Rekisterikilpien bongaus :) - Harrastukset

miss.

Mun pitäs löytää seuraavaksi vitonen ja oon ihan koukussa tuohon touhuun! Sit harmittaa ku näkee jonku seiskan, ku tuntuu et se on aika harvinainen muutenki löytää.

Sivut

Kommentit (95)

Kessia

minäki muodostan noita sanoja aina. varsinki tuttujen autoissa, niin tunnistaa ne sitten paremmin ku näkee jossai :D jotenki ei nuo kirjain-numero yhdistelmät muuten jää muistiin... :S

nepetacataria

Ykkösestä eteenpäin määkin olen tän kevät-kesän koittanut bongailla vähän vähemmän ja sitten taas enemmän ahkerasti :roll:
Nyt pitäis löytyä 13 ..
Kaverini on pari vuotta bongaillut ja menee jo jossain kuusissakymmenissä :o

xaz

Haha, meiän perheessä on kaikki sisarukset jossain vaiheessa keränny rekkareita :lol: piti kato harrastaa samat ku isosiskotkii :wink: :roll: mut rekkareitten lisäksi vihkoon laitettiin automerkki, ja jos sen ties niin omistaja :shock: vaikeusaste :wink:

välillä meinaa tulla hulluksi, ku ei voi olla tuijottelematta muitten rekkareita. ja meikällä on just se, et kirjaimista+numeroista pitää muodostaa sana :roll: mut ei se mee ihan niinku "normaalisti" et vaikka 7=T, 2=Z, vaan, no, 1=I, 2=kaa, 3=kol, 4=nel/nee, 5=S, 6=kuu, 7=sei, 8=kas, 9=ys ja 0=O.
Eli, TUL-130 olis tulikolo :lol:

yeah... no life...

miss.

Mää katoin joku kerta Irtiottoja-sarjaa ja siinä se taksikuski kerto tuosta numeroiden bongaamisesta järjestyksessä. Sen jälkeen oon iteki yrittäny mut en oo viel ykköstä löytäny.

Me pienenä pelattiin aina automatkoilla semmosta peliä, että kaikki arvas et minkä värinen auto tulee seuraavaksi vastaan ja se tietty voitti, joka oli arvannu oikein.

Tähän asti oon harrastanu nuitten rekkareitten kaa sitä, että katon aina sen numero-osan, et tuleeko siitä yhtälö. Niinku esim. 224 on 2+2=4. Sit jos tulee joku 363 ni annan armoa ja ajattelen et 3-6=-3 :D. Kertomista tai jakamista ei kyl tuu tuohon yleensä sovellettua..

-Maya-

Onko muilla samaa "harrastusta": bongaillaan kullan kanssa rekisterikilpien numeroita siten, että se alkaa ykkösestä..eli pitää nähdä pelkkä ykkönen, sitten kakkonen jne..aika hidasta, voi mennä viikkoja ennen kuin näkee seuraavan numeron järjestyksessä.. (mä taidan olla kympissä menossa.. :roll: ) mut toi on hauskaa ja sitä voi tehä vaikka ku on menossa jonneki..oppii jotenki sellaset autot, missä vois olla erikoisempi rekkari ja huomaa et esim.pieniä numeroita on tosi paljon..voi kuulostaa aika hassulta harrastukselta.. :lol:

antagonismi

Mä pidin kerran listaa siitä, minkä merkkisiä autoja ajoi vastaan :lol:
Elikkä listas oli autojen merkkien nimet(esim. Opel, Volvo, Nissan, Toyota..) ja sit pidin tukkimiehen kirjaa siitä montako kunkin merkin edustajaa tuli vastaan :P Tämä tosin ennenku sain ite kortin, ei enää ehdi mtn kirjaa pitämään ku pitäs auto pitää käsissä :D

miu
-Maya-
Onko muilla samaa "harrastusta": bongaillaan kullan kanssa rekisterikilpien numeroita siten, että se alkaa ykkösestä..eli pitää nähdä pelkkä ykkönen, sitten kakkonen jne..aika hidasta, voi mennä viikkoja ennen kuin näkee seuraavan numeron järjestyksessä.. (mä taidan olla kympissä menossa.. :roll: ) mut toi on hauskaa ja sitä voi tehä vaikka ku on menossa jonneki..oppii jotenki sellaset autot, missä vois olla erikoisempi rekkari ja huomaa et esim.pieniä numeroita on tosi paljon..voi kuulostaa aika hassulta harrastukselta.. :lol:

lapsuudenkaverin äiti teki tuota :D

ja sit meidän isä keräili pienenä vihkoon autojen rekkareita. istui vaan tienvarressa kynä kädessä ja aina kun meni auto ohi, se kirjoitti rekkarin ylös. joo, oli se köyhä.

antagonismi
miu

ja sit meidän isä keräili pienenä vihkoon autojen rekkareita. istui vaan tienvarressa kynä kädessä ja aina kun meni auto ohi, se kirjoitti rekkarin ylös. joo, oli se köyhä.

Väsynyt olen, mut toi nauratti :lol:

miu
antagonismi
miu

Väsynyt olen, mut toi nauratti :lol:

OT: ja sama ihminen keräsi pienenä poikana lottonumeroita ylös ja yritti löytää niistä jotain itseään toistavaa kaavaa. ei ihme että musta on tullu hullu kun sellasen kanssa kasvanu :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat