Scrapbooking - Harrastukset

Norppa84

Harrastaako täällä kukaan scrapbookingia? Mä näin niitä välineitä jenkeissä ja ostinkin vähän mut en oo vielä alottanu...

Jos on jollain kuvia aiheesta ni laittakaa ihmeessä näytille teoksianne...

Sivut

Kommentit (25)

marimma
Norppa84
Juu siis tiedän mitä se on mut uteliaisuuttani vaan kyselin et onko joku tehny niitä ni oisin mielelläni nähny kuvia :D

Se olikin selvennyksenä lähinnä näille muille ihmettelijöille :)

Celestia

Aattelin ite ruveta tekemään vähän ton tapaista kun tuli ostettua sellanen nätti leikekirja. Kokoan sinne sit muistoja kullasta ja musta (valokuvia, tekstareita, leffa/keikka- tms. -lippuja yms. ja koristelen nätisti. Tai vois ihan yleisesti laitella sinne kaikkia rakkaita valokuvia. On sit mukava muisto vuosien päästä :) Ja tykkään tehdä tollasia näpertelyjuttuja :D

catrine

Mun on jo pitempään tehnyt mieli kokeilla, mutta en oikeen tiedä mistä aloittaisin... Lisäksi en tiiä, mistä hankkisin tarvikkeita ja mitä kannattaa hankkia alussa ja mitä vasta myöhemmin... Eli kyllä mä varmaan jonkun vuoden pähkäilyn jälkeen saan aikaiseksi aloittaa :D Oon aika hidas tämmösten juttujen kanssa.

Ja tommonen kirjahan ois ihana lahja antaa jollekulle, mutta sit taas ei viittis kauheen kökköstä ja huonosti suunniteltua antaa... Mutta kyllä mä tolle kullalleni aattelin jossain vaiheessa ainakin jotain samantyylistä kuin mistä Celestia puhuu väsätä.

Ainiin: [url]http://foorumi.ihanitse.com/ (Ihan Itse -foorumilla on ainakin paljon keskustelua skräppäämisestä)

Emmily_

Tein vähän scrap-tyylillä tosi hienon synttärikortin kullalle ja se tykkäs tosi paljon kans! :) Kai tommosen ihan kirjankin jaksaa joskus tehä..(?!)

Kylpyankka

Mä olen opiskeluajasta pitäny tollasta leikekirjaa, ihan mukava tapa säilyttää muistoja ja fiiliksiä :)

Siinä leikekirjassahan on valkoset sivut, joten olen sit käyttänyt taustoiksi vaikka vanhoja lahjapapereita ja tehnyt erilaisia kuvioita väripapereista ja piirtänyt taustalle jotain.Sit olen liimaillu sinne kuvia, kirjotellu fiiliksiä ja hauskoja juttuja, ja sit liimaillu joukkoon pieniä muistolappuja, esim. leffalippuja, lehtileikkeitä.. virallisen hyväksymiskirjeenkin sinne laitoin :D

Faunastic

Olis idea nyt alkaa tekee kummipojalle skräppiä. Kun hän on 2,5 vuotias ;) Öhöm, ehkä olis pitäny joskus aikoinaa alottaa tekee :) No. Ajatus olis antaa ehkä hänen 18-vuotispäivänään ison rahatukun kanssa (säästötili olemassa) ja olis ihana saada vuosien varrella kirjotuksii kummipojan vanhemmilta, veljeltä, ehkä naapureilta :) Jotain tällaista.

Emmily_
Faunastic
Olis idea nyt alkaa tekee kummipojalle skräppiä. Kun hän on 2,5 vuotias ;) Öhöm, ehkä olis pitäny joskus aikoinaa alottaa tekee :) No. Ajatus olis antaa ehkä hänen 18-vuotispäivänään ison rahatukun kanssa (säästötili olemassa) ja olis ihana saada vuosien varrella kirjotuksii kummipojan vanhemmilta, veljeltä, ehkä naapureilta :) Jotain tällaista.

Ihana idea! :)

Faunastic

joo, kiitos Emmily, mutta ajatus ei oikein kulje, että mitä sinne heitän. Valokuvii voisin tulostella iha iteki, mutta esim. ristiäisistä mulla ei ole jäljellä ku oma kummitodistus :D Jos vaikka huomenna pyytäisin sitä iskee kätensä paperille ja mä piirrän käden paperille... Hmm. Ehkä olis helpompi ton ikäsen kans vaa ostaa sormivärit ;)

Antakaa ideoita!

Emmily_

Hmm.. apua.. :) Ainakin siitä kummitodistuksesta kopio (pienennys), sormiväreillä teidän molempien käden (jalan?) jäljet, kirjoituksia ihmisiltä, jotain loruja/laulunsanoja mistä se tykkää jne.. :) Sit tietysti valokuvia ja koristeita. :)

Tsein

Kun tukka kasvaa ja tarvii vähän leikata, niin sellanen pieni hiustukko. Kouluikäisenä voi ottaa talteen huvitavimmat koevastaukset, niille on kiva itsekin naureskella jälkeenpäin.

Kyllä niitä asioita tulee sitten vastaan iän myötä. Koulusta, harrastuksista, jostain yhteisistä tekemisistä. Leffalippuja, konserttilippuja, ainekirjoituksia, valokuvia, piirustuksia, riparitodistus... 18 vuotta on kuitenkin pitkä aika kerätä kaikkia juttuja, ei piä mennä siihen lankaan, että kerää hirvittävän määrän juttuja nyt alkuvuosista sen pelossa, ettei kirjaan tule tarpeeksi materiaalia. Kyllä sitä tulee.

Ihana idea kyllä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat