Manga sarjakuvat - Harrastukset

Banda

Min luen, paljonkin. Miusta se piirrustustyyli on vaan söpöä ja muutenkin juonet ihania jne. Tykkään monestakin sarjasta ja olen fantsun (fantasiapelit,,) vakioasiakas.

Sivut

Kommentit (26)

Tigerheart

Olen innostunut animeen, ja varsinkin noihin manga sarjakuviin. Tietäisikö kukaan mahdollisesti, olisiko jotain kirjoja josta vois oppia piirtämään mangaa (paremmin) tai joitain kursseja aiheesta?? Kiitos vastanneille.

:mrgreen:

Miffy

Mä tykkään mangasta! Kovasti olen koittanut etsiä japaninkielisiä, kun useimmiten ne on käännetty suomeksi tai englanniksi.

Uskoisin että mangan piirtämisestä on moniakin oppaita. kannattaa käväistä tiedustelemassa esim. Akateemisesta tai suomalaisesta kirjakaupasta.

Muuten, anime tarkoittaa liikkuvaa kuvaa, animaatiota, manga puolestaan sarjakuvaa ;)

Tapsu

En oo pahemmin lukenu, mutta tiän kyllä mitä manga tarkottaa. Yks manga iteltäkin löytyy, Faken ensimmäinen osa. Lisää ei oo tullu hankittua, tonkin sain synttärilahjaks joskus. Akateemisessa usein käyn niitä selailemassa, ja haaveilen että ostasin itelle useemmankin sarjan niitä hyllyä täyttämään :roll:
Ja vastasin siis Kyllä :)

Shandy

Vastasin tuon "ei, en ymmärrä niitä lainkaan". Kaverilla jotain sarjista selasin ja vaikutti tylsältä, enkä kyl muutenkaan varmaan tykkäilis.

Miffy

Mangaa on muuten tosi monta lajia. Tytöille, pojille, aikuisille, kummitusmangaa, ruokamangaa, seksiäkin... En nyt muista nuita nimiä jaappaniks.

taki

Helsingissä on semmone sarjakuvakauppa(en muista nimee), jossa ainakin noita mangan piirrustusoppaita on. Mulle kaveri toi jenkeistä sellasen, jossa on ilmeitä, eri ikäsiä hahmoja, eläimiä, robotteja.. :D

Jonkin verran tulee itse luettua, tykkään siitä pikku tuhmasta meiningistä :oops: Ja väkivalta on tietysti aina jees!!

Miffy
alecz
"Eivät ole minun juttuni." Jokusen noita leffoja oon joskus nähnyt, mutta ei nekään oikein.. :)

Uskokaa ny, manga on sarjakuvaa ja leffat animea :lol: :D

ivoire

Ei oo ollenkaan mun juttuni. Mä tykkään kyllä joistakin muista sarjakuvista, mutta mulle ei ole vielä valjennut, miks tosta mangasta vouhotetaan niin kauheesti. :roll: Ne hahmot ei näytä musta ollenkaan hyviltä.

(Huomasin muuten nyt vasta, että tänne on tullu uusia hymiöitä. \:D/ :lol: )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat