aerobic - Harrastukset

enkelin

kohta alkaa taas jumppailukausi! mun ei ainakaan tee kesällä mieli mennä mihinkään tunkkaiselle salille tai muutenkaan sisälle harrastaan liikuntaa. saa olla kyllä tosi kurja keli, että niin tekisin. mutta kun syksy tulee ja illat pimenee, on kiva taas päästä harjoittelemaan niin rakkaan harrastuksen parissa. mulla on tosiaan tää jumppailu melko kausiluontoista, syksyllä siitä ollaan ihan intona ja vähitellen vapun lähestyessä alkaa jumpissa käynti vähentyä...

Sivut

Kommentit (26)

ananas7

rakkaat cosmot, mun uusi harrastus on aerobic.ennen kävin vain kuntojumpassa, nyt molemmissa..mitä teille tulee sanasta "aerobic" mieleen?yhdistetäänkö minut kenties loppuelämäkseni kalsareissa kehoaan esitteleviin, lihaksikkaisiin naisiin? :D hieno harrastus kuitenkin, hengitystekniikka paranee ja kunto nousee ynnä paino pysyy hallinassa.laittakaa rehellisii kommentteja kitoos

Fanni

Aerobic on mun elämän suola! :D Tämä on nyt toinen vuosi jo kun harrastan sitä :wink: Tulee tosi hyvää musiikkia ja saa kunnolla hiki lentää. Nyt pian ku alkaa se kurssi taas, aion ottaa hiki pyyhkeen mukaan :D Pakko pyyhkiä hikeä pois välillä ettei tipu lattialle . :lol:

ananas7

tosiaankin aerobic on tehokas rasvanpolttaja ja kiintetyttäjä.ennen en ole kuljettanut vesipulloa mukana, nyt se on vakiovarusteena!pakko olla, kun tulee niin jano.alussa mä taisin laihtuu monta kiloo 8)

*Sandy*

Aerobic on muuten tosi kivaa ja hikistä puuhaa, mut vihaan sitä kun siinä pompitaan niin paljon. Rinnat vaan pomppii ylös ja alas, ei tunnu kivalta.

*Sandy*
Fanni
Voi, no sit sulla pitäis olla tämmöset pikkutissit ku mulla. Pysyy rintsikoitten alla lättyinä eikä kyllä pompi yhtään! :oops:

Kyl mä aina sellasia kadehdinkin kun jumpassa olen :D Ne näyttää niin paljon sutjakoimmilta :)

enkelin

aerobicia on tullut sellaiset 8 vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti harrastettua. käyn yleensä kerran viikossa rääkkäämässä itseäni tuolla aktiviteetilla muiden lisäksi.
aerobicejäkin on monenlaisia, on kaikkia latinobicejä sun muita, mutta minä en ole koskaan niihin mieltynyt, perus on paras. mites muiden mielestä, onko joku tietynlainen bicci mieleen?

*Sandy*

Mä en oo ollu koskaan ku ihan perus aerobicis, mut vois olla kyl kivaa kokeilla jotain muutaki :)
Tosin en usko että mun kroppa taipuis mihinkään latinobicciin :lol:

amethystine

Molemmissa käyn, niin aerobicissä kuin latinobicissä ja opettajakin on sama molemmissa, ettei siellä ihan ihme porukkaa lappaa. Minun ryhmässä suurin osa on ihan mun ikäsiä ja monen kokosia, ja tykkään kyllä. Itse asiassa latinobicissa on enemmänkin vanhempaa kaartia, joten ei ne kyllä hirveesti siinä enää taivu... :) Mulla on kokemukset mukavia molemmista ja miellän että aerobicissä käy tavallisia nuoria itsestään huolehtivia ihmisiä. Ja kyllä miulla on molemmissa ihan sama suht hyvä rytmitaju käyny... :shock: Ihan musiikin mukaan mennään molemmissa siis...

miu

erilaisia aerobiceja harrastaneena (perusaerobic, latinobic, hikibic, easybic..) samaistun jossain määrin dubyamoan määrittelyyn aerobiccaajasta. lihaksia biceissä ei tosin paljon näe, mutta se mainitsemasi rytmi on kyllä usein juurikin jotain muuta kuin musiikin rytmi. näkee helposti ketkä on biccaileet enemmän ja ketkä vähemmän.

mun kropalle tollanen jumppailu sopii ehdottomasti enemmän kuin tanssiminen. se vähä mitä olen tanssia kokeillut, kertoi jo, että siinä tarvitaan paljon enemmän notkeutta ja joustavuutta kuin aerobicissa.

enkelin

tänään viimeksi naureskelin bicissa, kun katselin omaa pomppimistani peileistä, välillä näytti, kuin minua olisi nykitty naruista suuntaan ja välillä toiseen. olen itse välillä ihmetellyt yhden naisen "nykittävää" biccaustyyliä, ja tänään tajusin, että taidan näyttää ihan samalta. :lol: no mutta ei pitäisi kiinnittää tyyliin huomiota, tärkeintä on se, että "uskaltaa" mennä täysillä ja antaa kaikkensa!

*Sandy*

Mää kans vihaan niitä peilejä! Näytän niin naurettavalta :lol:
Yeensä yritän mennä jonku taa niin etten nää itteeni peilistä nii pystyn keskittyyn paremmin :)

Susette

Mä olen nyt pyrkinyt käymään kerran tai useammin yliopiston aerobiceissa. Ne on tosi tehokkaita :) Jos säännöllisesti niissä käy, niin varmasti kunto pysyy hyvänä.

maikku*

mä aattelin huomenna mennä biccii pitkästä pitkästä aikaa...
tykkään hirveesti aerobicistä mut jotenki tunnen itteni liian isoks
ja hitaasti ajattelevaks.. :P normaalipainonen kuitenki oon, ja harjotteluhan
sen mestarin tässäki tapauksessa tekee..
et täytyy vaan lähteä ja yrittää... :)
niin ja ottaa se kaveri mukaa, ettei tarvi yksin naureskella itelleni
jos lähenki ihan väärää suuntaa mitä muut :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat