Sukkaketju - Harrastukset

Sinsemilla

Ajattelin täältä kysellä, kun sain semmosen ketjukirjeen jossa aina ensimmäiselle lähetetään sukat ja sitten kirje läetetään kuudelle eteenpäin niin, että toisena oleva nimi tulee ensimmäiseksi ja oma nimi toiseksi. Sitten vähän ajan päästä pitäs olla kasapäin sukkia itsellä (noh 36 kpl jos hyvin menee)... Niin, kun itse sen pistin eteenpäin, mutta ei ollut kuin kaksi tyyppiä kelle kirjeen pystyin lähettämääb, kun tuntui ettei muita kavereita oikein kiinnosta tuommonen, ja jää vaan kirje nurkkiin pyörimään, eikä kukaan sitten saa sukkia. :(

Eli jos täällä olis joku innokas, joka haluis osallistua? Miusta vaikutti ainakin ihan mukavalle, kun siinä tosiaan ei ollu kun kaksi nimeä aina listalla, niin melko nopeesti ja varmasti tulis ainaki parit sukat sitten takasin...ja hauskaahan se on nähdä mimmosia sukkia sieltä tulee... :lol: mie ainakin aina innostun tämmösistä hömppäjutuista...heh.

Pistäkää vaikka privana viestiä ja osotteita, jos joku haluais saada tuon kirjeen! :)

Kiva, kiitos!

Sivut

Kommentit (21)

Sinsemilla

siis kirjeessä on kahden ihmisen nimet ja osoitteet ja niistä ensimmäiselle lähetetään yhdet sukat. Sitten toisena oleva nimi siirretään ensimmäiseksi ja oma nimi laitetaan toiseksi. Ja kirje kopioidaan kuusi kertaa ja lähetetään kuudelle ystävälle/tuttavalle. Seuraavaksi nämä kuusi tyyppiä lähettää sukat sille kenen nimi on nyt ekana jne. Loppujen lopuksi, jos kaikki lähettää oikein, pitäis itselle tulla 36 sukat... ;)

selitinköhän tarpeeksi sekavasti... ;)

eli siis tuo ei ole mitenkään jatkuva homma, vaan itse tarvitsee lähettää vaan ne yhdet sukat yhdelle tyypille ja sit ootellaan jos muut lähettää itselle niitä sukkia... :D

Siksi vaan kyselin jos täällä olis halukkaita, kun en viittis tuottaa pettymystä kaverille, kun sain tuon lähetettyä eteenpäin vaan kahdelle tyypille, eli hän sais minun puolelta vaan kahdet sukat, vaikka oikeesti sais kuudet, jos saisin ne kaikki kuusi kirjettä eteenpäin... neljä kirjettä siis odottaa vielä saajaansa!!

Sonkku

Mä olisin halukas kirjeen ottaan vastaan, mutta tarvitsin itsekin sitten halukkaiden osoitteita joille lähettää kirje, koska mun kavereista ei taida kukaan jaksaa innostua tuosta.

Sinsemilla
figaro
Millä tavoin tuo siis käytännössä toimii? Lähetetäänkö summa mutikassa kokoja vai?

heh. nyt vasta tajusin että tuossa kysyit kokoja... niin siis jokainen laittaa nimensä ja osoitteensa perään koon, että mitä kokoa haluaa, ja niihin voi tietty laittaa eri kokoja eri kirjeisiin, kun niitä kuusi lähetetään eteenpäin... :)

Innostukaas hei muutkin... neljä kirjettä täällä vielä odottelee... ja voihan tuon pistää tietysti sähköisestikin eteenpäin...varmaan nopeempaa, jos joku haluaa... muistaa sitten vaan lähettää ne sukat ekalle... :D

(hei mie näin jo viime yönä unta noista sukista...kauheet paineet!? ;))

vihollinen

Aika kallis harrastus sinänsä, että sukatkaan ei ilmaisia ole, eikä monen sukan lähettäminen.. ja varsinkin jos käy niin, ettei itselle sitten tulekkaan mitään sukkia.

Sinsemilla
vihollinen
Aika kallis harrastus sinänsä, että sukatkaan ei ilmaisia ole, eikä monen sukan lähettäminen.. ja varsinkin jos käy niin, ettei itselle sitten tulekkaan mitään sukkia.

ei tartte lähettää kun yhet sukat siis... eikä ne nyt niin paljon maksa, alle 3 eurollakin saa... ;) et en mie tunne menettäneeni mitään vaikk ne lähetin ja jos nyt ei sit välttämättä mitään tuukaan takas... ilahdutimpahan jotain tyyppiä ainakin...siitä jo tulee hyvä mieli... :D

Jeii

mä en oikein ikinä oo ymmärtäny näitä ketkukirjeitä. ärsytys on suuri kun joltain vanhalta kirjekaverilta saa muutaman vuoden jälkeen hiljaisuuden sellaisen. en pidä.

Sinsemilla

en miekään kyllä yleensä... vähän ärsytti kyllä kun tuonkin sain, ja varsinkin kun sitä ei nyt saa kellekään eteenpäin... ;) mut päätinpä nyt monen vuoden jälkeen kokeilla toimiiko... ja tuossa on kuitenkin tommonen konkreettinen juttu, kun yleensä luvataan vaan epäonnea jos ei lähetä etiä päin... ;)

MiuMiu*

Enpä minäkään niistä niin välitä...
Kerran pienempänä osallistuin sellaseen missä piti ostaa suklaalevy ja minähän ostin sen jollekin...siinä piti tulla itselle vähintään kolme niitä levyä ja harmitus olikin sitten suuri, kun en koskaan saanut edes sitä yhtäkään... :cry: :lol:

Sinsemilla
Sonkku
Tänään tuli postissa minulle tuo kirje. Siis halukkaat voivat mullekin osoitteita laittaa että saisin useammalle sen eteenpäin. :)

hähää, saimpas huijattua siut mukaan... ;) No ei vaan kiva kun osallistuit! :) Ja toivottavasti löydät jonkun joka innostuu... :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat