Tykkäämme tehdä taidetta. - Harrastukset

Emmily_

Tykkään valokuvaamisesta, haluaisin niin kunnon järjestelmäkameran.. :( Tykkäisin myöskin enemmän ihmisten kuin maisemien kuvaamisesta, mutta eipä ole ketään malleja. :D

Sivut

Kommentit (26)

marimma
Suwa
www.harhakuva.org on käsittääkseni jonkimoine paikka minne voi laittaa omia tekeleitä`?

On on :)
Sieltä vaan hyvinkin helposti poistellaan kaikki kehnot, joten ei aina pääse edes seuraamaan ihmisten kehitystä.

www.aukea.net on paikka kuvataiteille/valokuvaukselle/kirjallisuudelle :)

Pirpana

Minä rakastan piirtämistä, varsinkin sarjakuvien. Meinasin siitä jopa ammattia mutta pelkään että alan inhoamaan sitä koska en jaksa piirtää joka päivä. Siis harrastelijalinjalla pysytään.

www.kvaak.fi on suomalainen sarjakuvasivusto jossa niin ammattilaiset kuin harrastelijatkin voivat laittaa töitään näytille. Siellä niistä sitten annetaan palautetta, todella mukavaa porukkaa siellä. Itse kuljen siellä nimellä Shenanigans.

Mirzi

Minä harrastan piirtämistä ja vesivärimaalaamista, aina kun on aikaa :) Olen harrastanut piirrustelua koko pienen ikäni.

Hyvä sivusto jonne voi laittaa omia tuotoksiaan esille voisi olla www.deviantart.com Vastaavanlainen suomalainenkin sivusto on ainakin joskus muistaakseni ollut, mutten muista mikä se osoite oli :-k

Suwa

melkein laitoin otsikoksi "tykkäämme piirrellä" mutta päätin vaihtaa sen hiaman laajempaan. Eli tykkäämme tehdä taidetta. piirtää, maalata, valokuvata.. mitä vain minkä katsot taiteeksi.

Lähinnä nyt tein uuden keskustelun, sillä haluisin tietää, että onko netissä mitään sivustoja minne voisin itse lisätä piirustuksia ja muut mahdollisesti saisivat arvostella niitä :) (?)

Eli tänne vain keskustelemaan mielenkiinnoistanne ja kaikkea mukavaa :D

Mei

Minäkin tykkään kamalasti piirrellä, maalailla, kuvata, tehdä patsaita. Kaikkea mahdollista.

Pitääkin tutkia tuo aukea.net, en oo ikinä ennen kuullut tuosta. Kiitos linkistä siis marimma.

Joskus olin harhakuvassa, mutta en pitänyt paikasta. Jotenkin kamalan ahdasmielisiä ja sieltä poisteltiin helposti tavaraa. Miten nyt ylläpitäjät tykkäs. Deviantartissakin olin, mutta no sen tunnuksen poistin muista syistä.

Suwa

aivan mahtavaa :) ite pääsin opiskelee media-assistentiks mis ajattelin graafikoks suuntautuu :o en ole kyl iha varma, kattoo sit ku opiskelutki alkaa ja sillee^^

Suwa

ok ok.:P en oo viel päässy töitä lisäilee ku täs just yritän hianosti tieskal väritel kaikkee.. Kuitenki nickini noissa paikoissa on Suwa et jos innostaa kattel joskus ^^

leijonatyttö

Ja sitten vielä sekin että tietokoneella en oikeen osaa piirtää mutta yrittäny pari kertaa kuiteski olen.. jotenkinhan sekin onnistui mutta niitä varjostus ym. juttuja en kyl osaa :(

leijonatyttö

Tykkään itse hirveesti kaikesta taiteesta ja tykkään myös piirrellä kaiken näköistä :) mielestäni en ole kovinkaan hyvä piirtämään vaikka olen aina piirtänyt, mutta ehkä tärkeintä on se intohimo siihen jne. :P

Phoenix

Minätyttö piirrän, maalaan, teen erilaisia kankaanpaino töitä... Valokuvaus kiinnostaisi kovasti, mutta ei ole kameraa.

Suunnittelen tatuointeja, omat leimat on itse söherrettyjä, samoin poikkiksen toistaiseksi ainoa. Piirtäminen on ihanan terapeuttista...

Piirrän myös sarjakuvaa ja muutama muotokuvakin on väännetty. Sarjakuva on tehty lahjaksi pikkuveljelle, kertoo omasta perheestämme American Choppers-tyyliin.

En ole mielestäni kovin kaksinen kynänheiluttaja, mutta mukavaa se suttaaminen on silti.

JigglyPuff

minäki liityn taiteilijoihi! o/
harrastan enimmäksee sarjakuvien piirtämistä ja sillä tyylillä piirtämistä muute vain. pitäis tehä nytki syksyksi opinnäytetyöksi sarjis albumi ja iha painattaa se josai kirjapanimosa.

lisäksi koristelen liikennemerkkejä.............:D joo joskus hulluina nuoruusvuosina kaatuneita liikennemerkkei tuli jöllättyä tieltä ja raahasin ne kämpille ja ruuvasin ne putket niistä irti ja nytte maalaan niitä ja koristelen niistä uusia "taideteoksia". suurinosa on kyl tekotaidetta mut minkäs teet jos tykkää :D

lisäksi tykkään graffittimaalauksista. en ite käy tekee mitää "suttuja" kaduille joisa lukee joku paska teksti tai joku yksinkertane kuva, vaa yritän oikiasti tehä hienoja kuveja meiän varaston seinään luvan kanssa ofcooz! kivaa on :D

DitaLee

Taiteilla tykkän minäkin. Piirustelen ja valokuvaan (muutama työ osoitteessa http://ditalee.deviantart.com/ )

Lisäksi kirjoitan runoja ja novelleja. Makaaberiin ja yliluonnolliseen sekä kauhuromantiikkaan mieltyneenä novellini ovat usein niihin liittyviä, vaikka kyllä muutakin joukosta löytyy. Runoissani usein aiheena - yllätys yllätys - rakkaus. Menetetty sellainen, mahdoton sellainen, tai Kuolema ja Rakkaus. Kuitenkin runoni ovat usein sellaisia, joihin koetan jonkun syvemmänkin merkityksen rivien väliin saada. Eivät siis aukea vältt. ekalla kerralla (:

marimma
leijonatyttö
Ja sitten vielä sekin että tietokoneella en oikeen osaa piirtää mutta yrittäny pari kertaa kuiteski olen.. jotenkinhan sekin onnistui mutta niitä varjostus ym. juttuja en kyl osaa :(

Millä sä piirtelet tai värität :)?

Mä tykkään vaan värittää, joten siis metsästän netistä värityskuvia ja väritän tietokoneella :) http://i6.photobucket.com/albums/y232/marimma/Varitykset/NallePuh_5V.jpg Esimerkki kuvaa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat