä)? Niin ja paikkakuntasi hintatasoakin olis kiva tietää :) Kaikkea vaan mitä tulee lajista mieleen! :)

Rahel

Mun kaveri vannoo tän nimeen, se on harrastanut bailatinoa jo vuositolkulla monen muun lajin ohessa. Mäkin kokeilin parisen vuotta sitten, mutta ei oikeen mua napannut. En jotenkin saanut yläkropalle oikeen minkäänlaista treeniä... Voi tietty olla, etten vaan oikeen ollut jyvällä koko hommasta.

Mutta suurin syy lopettamiseen oli se, että tokalla tunnilla opettaja soitti Las Ketchuppia ja sitten sitä toista kammottavaa latinopoppihittiä muutaman vuoden takaa. :evil: En helvetissä aio ainakaan tanssia niiden tahtiin, kun just ja just siedän kuulla niitä radiosta...

Zuzannah

ajattelin mennä ens vuoden alusta lähtien bailatinoon, kunhan saan yliopistoliikunnan maksettua. en viitti enää tän vuoden puolla sitä maksaa, kun tästä reilusta kuukaudesta joutuis maksaan 15 euroo kun koko keväästä maksetaan 20 egee. yks kaveri on jo yli vuoden käyny bailatinossa ja on kuulemma tosi kivaa. mun täytyy kyllä yrittää saada joku kaveri mukaan alkeiskurssille..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat