Astrologiaa - Harrastukset

ivoire

Mä en usko horoskooppeihin enkä oikeen mihinkään muuhunkaan tollaseen hömppään. Joskus tulee vilkaistua horoskooppeja lehdistä, mutta ei musta koskaan todellista astrologian harrastajaa sais. :)

Kommentit (11)

Sinsemilla

Ollaan nyt kuitenkin aateltu, että meiän vauva tulee maailman sit kun tähdet on oikeessa asennossa... :D alkaisivat nyt pikkuhiljaa asettua...heh.

malina

Minäkin olen tutkinut syntymäkarttaani astro.fi:ssä (missä on muuten tosi hyvät mahdollisuudet harrastaa astrologiaa, eikä ole vaikeaa aloittaa)ja muiden läheisten omia, aika järkeviä juttuja sieltä löytyy, mutta tuntuu, että ei sitä karttaa tutkimalla syvemmältä voi raapaista. Mielenkiintoistahan se silti on.

Ennustavaan astrologiaan en ole perehtynyt, mutta en usko lehtien enkä nettisivujen ennustuksiin.

Mariel

Mitäs olette neidit mieltä astrologiasta? Horoskoopit täyttä humpuukia vai harmitonta ajanvietettä? Osuvatko luonnekuvaukset koskaan kohdalleen? Löytyykö todellisia harrastajia?

Shandy

Mä en oo oikein ikinä ymmärtänyt tuotakaan.. Ok, joskus horoskoopissa saattaa lukee et "sulla on tänään kiva päivä", ja kas vain jos sattumalta onkin, mut en mä kyllä orjallisesti alkais niitä noudattaan. En siis usko horoskooppeihin ;)

Sinsemilla

Juu, kovastikin kiinnostunut astrologiasta... nyt vaan vähän jäänyt, kun on niin paljon "muuta ajateltavaa"...heh.

En tietenkään mihinkään lehtien horoskooppeihin usko... mut astro.fi sivustolla oon kovasti tutkiskellu omaa syntymäkarttaa, biorytmejä ja muita... ja aika hyvin miusta nuo luonne-jutut sun muut osuu kohdilleen, kun on syntymäajan mukaan (kellonaika humioituna) tehty ja tulkittu...

En kuitenkaan noita horoskooppi juttuja pidä suurimpina totuuksina, että kyllä ihmisen luonteeseen ja elämään vaikuttaa muukin kun tähtien asennot syntymä hetkellä, ja itse se ihminen tekee elämästään semmosen kun siitä tulee, ei ne tähdet ;)... se on vaan yks pieni osa, minkä uskon vaikuttavan...

Abigail

Luen joka aamu netistä horoskooppeja. En usko niihin, mutta luen silti :D. Ne ovat hauskaa viihdykettä. Suututtaa vaan, kun horoskoopit jatkuvasti lupaavat minulle kuumaa lemmensuhdetta, mutta eipä täällä päin ole pitkään aikaan ollut romanssista tietoakaan :x.

Mariel

Sinsemilla, astrologian mukaan kyse on nimenomaan siitä että ihminen itse tekee elämästään sellaisen kuin siitä tulee, mutta tähdet kertovat taipumuksista ja luovat tilaisuuksia :wink:

en siis itse usko näihin orjallisesti mutta noin sen sanotaan menevän :D

Sinsemilla

Hihi... joo, tuli kyllä tosi hieno kartta meidän neidille... :D Oikee maailmanparantaja meininki... ja saattaa vaikka olla tuleva historianhenkilö kyseessä... (pilke silmäkulmassa) :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat