Salibandy - Harrastukset

marimma

Minä! Ihan vaan harraste porukassa :) Koulun liikuntakerhot ja muut ilmaset :)

Sivut

Kommentit (17)

nepetacataria

Löytyykö teistä cosmolaisista innokkaita salibandyn pelaajia? Millä "asteella" pelaat? Harrasteletko satunnaisesti vai pelaatko sarjaa?
Olisi kiva saada jutustelua muilta säbääjiltä, itse kun olen joukkueessa joka nyt syksyllä koittaa aloitella sarjassa pelaamista. :wink:

marimma

Nuorisotilat yleensä pistää pystyyn vapaita vuoroja, sitten on yrityksien välisiä tilavuoroja, kouluilla on omia.. Ite voi varata kun vaan saa porukkaa alustavasti paljon kasaan :)

vallu

Haluaisin niiiiin alottaa... En oo vaan vielä päässy joukkueeseen, kun täällä ovat aika täysiä.. :/ Ja jotai sarjaa ois kiva pelata nii olis pelejäki kunnolla. :P

marimma

Oot kuitenkin pelannu sählyä/salibandya aikasemminkin?
Eipä niihin seuroihin oikein pääse ellei oo enemmänkin näyttöä siitä mitä osaa. Ja mua ei ainakaan seuroihin sais kun en voi sietää niitä harjotuksia, siis juostaan ja opetellaan pallon hallintaa, mutta hyvin harvoin päästään pelaapelaa edes harjotusmielessä. Mä oon vaan peli ihminen :)

Ässä

Olen pelannut vuosia vuosia sitten junnuna ihan vakavastikin. Lopetin 18-vuotiaana, kun ei ollut enää intoa pelata. Nyt olis kiva pelailla ihan harrastemielessä, ja paikkakunnalta löytyisi pilvin pimein mahdollisuuksiakin pelata, mutta se onkin toinen juttu, miten saa aikaiseksi aloittaa sen... :lol:

runnette

Ite oon pelannu n.6 vuotta ja näistä 3vuotta ollut naisten ringissäki (II-divari)
ja kun aloitin olin d-juniori ja päästessäni naisten sarjaan olin c-juniori.
Tällä hetkellä a-junnu ja naisten kanssaa ollaan I-divarissa eli yhtäsarja nousua vaille sm-liiga. <<:
reenejä n. 6krt viikossa + melki joka vklp pelit .

aivan mahtava laji <3

Kathry

Yla-asteella pelasin koulun salibandy joukkueessa joka oli tosi aktiivinen, koulu aikana 3h viikossa ja viela keksittiin ottaa yks tunnin vuoro lisaksi. Se oli ihan mahtia. Toiselle paikkakunnalle amikseen mennessa mua pyydettiin kaupungin "oikeaan" joukkueeseen, milla niita nyt kutsutaankin, mutta ei aika riittanyt. Yhdessa puulaaki joukkueessa kerran aloitin mutta into lopahti kun yhteishenki siella oli ihan pilalla. Tuntuu vahan ettei 19-vuotiaana loydy enaan mahiksia pienelta (ja vieraalta) paikkakunnalta salibandyyn.

something

Naiset vaan kertoilee. :D Mutta nyt sitten mieskin kertoo ni joku pikku sarja meiän joukkueella on ja viime syksystä asti oon vissiin tossa joukkueessa ollu polvia hajottamassa ja jtn ottamassa kiinni :p

marimma

Mä en tajua miten te jaksatte missään sarjassa pelata. Tai siis.. pitäis kai kysyä että millaset teijän harjotukset on :lol: ? Pelitilanteet toki tiiän ja niistä itekkin tykkään, mut noi harjotukset mitkä kuuluu aina sarjassakin pelaamiseen..

something
marimma
Mä en tajua miten te jaksatte missään sarjassa pelata. Tai siis.. pitäis kai kysyä että millaset teijän harjotukset on :lol: ? Pelitilanteet toki tiiän ja niistä itekkin tykkään, mut noi harjotukset mitkä kuuluu aina sarjassakin pelaamiseen..

Ei meillä ns. harjotuksia ole. 2 kertaa viikossa (Ti & To) käydään pelailees tossa lähellä. Se käy harjoittelusta :lol:

runnette

Harjotukset on yleensä n. ½h alkulenkki ja 1½h salissa josta n. tunti menee harjotteisii, pallon käsittely ym. vastaavaan ja sitte viimenen puol tuntii yleensä pelataan . <:

Tietenki jos pelit lähestymässä ja tälläi niin sitte saattaa mennä koko 1½tuntia karvaus, puolustus, pelin avaus, vapari ja sen semmoisiin harjotteisiin sekä tietenkin syöttöpeliin ja vetoihin.

Hauskaa tuo homma. suosittelen!

Deify
runnette
Harjotukset on yleensä n. ½h alkulenkki ja 1½h salissa josta n. tunti menee harjotteisii, pallon käsittely ym. vastaavaan ja sitte viimenen puol tuntii yleensä pelataan . <:

Tietenki jos pelit lähestymässä ja tälläi niin sitte saattaa mennä koko 1½tuntia karvaus, puolustus, pelin avaus, vapari ja sen semmoisiin harjotteisiin sekä tietenkin syöttöpeliin ja vetoihin.

Meillä lähestulkoon sama juttu. Lajitreenit n. 3-5 kertaa viikossa ja kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa.

Toveh

Minua kiinnostaisi mielettömästi salibandyn aloittaminen. On sitä sählättyä jonkun verran koulussa ja erinäisillä porukoilla... Oon ihan ulkona kaiken maailman divareista ja sarjoista yms! Eikä tietenkään sellaiseen mahdollisuutta olisikaan päästä. Kuitenkin tässä 18vuotiaana kun vähän aikaisemmalla urheilutaustalla (ja peruskunnolla) vähän harjoittelisi, niin... Johonkin porukkaan olisi kiva päästä, joka ihan pelailisi jtn sitten vaikka random-joukkueitakin vastaan... Öhöm. :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat